|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:23, 12 Lip 2014 Temat postu: czy warto EXC 525 ?? |
|
|
Witam dla znawcow , znalazlem kata wczoraj bylem go ogladac [link widoczny dla zalogowanych]
wyglada ok niby po remoncie silnika wymiana tloka zaworow itd
mimo iz aku bylo padniete ale jakims cudem odpalil z kopki od strzala
jak juz sie nieco zagrzal energiczny ruch manetka i gasnie czy to normalny obiaw ??
dodam ze ma zalozona koncowke od SX i a gaznik fcr 39 czy to moze miec jakis wplyw na ta przypadlosc ?
jesli mozecie cokolwiek przyblizyc prosze o jakies wskazowki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 0:19, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
każdy motocykl przy bardzo gwałtownym odkręceniu manetki ma prawo zgasnąć albo przynajmniej się zadławić, prawdopodobnie trzeba by było przeczyścić i podregulować gaźnik, generalnie uważam że nie jest to duży feler
motocykl ogólnie ładny i nieźle wyposażony, cena średnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmexc50
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:14, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem w pełni rację ma Kozioł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:27, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam tak samo, przy energicznej przygazówce potrafi zgasnac, to nie jest nic nie spotykanego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:13, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ok dzieki juz wiem ze to taka przypadlosc jesli gaznik nie jest poprawie wyregulowany
kwestia teraz ceny troche wysoka i nie mozemy sie dogadac w miedzy czasie znalazlem jeszcze EXC 52O cena bez kol SM 10 tys
[link widoczny dla zalogowanych]
co o nim sadzicie jak na te cene wart uwagi ?
czy zbyt wygórowana ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 0:12, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
tego 520 polecam na 100%, moto kumpla z ekipy, latamy razem już długi czas, naprawdę zadbana i warta tej ceny sztuka. Ostatnio robił górę silnika, wszystko jest na swoim miejscu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Czw 0:14, 17 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:03, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tą 520 warto pojechac obejrzec, wyglada fajnie, no i miała jakis serwis za sobą czyli raczej nie jest to cykajaca bomba, no i koła supermoto (cena za dobre koła z oponami to 2000-2500zł) raczej cena korzystna dla kupujacego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:08, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ten z 1 linku to tez 520 a nie 525.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 11:43, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
skąd wiesz że to 520 a nie 525?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:27, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
faktycznie ten z 1 linku to 520 a nie 525 tak jak pisze sprzedajacy
-wyswietlacz ten wiekszy jest z pomaranczowymi paskami a w 525 jest ten mały który jest w nowych modelach jeszcze stosowany,
-plastiki tylne boczki demontowane oddzielnie a w 525 sa całe juz,
-podwujne rury kolektora aż do tłumika w 525 jest jedna (w nowszych RFS'ach tylko 400 ma podwujna),
-wachacz na całej długosci takiej samej wielkosci a w 525 jest lekko w kształcie "latawca",
na plastkach bocznych jest 525 nakleja ale to pewnie było wymienione i tyle w temacie, Wszystko wskazuje na to ze to 520.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:42, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jakie 520 ? pierwszy model mial podwojny kolektor i tylne boczki od 2004 szedl z pojedynczym kolektorem i kolankiem wydechy to jest 525 wiem bo go ogladalem juz [link widoczny dla zalogowanych]
identyczny chyba watpliwosci rozwiaze DZIEKI ZA POMOC !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:52, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
dodam ze wyswietlacz jest taki jak powinien byc widzialem kilka sztuk z tego rocznika i kazdy z nich mial taki sam
-do 2002 byl ten maly wyswietlacz tylko w 520,400
-rama identyczna jak z linku ktory podalem wiec po co piszecie takie bzdury
-tylni wachacz tak samo jest identyczny nie wiem skad wy te 520 wzieliscie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 14:53, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Roberto ma rację, do 2004 525 wyglądał jak 520 i tylko po VINie dało się dojść jaki to model
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roberto600
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:06, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki Kozioł za poparcie
a tu dla przykladu jeszcze SX z tego samego roku [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 15:20, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
wiem co piszę bo miałem SX 525 2003 i wyglądał jak 520sx, dopiero w serwisie po sprawdzeniu VINu wyszło że faktycznie jest to 525, generalnie zasada jest taka że jeśli w VINie dziesiąta cyfra to 3 to jest to 525, na silniku sprawdzamy pierwszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|