|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:46, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsza cyfra numeru silnika to rok produkcji
W twoim przypadku powinno to być 9.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rybex
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:20, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Numer silnika
9-523*0439
Nie mam dokładnych fotek motocykla, przywiozłem go w nocy i odrazu zawiozłem do mechanika.
Ogólnie stwierdził że łożyska luzy zawias itd nie ma się do czego przyczepić, napęd itp jest w porządku .
Najbardziej ciekawi mnie właśnie moc tego silnika EGS 200, czy on jest bardzo zdławiony i czy łatwo go odblokować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:42, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Zdławiony jest na gaźniku - blokada pełnego otwarcia przepustnicy.
I na wydechu - jak to wygląda nie wiem na rysunkach jest to jakiś pierdolnik wsadzony między silnik a dyfuzor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 0:57, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli blokada dyfka wygląda jak w wielu setkach z niemiec gdzie je blokowali to bd po prostu zwężka którą trzeba by wyciąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Czw 16:19, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
EGS - czyli sportowe enduro przeznaczone do jazdy po drogach publicznych był oznaczony w 2T do około 2000 roku i 4-T Modele
Od 2000 roku wszystkie motocykle KTM oznaczono EXC EGS i EXC różniły się tylko małymi detalami nie było różnicy w silniku czy zawieszeniu EGS 98/99 różnił się tylko podwójna ścianka w tłumiku, czyli dyfuzor, minimalna moc silnika wpisana w papierach, stacyjka, migacze, licznik itp. Rzeczy
EXC 98/99 sportowy wydech, otwarta moc, licznik digitalny, nóżka boczna, mała tylną lampa do EXC po 2000 roku dorzucano tez migacze i lusterko, ponieważ był problem z odbiorem technicznym motocykla, dlatego KTM dorzuca karton z pierdołami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|