|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:27, 16 Lut 2017 Temat postu: DDS XYZ |
|
|
Siema, może mi ktoś wytłumaczyć co się ustawia w sprzęgle dds za pomocą ustawień xyz ? W moim exc 300 lekko ciągnie sprzęgło, można to zniwelować poprzez przestawienie ustawienia ? Aktualnie mam ustawione na Y.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:43, 16 Lut 2017 Temat postu: Re: DDS XYZ |
|
|
W swrwisówce masz opisane dokładnie jak sprawdzić zużycie i ustawić docisk sprzęgła. Regulacja XYZ służy do napięcia pierścienia.
olek300 napisał: | Siema, może mi ktoś wytłumaczyć co się ustawia w sprzęgle dds za pomocą ustawień xyz ? W moim exc 300 lekko ciągnie sprzęgło, można to zniwelować poprzez przestawienie ustawienia ? Aktualnie mam ustawione na Y. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:33, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
dokładnie polecam zajrzeć do serwisówki, wszystko opisane i nawet na fotce pokazana metoda mierzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:56, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
sa to oznaczenia stopnia napiecia sprezyny talerzowej. w miare zużywania sie tarcz zmienia sie grubosc całego sestawu tarcze-przekładki. W penym momencie konieczne jest przestawienie docisku o stopien nizej zeby sprezyna talerzowa przacowała w swoim optymalnym zakresie.
Jesli sprzegło ciagnie, nie koniecznie naprawisz to regulacja docisku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:05, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżeli Ciągnie i klamka sprzegla chodzi cięzko to do wymiany masz komplet. Poznasz to też bo przegiętej sprężynie. Jeżeli jest wszystko ok to napięta sprężyna bedzie praktycznie płaska. W wypadku gdy zużyte sa tarcze przekladki to sprzeglo może spinać ale będzie pracowało na przegiętej spręzynie. Powinien odpalać na biegu i klameczka na jeden palec. Jak ciągnie to obawiam sie ze regulacja x y z nie wiele pomoże To sprzęgło jest dosyc drogie około 700 zl komplet tak dla pocieszenia. Zamiennikow nie warto wkladac.
Prawidłowo tak ma sie wykładać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:02, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ostatnio kupowałem za 550zł oryginał. Na ktmsklep jest za około 600zl.
MarcinKTM napisał: | Jeżeli Ciągnie i klamka sprzegla chodzi cięzko to do wymiany masz komplet. Poznasz to też bo przegiętej sprężynie. Jeżeli jest wszystko ok to napięta sprężyna bedzie praktycznie płaska. W wypadku gdy zużyte sa tarcze przekladki to sprzeglo może spinać ale będzie pracowało na przegiętej spręzynie. Powinien odpalać na biegu i klameczka na jeden palec. Jak ciągnie to obawiam sie ze regulacja x y z nie wiele pomoże To sprzęgło jest dosyc drogie około 700 zl komplet tak dla pocieszenia. Zamiennikow nie warto wkladac.
Prawidłowo tak ma sie wykładać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:36, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za jak zwykle szybką odpowiedź Jutro wszystko sprawdzę, ewentualnie zamówię nowy zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:09, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jezeli zdecydujesz sie na wymiane to polecam zakup fabrycznego zestawu. Mialem dla porównania ebc które wychodzi drożej niż seria i jakis amerykanski zamiennik tusk chyba w granicach 350 zl tarcze i przekladki . Orginal jest duzo lepiej wykonany. Utrzymanie tego sprzęgła w dobrej kondycji to podstawa aby klameczka chodziła jak masło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:23, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
oryginał nie jest drogi i dostaje sie też sprezyne itp. czego nie ma w zamiennikach. wiec warto w to zainwestowac.
dodam że tym xyz mozna sobie jeszcze podregulować sprzęgło i charakter działania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:07, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
w porównaniu do starszych modeli ktm 2t i japońców to sprzęgło jest bardzo drogie
ebc do 300 2011 220-280zl a do 300 na dds 2,5 x tyle no ale taka konstrukcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 13:16, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
mysle że koszt zrobienia tej spręzyny jakos dziwnie drogi nie jest :d ja bardziej brałemk pod uwage cene np sprzęgła do RFSa które kosztuje nie wiem czy nie z 800 zł. a dostajesz tez tyle samo tarcz i przekładek ;P
pomijam fakt ze takie sprzegło jest duzo bardziej zywotne niż zwykłe ze sprezynkami w stosunku przynajmniej do pracy samego sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 13:17, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:21, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że tutaj raczej chodzi o masę całego zestawu i przekroje poszczególnych tarcz i przekładek ( super odchudzone ) co przekłada się na niższą mase wirującą i charakterystyke silnika.
Ciężko porównywać rfsa ale Sprzegła do rfs'a kompletne zamienniki po 300 kupowalem (team10). A do DDS'a jest mega ciężko w polsce o zamiennik a jak jest to droższy niż orginal.
Z moich osobistych doświadczeń do DDS tylko fabryczne tarcze i przekladki. Ale może kiedyś znajdzie sie jakas sensowna alternatywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:53, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Tylko oryginał wytrzymuje bardzo dużo. Nie ma sensu kupować zamienników. Ostatnio na ktmsklep mozna bylo kupic za 490zl oryginal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moalord
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:29, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem skad macie takie ceny... tarcze, przekładki w zamienniku do EXC 400-450 z rocznika 09-11 kosztuje 550zl w zamienniku.. na ktmsklep oryginal 1150zl za komplet
pozzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:21, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
bo trzeba kupic normalny motocykl a nie jakies czterosuwy ;P
pozatym 11 to juz przeżytek DDS byl dopiero później - i tam to kosztuje mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|