|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 19:13, 16 Mar 2016 Temat postu: Dziwna praca na rozgrzanym silniku exc 300 2002r. |
|
|
Witajcie. Czym spowodowane jest taka praca silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
Sory że się posłużyłem linku z FB ale lepszego przykładu nie znalazłem. Podobnie zachowuje się mój exc 300 po rozgrzaniu, dziwne podskakiwanie obrotów. Nagralbym jak to u mnie wygląda (ale jest tak samo jak na filmie) ale nie ma mnie w Polsce i chce jakoś tak za wczasu nabrać informacji.
Gaźnik keihin 38
Główna 175
Startowa 45
Śruba od składu ok 2,5-3,5 obrotu
Iglica n84k środkowy ząbek
Dzięki za sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:17, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej źle wyregulowany gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 19:25, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak kolega wyżej; wyczyść gaźnik, podreguluj.
Przy okazji sprawdź listki membrany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 19:50, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik czyszczony był w myjce ultradźwiękowej przed remontem. Wyjezdzone dwa zbiorniki i od początku takie objawy. Gazior "wyregulowany" jest tak że pali ciepły zimny bez problemu, tylko to z tymi obrotami. Nie wiem w którym kierunku zmieniać wartości, ujmując dodając. Nie oczekuje gotowca podanego na tacy tylko jakiegoś poszlaki. Po powrocie do kraju biorę się za to bo to na prawdę denerwujące podczas postoju.
Co do listków to nowe ori KTM, ale no, może być że już tą ich oryginalność się skończyła, sprawdzę. I tak na sprobunek będę miał vf3 to zobacze czy będzie jakaś różnica.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Śro 19:51, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:53, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie jest za ubogo. Na próbę wkręć śrubę składu mieszanki do końca i wykręć pół obrotu, jeśli się poprawi po tym to na 100% za ubogo. Innym objawem tego jest jeszcze tzw. "czkawka", kiedy próbujesz jechać równym gazem(tylko przy określonych obrotach) motor zaczyna "czkać", jest to wyczuwalne i słyszalne.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 20:20, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No okeja, spróbuje. Wiem że raz tak kiedyś ustawiłem i było wszystko w porządku (bo dodam że przed remontem też były takie objawy) ale później zacząłem zaś coś przestawiać i zaś rozregulowałem. Bo co do jazdy jest wszystko ok, nie dławi się gdy dodam mu gwałtownie gazu, reaguje od razu na manetke, jedynie te niskie obroty. Poziom paliwa też chyba ma znaczenie w tym przypadku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:47, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
za ubogo, podobnie 2t chodzi jak się kończy paliwo, pamiętaj, że przy niższych temperaturach ustawienia są bogatsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 22:02, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No i to może być to bo śruba od składu na 3,5 obrotu jest wykrecona. Okeja, będę działa w przyszłym tygodniu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Śro 22:02, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Czw 10:29, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak sie objawia spalanie stukowe?...Moze własnie tak?...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Czw 12:41, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To jest spalanie przewlekłe, za ubogo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 22:13, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
a masz żeliwo czy nicasil?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 22:50, 18 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to ma nowy nicasil
Na tulei tez nie byłoby to normalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 17:06, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nowy nicasil, ale wcześniej przed remontem tak samo było. Przyjade do domu to zrobię to dzięki za cenne rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 21:58, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
To tak. Przestawiłem śrubkę od składu na jeden i pół obrotu i jest git Nie ma dziwnych obrotów, wszystko gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|