Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Eksploatacja EXC 450 2003r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Royas




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 19:36, 09 Mar 2011    Temat postu: Eksploatacja EXC 450 2003r

Siema

moze mi ktos napisac jak serwisowac ten motor co jaki czas wymieniac olej zalalem go motulem 10W/40

Na co zwarac uwage

ZZ gory dziekuje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikone




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 21:57, 09 Mar 2011    Temat postu:

przyłanczam sie do pytania bo tez jestem od niedawna dopiero posiadaczem exc 450 2003 r i chetnie sie dowiem co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 22:26, 09 Mar 2011    Temat postu:

ok więc tak:

1.najważniejszy jest olej i filtry - więc wymieniamy co ok 15-20mth (filtr powietrza kontrolujemy w zależności od warunków - błoto,kurz itp)

2.rozrząd - poniżej 3 ząbków na napinaczu - szykujemy się na wymianę (można spokojnie jeździć na 2 ząbkach jeżeli ślizgi są ok) generalnie moto będzie chodził nawet jak napinacz będzie na maxa wyciągnięty ale może przeskoczyć)

3.zawory - ustawiamy na 0.1 ssące i wydechowe, jak nie chce palić na gorącym (ciężko kopnąć) - źle ustawione

4. newralgiczny punkt - tylna piasta - trzeba pilnować luzów na łożyskach - przedłużymy jej żywotność, ważny jest również moment dokręcenia śruby tylnego koła (nie na chama Wink ) no i przy myciu delikatnie w okolicach simeringów

5. hydrauliczne sprzęgło - wymieniamy płyn co sezon i musi hulać, robimy to regularnie a będzie służyło długo i bezproblemowo

to chyba tyle z podstawowych rzeczy, o eksploatacji nie będę pisał , chyba że coś chcecie wiedzieć
jak są pytania to walcie Smile


pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikone




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: Śro 22:49, 09 Mar 2011    Temat postu:

planuje w tym tyg rozebrac silnik kompletnie, mam moto 10 dni i jeszcze nieodpalalem go ani razu Very Happy bo dostalem cynka ze mozliwe ze jest zle poskladany wiec niechce ryzykowac na co zwrocic szczegulna uwage ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 23:18, 09 Mar 2011    Temat postu:

na silnik:) na wszystko po kolei patrz. w silniku jako tako nie ma elementów z kosmosu o które trzeba jakos dbac specjalnie. tam kazdy szczegół jest wazny. wystarczy wszystko dobrze poskładac i poustawiac i ma ganiać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 0:34, 10 Mar 2011    Temat postu:

hm jak już będziesz miał wszystko na wierzchu - sprawdź kły (nie zęby) trybów skrzyni - jeśli są zaokrąglone - wymienić (wyskakują biegi) , no i oczywiście sprawdź łożyska na wale, wyważenie wału i korbę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikone




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: Czw 21:43, 10 Mar 2011    Temat postu:

zrzuciłem własnie silnik leży puki co w całosci na stoliku mysle by najpierw elegancko go wyczyscic benzynka by byl cacy i nieplontalo sie na czesciach nic brudu i niewpadalo do srodka mysle ze weekend bedzie owocny bo chce rozebrac i zlozyc calosc w jeden dzien by potem tylko wrzucic go z powrotem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin