|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:50, 20 Lis 2011 Temat postu: cylinder demontaż |
|
|
jak sciągnac cylinder exc 200 03r
sruby odkreciłem wszystko zdemontowałem co trzeba ale trzyma mi chyba to coś co steruje zaworem
trzeba ściagać klapke tego zaworu z przodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:35, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Normalnie ściągasz cylek to coś od zaworu się samo wychaczy. Zresztą najlepiej zerknij sobie w serwisówke to będziesz wiedział o co chodzi. A że ciężko idzie może ktoś nawalił sylikonu i się po prostu dobrze przykleił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 19:29, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie zdejmowałem w sposób taki ze podważałem śrubokrętem cylinder za dekiel wydechu i opierałem o karter. Jeśli nie było uszczelki mógł się też zapiec wtedy bd ciężej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:42, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
spoko juz wyjąłem poprostu odgiąłem to do boku dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 19:51, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Ja u siebie zdejmowałem w sposób taki ze podważałem śrubokrętem cylinder za dekiel wydechu i opierałem o karter. Jeśli nie było uszczelki mógł się też zapiec wtedy bd ciężej |
Kto tym jeździł i naprawiał przed Tobą to nie wiem...
Cylek po odkręceniu śrub to jedynie tłok blokuje i lekko "wajcha' od zaworu, która pod wpływem ruchu cylka normalnie wraca do swojego położenia dając spokój tarczy zaworu i nie ma innej opcji, ponieważ ta wajcha (nazwijmy to tak) jest na spręzynach i nie ma prawa z punktu fizycznego zostać w takim odchyleniu jakie było przy włożonym cylku, dlatego też czasami gdy ktoś ma głęboko wkręconą regulację zaworu (prawa str moto) to cieżko założyć cyl.
Ale o tym, żeby podważać cylinder by go wyciągnąć ? Pierwsze słyszę, jakiś matoł za przeproszeniem musiał to składać i chyba na klej ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 22:03, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Może nie wiesz o co mi chodzi z tym podważeniem.
Lekko podważyć by uszczelka z sylikonem się rozkleiły od karterów. Tak z dwóch stron i wtedy normalnie cylinder podnieść można. Jak bd w garażu to może zrobię ci zdjęcie o co mi chodzi ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 22:32, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra nie musisz.
Ale po co składać cylek na sylikon, to już fakt trochę dziwny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 22:44, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Z rozpędu smarując uszczelki karterów rozpędziłem się i posmarowałem też te pod cylinder
Pomimo uszczelek i sylikonu nadal ucieka mi olej i widać to jedynie podczas jazdy w terenie gdy wszystko jest uwalone błotem : d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 22:45, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A możesz mi powiedzieć po co sylikon na kartery? to nie wsk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 23:03, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Choćby po to by lepiej uszczelnić bo moto to szrot i nie mam pewności czy nigdzie kartery nie są puknięte przez co mogła by sama uszczelka przepuszczać co i tak się dzieje ale nie mam pewności czy to uszczelka czy coś innego : / na 4mh 2x nowy olej lałem bo wyciekło wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:52, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nigdy sie nie daje zadnego silikonu!!! mozna zdiagnozowac bo widac z daleka czy nie ma zadnych wgłębien. sama w sobie uszczelka nie przepusci, smarowanie mogło sprawic ze zacznie przepuszczac niektóre uszczelki w ogóle są powleczone jakims lepikiem który aktywuje sie w temperaturze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Wto 15:00, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
orginalne uszczeli z ktm nie ciekną........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:09, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja składając moja 200 dałem cieniutka warstwę miedzy kartery i dość grubą pod kapę od sprzęgła bo jest potłukła od kamieni. Cienka warstwa silikonu na pewno nie zaszkodzi rozbieranym kilkukrotnie silnikom. Pod cylinder nie dawałem bo przecież trzeba tam jeszcze pomierzyć i odpowiednią grubość dać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:25, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
uszczelka może nie przepuszcza ale nierówności w karterach tak : p i tu jest mój problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:33, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nie wierze że masz tak wybite kartery żeby puszczało!! przeciez nikt nie rozkłada i nie uszkadza powierzchni. nawet jak ktos podwarza srubokrętem to ciezko uszkodzic to żeby ciekło. silikonu sie nie stosuje i zadna warstewka nie jest dopuszczalna! jezeli stosuje sie nowe uszczelki, chyba ze ewidentnie masz jakies uszkodzone miejsce, albo np spawany element przy łączeniu karterów tam mozna co nieco uzyc czegos... ale tez na pewno nei czerwonego silikonu... nie róbcie z KTMów WSKek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|