|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pełnympiecemw
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 20:59, 24 Paź 2019 Temat postu: Czy w KTM EXC TPI 2019 na wtrysku można hamować silnikiem? |
|
|
Witam interesuje mnie czy w KTM EXC TPI na wtrysku ten najnowszy można hamować silnikiem?
Jak tu się dodaje zdjęcia?
To dał bym schemat silnika TPI.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pełnympiecemw dnia Czw 21:02, 24 Paź 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:32, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
ktm nie podaje zadnych informacji czy mozna czy nie, pompka pewnie costam podaje oleju, wiec nie bedzie to tak niebezpieczne jak w gaźnikówce
ale po 1 hamowanie silnikiem w 2T prawie nie wystepuje wiec i tak to bez sensu, po 2 mało jest sytuacji gdzie na prawde sie hamuje silnikiem, bezmyslność jak zjazdy na niskim biegu bez wcisnietego sprzęgła nie maja sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 23:07, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
no ciekawe.
Czy pompka sterowana jest od TPSu czy od obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pełnympiecemw
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 6:37, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Od obrotów silnika.
Henio12323 w enduro może i nie ma szensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:09, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
w MX tym bardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pełnympiecemw
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 7:48, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Nie pytam się czy ma to sens czy nie ma tylko czy można ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:00, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
nie można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pełnympiecemw
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 9:31, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Bo co bo tak????
Przecież się nie zatrze bo wtrysk oleju wtryskuje olej niezależnie od tego czy przepustnica jest otwarta czy zamknięta, tylko od obrotów wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:33, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
ale nie podawane jest paliwo ktore jednoczesnie chłodzi układ. wiec nie powinno sie hamować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pełnympiecemw
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 9:39, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Ale olej jest olej też chłodzi.
Po za tym tam jest chłodzenie cieczą.
W 4T też jest nie podawane paliwo w czasie hamowania silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pełnympiecemw dnia Pią 9:43, 25 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:22, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
ale w 4T masz natrysk na denko tłoka, a wał ma podcisnieniowe smarowanie, w 2T tego nie masz. inna zasada calkiem smarowania.
to że chłodzenie ciecza - zgadza sie, ale ciecza chlodzisz cylinder, tłok jest również chlodzony mieszanką. - nie rozumiem sensu dyskusji dalszej, chcesz to hamuj do woli - w razie co mam cylindry i tłoki w dobrej cenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elMisza
Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: EL / EPD
|
Wysłany: Pią 10:23, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Ale w 4T masz caly czas smarowanie i chłodzenie olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pełnympiecemw
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 10:29, 25 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ale w 4T masz natrysk na denko tłoka, a wał ma podcisnieniowe smarowanie, w 2T tego nie masz. inna zasada calkiem smarowania.
to że chłodzenie ciecza - zgadza sie, ale ciecza chlodzisz cylinder, tłok jest również chlodzony mieszanką. - nie rozumiem sensu dyskusji dalszej, chcesz to hamuj do woli - w razie co mam cylindry i tłoki w dobrej cenie |
Zgadza się.
Smarowanie nadciśnieniowe nie podciśnieniowe.
Nie w każdym masz natrysk na denko tłoka, w bardziej chińskich sprzętach masz smarowanie rozbryzgowe i nic się nie dzieje od hamowania silnikiem.
Przecież olej jest podawany czyli olej też chłodzi tłok, ciepło z tłoka przenika również do cylindra.
Przecież w czasie wybuchu masz większą temperaturę niż w czasie hamowania silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pełnympiecemw dnia Pią 10:30, 25 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piesy
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:20, 26 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
I ten niespalony olej będzie leciał w wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|