|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 22:15, 30 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wygląda na padnięta cewkę magneta,u mnie była podobna sytuacja dałem przewinąć cewkę (100pln) i maszyna lata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 8:28, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Hmm ale to chyba najlepiej wysłać całą instalację, gdzieś by ją sprawdzili i zweryfikowali ?
I ona tak nagle sama z siebie by mogła paść ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 15:03, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie wyglądało to tak:
Zwykły niedzielny wyjazd zrobiłem jakieś 2 kilometry i postanowiłem jechać rowem przydrożnym a nie asfaltem,podczas wyjazdu z rowu zadusiłem kajtka,kopyto na starter a tu ni hu hu.Wziąłem dziada z górki na pych ale nic to nie dało zapchałem do domu,pozdejmowałem co trzeba świeca out iskra była ale jakaś mizerna,zmniejszyłem odstęp elektrod do minimum,po montażu odpalił ale był jakiś kołowaty,były problemy z wejściem na obroty,aż w końcu zdechł.
Poszperałem w necie wziąłem miernik i posprawdzałem rezystancję tak jak kniga nakazuje wszystko ok.Wziąłem żarówkę od świateł pozycyjnych z vw caddy i podłączyłem do przewodów cewki odpowiedzialnej za prąd zasilający moduł ECU.Podczas kopania żarówka świeciła słabym światłem wziąłem miernik i sprawdziłem napięcie nie pamiętam teraz ile było ale coś koło 6 volt (miernik ustawiony na prąd przemienny)Wymontowałem magneto i cewki zakładając osprzęt od SX(wcześniej zakupiony) okazało się że plastikowa osłona cewki ma pęknięcie,wysłałem do naprawy.Żarówka podłączona do sprawnej cewki daje jasne światło podczas kopania.Tak to wyglądało w moim przypadku.Obecnie latam na naprawionym magnecie ponieważ zamontowałem rozrusznik i pomyślałem skoro mam magneto od EXC do dlaczego nie zrobić ładowania,dokupiłem tylko regulator napięcia.Pamiętaj tylko że każdy przypadek lub być indywidualny
Jak dłubiesz w sprzętach to po iskrze świecy zobaczysz że coś nie halo,iskra musi być niezawielka i mieć niebieski kolor.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Pią 15:06, 31 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kleofas
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Pią 20:14, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam innego typu problem z wodą.
Generalnie moto jeździe bezproblemowo. Kłopoty pojawiają się po w wizycie w myjni. Bezpośrednio po umyciu wszystko jest ok. Ale po 10 min. pracy moto najczęściej zgaśnie. Muszę go zdrowo pokręcić na wciśniętym dekompresatorze lub 20-30 razy przekopać, aby zapalił. Przez chwile są problemy na wolnych obrotach, ale po kilku minutach jest wszystko ok. Temat powraca po każdym myciu.
Domyślam się , że jest to związane z dostawaniem się wody do gaźnika. Zacząłem na czas mycia wkładać filtr powietrza w do plastikowego worka i tak go montuję w airboxie - zakładam, że wtedy woda się nie powinna dostawać. Po myciu zdejmuje worek, wysuszę airbox, ale problem się powtarza.
Może macie jakieś sugestie którędy jeszcze woda może wchodzić do gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:26, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
motocykl stoi na luzie
a jak zaczniesz nim jechać to też zgaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 21:38, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, to chhyba ie pozostaje mi nic innego jak wysłać instalacje do bigitech by sprawdzili ;/
kleofas napisał: | Ja mam innego typu problem z wodą.
Generalnie moto jeździe bezproblemowo. Kłopoty pojawiają się po w wizycie w myjni. Bezpośrednio po umyciu wszystko jest ok. Ale po 10 min. pracy moto najczęściej zgaśnie. Muszę go zdrowo pokręcić na wciśniętym dekompresatorze lub 20-30 razy przekopać, aby zapalił. Przez chwile są problemy na wolnych obrotach, ale po kilku minutach jest wszystko ok. Temat powraca po każdym myciu.
Domyślam się , że jest to związane z dostawaniem się wody do gaźnika. Zacząłem na czas mycia wkładać filtr powietrza w do plastikowego worka i tak go montuję w airboxie - zakładam, że wtedy woda się nie powinna dostawać. Po myciu zdejmuje worek, wysuszę airbox, ale problem się powtarza.
Może macie jakieś sugestie którędy jeszcze woda może wchodzić do gaźnika? |
Znając życie woda wpływa Ci do kostek które spinają przewody które wychodzą z magneta. Umyj moto, ściagnij bak i rozepnij je a na pewno będziesz miał trochę tam wody i to będzie tego przyczyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 12:15, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie tak jak mówiłem Bogiem elektryki i nie jestem i popełniłem jeden błąd a mianowicie mierzyłem napięcie stałe a nie przemienne.
Po nowych pomiarach na wyjściu z magneta napięcie 8-9V, na wyjściu z impulsatora około 1V więc mogę wnioskować że to on walnięty jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kleofas
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Czw 12:02, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: |
Znając życie woda wpływa Ci do kostek które spinają przewody które wychodzą z magneta. Umyj moto, ściagnij bak i rozepnij je a na pewno będziesz miał trochę tam wody i to będzie tego przyczyna. |
Dzięki za radę.
Ale czy w takim wypadku problemy z prądem nie powinny występować natychmiast po umyciu? U mnie zawsze pojawia się to po co najmniej kilku minutach pracy silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kleofas
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Czw 12:05, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | motocykl stoi na luzie
a jak zaczniesz nim jechać to też zgaśnie? |
Gaśnie i tak i tak. Najczęściej zgaśnie po przejechaniu z myjni do domu (ok. 2 km) , po odjęciu gazu przy parkowaniu. Potem jest problem z odpaleniem, ale po porządnym przekopaniu startuje. Ale zdarzyło mi się również , że zgasł podczas jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|