|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniak1994
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:47, 01 Lis 2016 Temat postu: Dylemat: KTM 350 exc/xcf. |
|
|
Witam,
powoli przymierzam sie do kupna nowego motocykla i zbieram wszelkie opinie, stad zdecydowalem sie zapytac was o zdanie.
Jeżdze ogolnie dopiero 1,5 roku, byla 125cc 2t, pozniej 450cc, wszystko "full crossy", zawias sztywny, rece odpadaja.
Teren na ktorym spedzam 90% czasu to cross country/enduro, podczas robienia pętli, praktycznie caly czas jest jazda po dziurach, gaz, hamulec tak więc zapewne roznice w tych 2 modelach beda istotne do takiej jazdy.
Zamierzam jezdzic 3-4 dni w tygodniu.
Budzet jaki planuje przeznaczyc na moto to cos około 20k.
Generalnie roznice w sprzecie z teorii znam, ale jak to sie bedzie przekladać w tego typu jezdzie (klepanie kółek w trudnym wytrzymałościowo terenie), juz mi cieżko stwierdzić.
Po kupnie motocykla, nie chce wkladac kolejnych tysiecy na kosmiczne przerabianie zawieszenia bo nic mi to za bardzo nie da, przynajmniej tak mi sie wydaje, dlatego jezeli mozecie doradzic rownież w tej kwestii co byloby najbardziej optymalne na poczatku, byłoby swietnie!
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:51, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Przy tak dużej intensywności jazdy(4 razy w tygodniu) jeśli cię stać na serwisy to bierz 350 excf. Jeśli chcesz jak najtaniej to 250/300 exc lub 450exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniak1994
Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:59, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Jezeli chodzi o zawieszenie, bo dostane 1 i 4 komorowe w takiej cenie, na które lepiej postawic w mojej sytuacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:04, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
4 komorowe czyli 4CS to gówno. Jednokomorówka jest ok ale przydałby się setting. Najlepsze jest dwukomorowe, Cone Walve lub dwukomora z sx-a ustawiona pod enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 20:05, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
do cross country bardzo dobrym wyborem będzie XCF 350/450
Super zawias, silnik mocny w cholerę już w 350, bardzo lekki
Fakt że remonty trochę częściej, ale coś za coś
Tak na marginesie to kolega Barek ma fajnego XCF 350 2013 na sprzedaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 21:10, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Przed kupnem xcfa bez kopki lepiej się zastanowić dwa razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Wto 22:17, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Przed kupnem xcfa bez kopki lepiej się zastanowić dwa razy. |
bzdura...dobry aku i ZERO problemów, zarówno w SMR jak i XCF, bierz XCFa, zajebisty zawias, lekki, ale... po 450 trzeba przyzwyczaić się do pracy silnika - lubi wysokie obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 22:20, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
mcx napisał: | Przym napisał: | Przed kupnem xcfa bez kopki lepiej się zastanowić dwa razy. |
bzdura...dobry aku i ZERO problemów, zarówno w SMR jak i XCF, bierz XCFa, zajebisty zawias, lekki, ale... po 450 trzeba przyzwyczaić się do pracy silnika - lubi wysokie obroty. |
Może i bzdura ale jak się tego nie dopilnuje to są później problemy. Kolega na megawacie miał problem z rozrusznikiem a na cegielni właśnie wyszedł mu problem z aku i dwa starty nieudane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Przym dnia Wto 22:21, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:04, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
jak dba tak ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 23:14, 01 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | jak dba tak ma |
Niedawny zakup
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:56, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
W takim XC-f, zawieszenie z tylu jest na kiwaku z SX-f po przerobkach?
Przod to jedno komorowe jakoś przerobione z excf, czy jak to tam wygląda?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 8:17, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
tył kiwaczka jak w SXF, przód dwukomorowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:09, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
ee czemu 4cs gówno ? jak sie dobrze zgra chodzi duzo lepiej niz jednokomorówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:25, 02 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ee czemu 4cs gówno ? jak sie dobrze zgra chodzi duzo lepiej niz jednokomorówka | Z tego samego rocznika 4CS a jednokomora to przepaść. Miałem 2015 Huskę 300 z 4CS, wcześniej 2015 KTM 300 z jednokomorowym a teraz 2016 i też jednokomorowy. 4CS chodził w miarę dobrze na samym początku przy trialowej wolnej jeździe, gdy pojawiała się prędkość walił w łapy, tracił trakcje. Zmiany oleju, ustawiania nic nie dawały. A kiedy olej ma przepracowane ponad 50 godzin robi się dramat, Huska potrafiła wysadzić mnie z siodła w takich miejscach że wierzyć nie chciałem. Kiedy stwierdziłem że trzeba zrobić setting bo inaczej nie da rady, to tuner zawieszeń poradził sprzedać to ścierwo i kupić jedno lub dwukomorowe, bo 4CS nawet po settingu nie robi szału.
Jednokomorówka ustawiona w punkt to naprawdę dobre zawieszenie, ale trzeba poświęcić trochę czasu i ustawić pod siebie i swój teren.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:06, 03 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
możesz rozwinąć co znaczy ustawiona "w punkt" , mam taką zawiechę i problem z ustawieniem, tzn zawias nigdy nie zszedł mi poniżej 2cm do końca golenia, czyli nie dobił nigdy w życiu (nie pracuje więc w całym zakresie), zapewne rozwiązaniem tego jest wymiana sprężyn...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Czw 20:07, 03 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|