|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:42, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
sorry za wprowadzenie w bład....jest tak jak mówicie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 15:44, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:22, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
zgadza sie , zapomnialem doac , ze 1 rocznik 525 wygladal identycznie jak 520 - a ze to wlasnie 1 rocznik, to mozliwe ze to 525 z 1 tloczenia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:57, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
tez nie wpadłem na to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:39, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
mylicie się
525 nigdy nie wyglądal jak 520, nawet najstarszy 525 wyprodukowany w 2002r gdy jeszcze produkowano 520 (rok modelowy 2003) miał inny zbiornik i zawias oraz malowanie i "grubą" piastę oraz kosz na srubę a nie na segera, było jeszcze parę innych różnic, choc oczywiscie byly podobne
ten z 1 linka to oczywiście jest 525 tak jak pisze wlasciciel, także znaffcy dajcie spokój z takimi radami bo tylko robicie zamieszanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 14:24, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
to dobry z Ciebie kozak jak z tych zdjęć jesteś w stanie ocenić że te lagi to 48 a nie 43 i że jest tam gruba piasta rozmowa była na temat ww zdjęć i różnic wizualnych
odnośnie zbiornika to w 2001 były osłony ''zetki'' a od 2002 tzw. ''vałki'', od 2005 bodajże zmienił się delikatnie kształt ''vałek'', miały węższy dół przy chłodnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:52, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No i kupilem EXC 525 ten z pierwszego linku wczoraj krotka jazda testowa moto ciagnie jak szalony , pali z kopa od pierwszego z rozrusznika tez tylko na zimnym aku jest dosyc slabe ale po chwilowej jezdzie odpala i ze startera bez problemu puki co nie wydaje niepokojacych dzwiekow jest to moj pierwszy KTM ,oczywiscie jest pare rzeczy do zrobienia ale to wszystko z czasem pewnie zima sie za niego wezme
jeszcze takie pytanko czy to normalne taki lekki swist jak moto wkreca sie w obroty ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:02, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | o dobry z Ciebie kozak jak z tych zdjęć jesteś w stanie ocenić że te lagi to 48 a nie 43 i że jest tam gruba piasta Wink rozmowa była na temat ww zdjęć i różnic wizualnych |
lagi 43 są szare a 48 złote, wiec nie trzeba byc Scherlockiem aby to zweryfikowac, a piasta akurat tutaj jest akcesoryjna, orginalnie powinna byc gruba
Cytat: | No i kupilem EXC 525 ten z pierwszego linku Very Happy wczoraj krotka jazda testowa moto ciagnie jak szalony , pali z kopa od pierwszego z rozrusznika tez tylko na zimnym aku jest dosyc slabe ale po chwilowej jezdzie odpala i ze startera bez problemu puki co nie wydaje niepokojacych dzwiekow jest to moj pierwszy KTM ,oczywiscie jest pare rzeczy do zrobienia ale to wszystko z czasem pewnie zima sie za niego wezme
jeszcze takie pytanko czy to normalne taki lekki swist jak moto wkreca sie w obroty ??
|
gratuluje, jesli mechanicznie jest tak dobrze jak wizualnie to będziesz pan zadowolony, hałasem sie nie przejmuj, zrób mu dobrze serwis, olej 300v 15w50, ogarnij metodę regulacji zaworów na 1/6 obrotu bez szczelinomierza itd i ciesz sie jazdą
jedyne co mnie zastanawia to po co te tytanowe zawory założyli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Sob 15:05, 19 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:22, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
zawory sa PROXA czy one tytanowe to nie wiem chyba sa i tez stalowe
do tego zalozony lancuszek rozrzadu DID ... wymienic go na IWIS czy jezdzic na takim jaki jest ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|