|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:37, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
przerobic silnik na jeden obieg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:13, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja dalej uważam że ciągnie uszcz na wale od strony sprzęgła. Założyłeś dobrą stroną ten uszczelniacz? w jakim stanie był wał w miejscy pracy wargi tego uszczelniacza?
Również po tej stronie na czopie wału jest jeszcze jeden uszczelniacz, on siedzi w dużej pokrywie sprzęgła, zobacz w jakim on jest stanie.
Uszczelnienie na wałku wyrównoważającym sprawdzałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Śro 21:20, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
uszczelniacz włozylem wsumie chyba odwrtonie bo jest wklesłom strona do zewnatrz, tak było wczesniej i tak samo dałem. wał był dobry a uszczelniacz na wałku wyrownojacym wyglada bardzo dobrze. Musze jeszcze tar kupic uszczelki na 2 dekle lewy i prawy bo sie podarły do tego rozkladania. Gdzie to kupic tanio? na allegro same komplety sa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:30, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
nie da się wzrokowo ocenić uszczelniacza
nawet nowy źle założony (rozcięty o ostrą krawędź wałka) może ciec i tego nie zobaczysz, nie ocenisz wzrokowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Śro 21:31, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nic mądrego na odległość powiedzieć nie można. Moim zdaniem jeśli ta pokrywa pompy oleju z simeringiem i oringiem jest ok to musi byc coś w środku na karterach. No podejrzyj jeszcze dokładnie ten uszczelniacz walu po stronie sprzegla czy jego warga styka sie z walem bo w tym położeniu będzie na styk. Jednak z tego co piszesz że szybko się przelewa to chyba nie tedy bo to powyżej poziomu oleju.
Kolega major dobrze podpowiada. .. uszczelniacz walu w pokrywie sprzegla to może byc Dobry trop jeśli ubywa z silnika a rośnie w skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 21:39, 25 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:00, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę masz odwrotnie zamontowany ten nieszczęsny uszczelniacz. Stąd twój problem. Strona 72.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Czw 6:58, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
zamowie jeszcze ten uszczelniacz i włoze go odwrotnie tylko teraz uszczeliki jeszcze musze. Taniej wyjdzie w serwisie z tymi uszczelkami na 2 dekle ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Czw 17:11, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
W serwisie uszczelka pokrywy sprzęgła 91 zł
Skontaktuj się kolegą Kozioł z tego forum - ogarnie Ci te uszczelki a jak trzeba to i części oryginalne.
Już się pogubiłem jak to u Ciebie jest - ale zostało chyba na tym, że w ciągu 3 kilometrów przeciągnął cały olej z silnika do skrzyni, tak?
Sprawdzałeś dokładnie ten uszczelniacz w pokrywie sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:41, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zakręć dekiel od stropy zapłonu, nalej oleju do silnika i sprawdź "na sucho" bez odpalania jedynie przekopując czy nie widać wycieku/przecieku. Przy tak dużym ubytku oleju może będzie coś widać....
Zdjęcie dość nie wyraźnie, warga uszczelniacza dobrze siedzi na wale, czy jedynie przy samej krawędzi wału??? Uszczelniacz oryginał??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 23:42, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli można to nalej jakiejś rzadkiej substancji.Jeśli nie będziesz odpalał moto.My na warsztacie do sprawdzania przecieków używamy normalnej benzyny,jakiekolwiek pęknięcia,nieszczelności ładnie sie ,,poci" w taki miejscu od razu wdać wyciek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pią 6:35, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ok tak wiec zrobie tak jak radzicie ale to juz w nastepny tydzien, dzis zamowie w salonie niemieckim czesci i sie zobaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pią 7:03, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie. Wkoncu poskladalem motocykl i wina tego wszystkiego był simering w bocznym prawym deklu z wału korbowego... Dzieki za pomoc wszystkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:38, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
kauboy napisał: | wina tego wszystkiego był simering w bocznym prawym deklu z wału korbowego... |
W prawym bocznym deklu, a który to uszczelniacz?
Chodzi o ten nieszczęsny, który siedzi na wale w karterze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:20, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
poje.ana konstrukcja ..pozniej KTM zrezygnowal z tego podwojnego obiegu i cale szczescie ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|