|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Nie 17:05, 16 Wrz 2012 Temat postu: Dziura w tłoku exc 200 |
|
|
Witam. Może wy wiecie dlaczego tak sie stało?W wakacje wymieniłem tłok i korbe i na tym zestawie zrobiłem ok. 500 km a teraz cos takiego. Jak dotykam wnetrza cylindra to czuje lekkie rysy wiec chyba nicasil do zrobienia. Wszystko jest na zdjeciach wiec mozecie sami ocenic i licze na wasza pomoc w znalezieniu przyczyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Nie 17:27, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
wypalenie dziury w tłoku jest przyczyną złej mieszanki i złą ciepłotę świecy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Nie 17:28, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Nie 17:33, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jutro sprawdze jaka mialem wsadzoną swiece bo ja tez wymienilem w lato
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:42, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
najprawdopodobniej za uboga mieszanka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Nie 17:43, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a co myslicie o cylindrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:51, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
trzeba go schonowac ale prawdopodobnie będzie do regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:37, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
dziura to przyczyna za ubogiej mieszanki.
cylinder albo do wymiany albo nowy nicasil bo widać wżery aż do aluminium.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 18:37, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:36, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
to aluminium bardziej wyglada jak odklejone z tłoka, trzeba go oczyscic i dopiero bedzie widac co z niego zostało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Nie 20:03, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Aczym najlepiej to oczyscic? Mysle ze nicasul bedzie do zrobienia bo czyc pod palcem rysy na cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:28, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
oddac do warsztatu zajmujacego sie takimi sprawami, niech shonuja i ocenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sid
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 9:51, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witam , podepne sie do tematu odnośnie wymiany tłoka w KTM EXC 200 po przebiegu 30/40 mh .
Moje pytanie brzmi : Czy wymienia sie tłok na nadwymiarowy i robi szlif cilindra ?
Czy wymienia sie tłok na ten sam wymiar co był w cilindrze tyle tylko ze nowy bez szlifu cilindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:09, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
O tym jaki tłok i co trzeba zrobić z cylindrem dowiesz się po zdjęciu cylindra i jego pomierzeniu.
Nikt Ci nie powie co masz w silniku i jakiej operacji wymaga.
Może się okazać że masz miód cylinder i wystarczy zmienić tłok na nowy o tym samym wymiarze.
A może się okazać że musisz wsadzić tłok o selekcję większą ale np. masz już teraz ostatnią selekcję założoną więc nici z nowego tłoka.
Albo nowy cylinder albo nowy nicasil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sid
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 10:46, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Chodziło , mi o przebieg podany w serwisówce gdzie piszą o wymianie tłoka .
Ja doskonale rozumiem ze po zdjęciu tłoka bede widział co jest z pozostałymi częściami .Np. moto jest nowe lub premoncie dochodzi przebieg 30/40 mh jak wskazuje serwisówka i co ? wymieniam tłok z korbą na wymiar jaki miałem i smigam dalej ? A jesli przedobrze i nie wymienie w czas okazuje sie ze albo nowy cylinder albo nicasil ?
O co chodzi z tym nicasil-em ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 10:55, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli jeździsz zawodowo to tłok wyminiasz częściej. Jeśli amatorkso to logiczne że żadziej. ogólnie także w enduro wiele więcej przelatasz niż w full np SX.
Jeśli przedobrzysz i zatrzesz nicasil wtedy jeśli jest w dobrym stanie czasem wystarczy honowanie jego (zdjęcie małej części nicasilu), potem do tego nowy tłok i ogień. Jeśli nicasil będzie wywalony na maska wtedy powlekać nowym trzeba i także dobranie tłoka. Jeśli coś w silniku Ci tak nabroi że nicasilu nie odratujesz kupujesz nowy cylinder bo wtedy regeneracja jest nie opłacalna.
Aaa i we full korbe wymiasz co 2'gi tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc
Gość
|
Wysłany: Pią 18:47, 12 Paź 2012 Temat postu: tłoczek |
|
|
Nicasilu się nie honuje, chyba, że masz Czeski czy jakiś tam czyli chrom techniczny ) Jak chcesz mieć Nicasil to wysyłaj cylek do renowacji do Angli koszt koło 1200zł. Co do tłoka to tak jak koledzy mówili zła mieszanka, za dużo powietrza, za mało paliwo, więc gaźnik do regulacji jak nie chcesz następnego tłoka zajechać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|