|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drabina
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:36, 11 Mar 2012 Temat postu: cylinder exc 450 na exc 525 |
|
|
Jestem ciekawy, jak wygląda "przeróbka" exc 450 na exc 525?
Czy zmienia się tylko cylinder i tłok? Korba była taka sama w 450 i 525?
Był już podobny temat na forum jednak pozostawiony bez odpowiedzi.
Być może tym razem ktoś się podzieli wiedzą
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 8:16, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm nie wiem może się mylę, ale kiedyś gdzieś czytałem że korba w exc 400/450/520 jest taka sama więc jej teoretycznie nie było by trzeba wymieniać. Ale zdaje mi się że głowicę też by było trzeba z większa komorą spalania od 520'tki bo ma ona większy tłok i przy zamontowanaiu starej głowicy może tłok uderzać o głowicę ale może w tej kwestii się mylę i można zastoswać starą głowicę do nowego kitu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:03, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
spokojnie załozysz wiekszy cylinder, później tylko gaznik trzeba bedzie dostroic.
co do korby to wszystkie exc 250/400/450/520/525 miały ta sama poza sx 450 tam byla jakas kombinacja ze skokiem tłoka.
np z rocznika 2004 głowica z 450 i 525 ma te same numery wiec silnik różni sie tylko srednica cylindra i ustawieniami ewentualnie dyszami w gazniku.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 10:09, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drabina
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:37, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 12:37, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem też że ludzie exc 400 robią na 520, to pytanie takie, czy wtedy głowica od exc400 też pasuje do 520 czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:25, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
400 tez ma ta sama głowice z danego rocznika co wieksze modele jedynie 250 ma inna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mati90
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:24, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
a jak wyglada sprawa z 250 rfs zmiana na 400 bądź 450? Ztego co czytam to glowice by trzeba bylo ale czy gażnik jest taki sam? I czy na pewno da rade zrobic w 250 taki swapik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:40, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
a sa moze jakies kity do 250 rfs zeby tylko zmienic cylinder i tlok zyskajac na wiekszej pojemnosci i mocy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 14:36, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dać na pewno da rade ale czy to się opłaci. Na pewno oczywiście inny cylinder, głowica, gaźnik bo w 250 jest mniejszy, inny wał bo skok tłoka w 250 to 56,5mm a w 400-setce 64mm. Nie wiem czy moduł jest inny czy taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:02, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
w 250 skrzynia jest inna też także przeróbka nie oplacalna zbytnio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mati90
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:58, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A gdyby cały silnik przerzucić np na 400 lub 450? Mocowanie takie samo czy tez moze byc problem? Elektryka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:12, 29 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
wszystko to samo, elektryka też, jedynie co to moduł zapłonowy inny zapewne
kartery sa te same w 250 i 450/525
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|