|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 19:02, 04 Sty 2014 Temat postu: Dufuzor z EXC 2007 do EXC 2001 |
|
|
Mam pytanie. Czy dyfuzor do KTM EXC 200 z roku 2007 będzie pasował do KTMa EXC 200 z 2001 roku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 12:28, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie będzie jest inne wejście do cylindra, ty masz na stożku a od 2004 roku jest na o ringi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 16:03, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info. Szkoda, bo znalazłem za nieduże pieniądze na ebayu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 17:13, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem że jest ciężko zależ dyfuzorki do starszych modeli ,sam się z tym borykałem przez dwa lata i nic u nas nie znalazłem, więcej można znalez w Holandii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:26, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na jaki stożek? W 380tkach są na wsuw dyfki ale 125 i 200 też są na oringu. U mnie w 125 z 2000r i 250 z 2004r są takie same wejścia na oringi tylko wiadomo konstrukcja dyfka i średnica otworu inna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 23:41, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Cos tu nie gra wszystkie dwusuwy z rocznika 97 2003 mają dyfry na stożku napewno 250 ,300, 380 oringi weszły w 2004 roku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez husa66 dnia Nie 23:49, 05 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:06, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o co wam dokładnie chodzi ale ja mam w mojej 200 z 1999r taką "tulejkę" którą wkładam w cylinder, a w tą tulejkę dopiero dyfuzor. Na dyfuzorze jest rower na oring, na tulejce nie ma ale i tak tam jakiś wciskam. Takiego połączenia dyfuzor-cylinder nie ma na żadnych serwisówkach ani katalogu części. Dyfek wydaje się oryginalny nie mam pojęcia dlaczego u mnie tak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 11:14, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
bartek85 napisał: | Nie wiem o co wam dokładnie chodzi ale ja mam w mojej 200 z 1999r taką "tulejkę" którą wkładam w cylinder, a w tą tulejkę dopiero dyfuzor. Na dyfuzorze jest rower na oring, na tulejce nie ma ale i tak tam jakiś wciskam. Takiego połączenia dyfuzor-cylinder nie ma na żadnych serwisówkach ani katalogu części. Dyfek wydaje się oryginalny nie mam pojęcia dlaczego u mnie tak jest. |
Prawdopodobnie ktoś zmienił cylinder na ten z nowszego modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 12:13, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
I Tak może być ktoś coś zmieniał ,bo wszystkie dwusuwy z tamtego okresu miały stożkowe wejścia i o dyfry jest ciężko do nich, tylko zagraniczne serwisy bo u nas cieżko o coś wartego uwagi , ja dwa lata szukałem do swojej 300setki i nie znalazłem u nas nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:29, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to komuś pomoże ale ja zamawiałem HGS'a do 250tki z niemiec. Cena koło 1800zl za kompletny wydech. Dyfer i tłumik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pon 12:30, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:19, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ale te nowsze cylki miały inne klapki z wężykami od zaworu wydechowego. No chyba że mam nowy cylinder ze starymi klapkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|