|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
exc520
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: krakow
|
Wysłany: Nie 12:25, 31 Maj 2009 Temat postu: dziura w gazie 520exc |
|
|
witam mam pytanie czy ktos wie jak usunac dziure w gazie w exc 520.przy szybkim dodaniu gazu zadlawia sie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 14:49, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To normalne (oczywiście w pewnym stopniu) można to podobno wyregulować gaźnikiem, ale nie mam pojęcia jak, jeśli nie przeszkadza w jeździe - nie ruszać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Gość
|
Wysłany: Nie 17:56, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja Miałem Podobny Problem I Wyciągłem Świece, Zmieniłem i Było ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
L0rdGrax
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:51, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W 525 nie mam takiego problemu, przynajmniej nie odczułem jak dotąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baraba
Gość
|
Wysłany: Sob 20:43, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem i z tego co sie dowiadywalem to jest wina za duzej dawki paliwa. Nalezy to wyregulowac tylko niejestem pewien w jaki sposob. Jak juz sobie poradze z tym to powiem jak to zrobilem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
L0rdGrax
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:51, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kumpel miał to samo, tylko w CRF450X. Problemem była zbyt mała ilośc paliwa, podawanego przez pompke przyśpieszającą. Pomogła wymiana dyszy na większą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baraba
Gość
|
Wysłany: Śro 13:21, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałem o tym z dobrym mechanikiem i stwierdził ze do pewnego stopnia da sie to wyregulowac. Ale potem jest to normalne i najlepiej nierobić tak ze z wolnych obrotów gwałtownie dodajemy gazu. Motocykl dostaje wtedy dużą szpryce paliwa co go zdławia.
Wina lezy tez w temperaturze powietrza. Jezeli np w sezonie jak było ciepło chodził dobrze a pod koniec jak sie ochłodziło zaczeło sie tak dziac to trzeba regulować dysze powietrza, ponieważ ma ono inną gestość.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAAX
Gość
|
Wysłany: Sob 17:43, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam.
Nie wiem jak w innych moto, ale jesli chodzi o KTM EXC niestety, ale owa "dziura" istnieje z powodu zbyt ubogiej mieszanki. Motocykl przy naglym odkreseniu manetki moze w skrajnych przypadkach zgasnac-poprostu sie zdusi. Zniwelowac mozna to poprzez wzbogacenie mieszanki, choc jest to kosztem czegos, poniewarz gdy motosykl jest bardzo dogrzany moa wystepowac klopoty z jego odpaleniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CaliMistPL
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skątowni
|
Wysłany: Wto 8:36, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem.
Okazało się że była to zatkana dysza odpowiedzialna za dodatkową dawkę paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu.
Dysza znajduje na dole kanału dolotowego przed przepustnicą.
Żeby ją wyrwać trzeba rozebrać gaźnik. Może się to łączyć z uszkodzeniem uszczelki (są dostępne nowe), mi w 2004 ktm sx udało się bez szkody. Uszczelka jest osadzona na jakimś uszczelniaczu (jakiś silikon albo coś) którego kawałek odpadł z czasem i zatkał dysze.
Na dole komory pływakowej znajduje się taka membrana która pompuje tą dawkę paliwa do dyszy. Warto rozkręcić ten element i wyczyścić. Na membranie od strony popychacza zbiera się wytarte "amelinium" i z czasem może to pogorszyć jej prace.
Dysza ma bardzo mały otwór i kąt 90 stopni. Proponuje uderzyć sprężonym powietrzem od strony wylotu. U mnie to wystarczyło.
Dysza nie jest wkręcana tylko wciskana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|