Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 08. napinacz nie dostaje oleju i nie napina pomocy
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dit




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OBORNIKI SLASKIE

PostWysłany: Pon 17:25, 25 Cze 2012    Temat postu: exc 08. napinacz nie dostaje oleju i nie napina pomocy

Witam
Exc 08 rok nie dostaje cisnienia do napinacza rozrzadu, nie wiem co jest grane. silnik zostal rozebrany w mak. Wymienione zostaly cylinder, tlok, lancuszek, glowica przygotowaa...Czy pompa moze byc uszkodzona? Czy jakis kanal nie drozny? Przedmuchany byl i chyba z nim wszystko ok ale....Czy gdzies jest jakis oring itp gdzie moze olej uciekac i nie wytwarzac cisnienia?

Pozdrawiam dawid


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Pon 22:28, 25 Cze 2012    Temat postu:

Siema , mój kolega miał to samo (wada fabryczna), wymienił napinacz na mechaniczny i po problemie. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:41, 25 Cze 2012    Temat postu:

dokładnie, napinacz manualny załatwia sprawę, a jaki miałes objaw? klekotanie na niskich obrotach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dit




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OBORNIKI SLASKIE

PostWysłany: Wto 7:55, 26 Cze 2012    Temat postu: dit

No rzezi na niskich obrotach i slychac strasznie lancuszek. Czasem jak odkrecisz manetke to chyba dostanie cisnienia i przestaje ale tylko na moment. Odkrecilismy napinacz i recznie napinalismy na zapalonym (wkladajac cos zamiast napinacza) i tez bylo cicho. A co z reszta panowie gory silnika czy ona tez nie dostaje oleju? czy mechaniczny napinacz zalatwi sprawe?

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dit




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OBORNIKI SLASKIE

PostWysłany: Czw 12:29, 28 Cze 2012    Temat postu: witam

wiem ze bardzo ciezki temat to jest Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 17:13, 28 Cze 2012    Temat postu:

ja do tej pory nie "złapało" CI góry to znaczy że olej do góry podaje, jak nie ma cisnienia to poerwsze co to zaciera sie góra. Zakładaj manualny i będzie git, ja u siebie mam taki i wszytko hula spoko
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dit




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OBORNIKI SLASKIE

PostWysłany: Pon 10:34, 02 Lip 2012    Temat postu: witam

Wlasnie chodzi o to ze raz bardzo ladnie zlapalo Wink cylinder i tlok kubeł... Wymienione na nowe i elko nawet Wink. jada 2 nowe pompy oleju i jakies pierdoly... zobaczymy....

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dit




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OBORNIKI SLASKIE

PostWysłany: Nie 10:51, 08 Lip 2012    Temat postu: witam

Panowie i Panie
Nowy cylinder, tlok Elko, pompy oleju nowe, pompa wody nowa, lancuszek rozrzadu, slizgi, napinacz nowy. Cisnienie na gorze jest, bez dekla lekko szczelone rozrusznikiem i na scianach garazu plamy Smile, to chyba dobre cisnienie? lancuszek czasem napina czasem nie. zmienilem olej na valvoline bo chyba mialem podrobe motula... docelowo bedzie castrol. Pisaliscie o mechnicznym napinaczu. gdzie kupic itp???

dziekuje
dit


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 15:21, 08 Lip 2012    Temat postu:

najlepszy na rynku
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Nie 18:11, 08 Lip 2012    Temat postu:

Czy najlepszy nie wiem ,ale cena na pewno największa.
Wprawiony tokarz zrobi Ci to za 50pln. Zmieniałem 2msc temu na mechaniczny, wałek toczony na warsztacie w pracy, gwint + nakrętka. I wszystko....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 18:52, 08 Lip 2012    Temat postu:

moquai napisał:
Czy najlepszy nie wiem ,ale cena na pewno największa.
Wprawiony tokarz zrobi Ci to za 50pln. Zmieniałem 2msc temu na mechaniczny, wałek toczony na warsztacie w pracy, gwint + nakrętka. I wszystko....


osszty patenciarzu ;P
good że wszystko działa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dit




Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OBORNIKI SLASKIE

PostWysłany: Pon 14:42, 09 Lip 2012    Temat postu: czesc

No cena masakryczna, poszukam gdzies na zagramanicznych stronach. Dziekuje za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:43, 30 Lip 2012    Temat postu:

Witam.
dit i jaki finał z tym napinaczem?? Zamontowałeś mechaniczny czy jednak hydrauliczny?? Mam podobny problem z klekotaniem na niskich obrotach przy zimnym silniku. Nie zawsze ale czasami zdarza się. Dzwoniłem do serwisu to człowiek polecał mi bardziej hydraulika, poprawioną wersję niż mechaniczny. Oczywiście każdy ma swoje zdanie. Jak to jest w rzeczywistości??
Kolejna kwestia to łańcuszek rozrządu. Czy da się zamontować zakuty łańcuszek rozrządu czy jednak innej opcji jak zakuwanie na silniku nie ma??
Prosiłbym o podesłanie serwisówki z demontażu silnika EXC-R, o ile takowa występuje. [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Pon 20:52, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:53, 30 Lip 2012    Temat postu:

mechaniczny sprawuje się good, z tym że trzeba go regulować/sprawdzac co 20-25mth (razem z regulacja zaworów) - i jeśli ktoś nie wiem jak bardzo ma byc naciągnięty - można porypać rozrząd., ten z DirtTricks jest o tyle lepszy że dodatkowo ma sprężynę która utrzymuje napinacz odpowiednio wysunięty bez względu na cisnienie oleju, ale tez nie naciąga zbyt dużo - nie powodując dodatkowego obciążenia, ja mam manualny zwykły (silnik RF4), może zmienię na dirttricksa w przyszłym sezonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:50, 30 Lip 2012    Temat postu:

Ok. Nie jestem znawca kata, więc wole zapytać o szczegóły. Co powiesz o tych napinaczach sprzedawanych chociażby na allegro?? przykład:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to jest sprzedawana poprawiona wersja czy dalej klepana bez zmian od 08 roku??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Pon 21:53, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin