Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Elektryka, licznik w ktm exc-f 250 .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel96




Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 19:16, 12 Sty 2014    Temat postu: Elektryka, licznik w ktm exc-f 250 .

Mam kilka problemów w moim moto z 2008 a mianowicie:

1. Licznik włączy się widać wszystko wyraźnie ale po chwili słabnie i całkowicie się wyłącza. Są do niego przypięte dwie z trzech kostek (widać na zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych] ) Kostka niepodłączona to kolory (fioletowy, niebieski, żółty, zielony).
Ciekawi mnie czy przyczyny szukać należy w liczniku czy na zewnątrz. Czy licznik ten ma podświetlenie tak że w nocy widać?

2. Gdzie powinno się podpiąć kierunki te z tyłu i z przodu. Czy do kierunków jest cały oddzielny kabel?. (Znalazłem kabel dzięki któremu można podłączyć tylko podświetlenie tablicy rejestracyjnej). Czy kabel za to odpowiedzialny jest gdzieś ukryty czy bez problemu można go zauważyć np pod siedzeniem.

3. Do czego może to służyć [link widoczny dla zalogowanych] oraz te ucięte kabelki( kabelek brązowy rozchodzi się na 3 brązowe które są ucięte) [link widoczny dla zalogowanych]

4. Co może być nie tak bo (w tym tylnym dodatkowym błotniku gdzie jest tablica i kierunki ) ma on kolory kabelków od kierunków które nie występują w głównych kostkach przy liczniku.

5. Do czego się podpina klakson i gdzie jest jego miejsce?

Z góry dziękuję ze jakiekolwiek odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:39, 12 Sty 2014    Temat postu:

1) a to co nie widać ze nie ma podswietlenia ? Razz przeciez to twój licznik to chyba sprawdzałes czy swieci czy nie ? oryginalnie ma na pomaranczowo podswietlenie. zacznij od wymiany baterii. te liczniki są wrażliwe po jakims czasie na wszystko. mój zaczyna nie wyswietlac jak słonce długo pada, w nocy widac idealnie. ta luźna kostka to trip master - taki przełącznik dodatkowy na kierownice
2) wejdź sobie w serwisówke i tam masz na koncu schemat całej instalacji elektrycznej. do kierunków idzie dodatkowa wiązka, do gołej wiązki nie podepniesz bo musi isc ta dodatkowa
3) jakies kombinacje chyba, słabo widać, sprawdź dokąd te kable prowadzą. masz wszystkie przełączniki na kierownicy ?
4) a czemu mają występować przy liczniku ? swiatła tylne wpina sie w kostke pod siedzeniem
5) miejsce przed chłodnicą, musi byc też mocowanko no i tez dodatkowa wiązka do klaksonu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel96




Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 20:24, 14 Sty 2014    Temat postu:

Kupiłem baterie i teraz licznik ładnie wyświetla ale nadal nie jest to jak powinno. A mianowicie nie ma podświetlenia, po chwili się wyłącza jak przestanie się go używać, nie działają dwa przyciski ten plus i minus, nie działa prędkość a czujnik jest raczej sprawny. Nie znacie jakiegoś elektryka który mógł by to przepatrzeć? Nie ma do licznika schematu jak w środku jest zbudowany?

Czy do klaksonu wystarczy jeden kabelek?

Co to może być to po lewej [link widoczny dla zalogowanych] pytałem o to wcześniej ale sprawdzałem i cały czasz jest tam napięcie oraz jest tam koncówka tak że można tam coś podpiąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Śro 10:47, 15 Sty 2014    Temat postu:

Tak powinno być jak koło się nie obraca licznik gaśnie po jakiejś minucie tak samo się dzieje jak nic nie wciskasz.Przyciski + i - służą do ustawień licznika tzn.czas,km na mil. średnica. koła itd. w normalnym trybie nie działają.Co do czujnika to powinien mieć rezystancje ale potrzebny miernik nie wiem czy masz? Do klaksonu idą dwa kable na jednym [fioletowo czerwony] jest napięcie cały czas a na drugim[ czerwonym] masa po wciśnięciu przycisku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez herkloss dnia Śro 10:53, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 11:42, 15 Sty 2014    Temat postu:

a jak włączyć tryb nie normalny bo u mnie też nie działają + i -

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel96




Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Śro 14:39, 15 Sty 2014    Temat postu:

Miernik mam. Jak sprawdzić tą rezystancję, na ile ustawić ohm? Czy ten kabelek żółto-czerwony to może być od klaksonu jak cały czas ma napięcie?

A co z tym podświetleniem co może być winne?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel96 dnia Śro 14:40, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 14:50, 15 Sty 2014    Temat postu:

Paweł a raczyłeś już otworzyć manuala i sprawdzić schemat elektryczny?
Masz tam rozrysowaną instalację i podpisane kolory przewodów.
Patrzysz na schemat i szukasz przewodów y-r (yelow red).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Śro 15:42, 15 Sty 2014    Temat postu:

husa66 napisał:
a jak włączyć tryb nie normalny bo u mnie też nie działają + i -
Np. chcesz ustawić godz.łapiesz na wyświetlaczu czas i wciskasz 0 na 3sek. az miga na dole clk i + albo - ust. godz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 16:24, 15 Sty 2014    Temat postu:

u mnie w ogóle nic nie jest aktywne tylko motogodziny i dystans więcej nic nie ma i nie mogę nic zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin