|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 1:26, 30 Cze 2011 Temat postu: Exc 125 2t 2000r potrzebny regulator napiecia i schemat |
|
|
Witam, niedawno kupiłem ktm'a exc 125 z 2000roku
Brakuję w nim regulatora napięcia.
Poprzedni właściciel podłączył przewody bez niego i motor jeździ ale oświetlenie nie działa.
Pytanie do was czy ma ktoś schemat jak podłączyć ten regulator i czy regulator pokazany w innym temacie (http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/regulator-napiecia,1507.html) będzie pasował?
Motor to 2t bez akumulatora a do warsztatu oddawać nie chce bo pewnie skroili by 2x albo i więcej za naprawę.
Na schemacie jaki mam w książce od motoru regulator wygląda podobnie(kształt i złącze) ale czy tak jest? Nie wiem.
A dodatkowe pytanie czy zna ktoś sklep gdzie można kupić hydrauliczny czujnik stopu do hamulca tylnego? Widziałem taki na allegro ale było za późno a za 10zl poszedł. Podobny jest od harleya ale kosztuje 100zl+ wiec kiepska oferta.
I czy zna ktoś sklep w szczecinie gdzie mógłbym kupić nowy cylinder? Jeśli tak to w jakiej cenie? Mój czeka tulejowanie i zastanawiam sie czy taniej nie będzie kupić nowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Czw 1:28, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:43, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
hmm sciagnij sobie z neta ksiązke serwisową tam masz cały schemat elektryczny.
co do czujnika na larsson.pl widziałem kiedys sporo taniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:06, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
4VVH196001 ODPOWIEDNIK DO KTM 125 2T 98 -04 ROK TAKI SAM JAK W 525EXC
17.90387 regolatore adattabile 12V - c.a./c.c. - 4 faston
Di primo equipaggiamento su:
Aprilia scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha
Beta scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha
Benelli scooter 50/100 c/motori Minarelli/Yamaha e F. Morini Italjet scooter 50 c/motori Minarelli/Yamaha e F. Morini Malagutiscooter 50/100 c/motori Minarelli/Yamaha e F.Morini (esclusi impianti CBC Euro 2/2.3)
Rif. Aprilia: AP8212540
Rif. Beta: 2727800000
Rif. Benelli: R51540011A0
Rif. Ducati: 343480/343481
Rif. Italjet: 3372902
Rif. Malaguti: 02601100
Adattabile su:
KTM 125/250/300 EXC 2T (98/04) • 250 EXC 4T (02/04) 400 MXC/EXC 4T (02/04) • 450 MXE/EXC 4T (03/04) 500/525 MXC/EXC (00/04) • 620 SC (99/01)
MBK scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha (</02)
Yamaha scooter 50 c/motore Minarelli/Yamaha (</02)
Rif. KTM: 5031134000
Rif. MBK/Yamaha: 4VVH196001
allegro ..... [link widoczny dla zalogowanych]
nie sprawdzałem organo leptycznie tylko po nr czesci w/g katalogu powyzej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batsopot dnia Czw 10:12, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:14, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tylko dla ktm-owców nie podawc innym!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 17:04, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Za info o regulatorze dzięki ale co do książki serwisowej może być problem.
bo schemat jaki ja mam w manualu jest tylko coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Już znalazłem teraz pozostało mi go zrozumieć bo nie mam np przełącznika świateł klaksonu itp ale chyba dam rade dzięki za pomoc
Strona do pobrania książki : [link widoczny dla zalogowanych]
141 strona ze schematem do mojego modelu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Czw 17:43, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pią 14:47, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mam pare czesci do ktm z tego roku jak cos to pisz na GG 6350199
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 21:55, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mam do was jeszcze jedno pytanie.
Co jest lepsze, a raczej trwalsze cylinder po niscilu czy nowy cylinder?
I czy ma ktoś na sprzedaż przełącznik świateł, kierunków, klakson itp właśnie do exc 125 2000r i by mógł wystawić na allegro? Bardziej chodzi mi o górna część czyli przełącznik świateł, klakson i chyba odcięcie zapłonu.
Na allegro takiego nie ma. W sklepach tym bardziej a chciałbym mieć oryginalny ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:05, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to chyba logiczne że nowy cylinder lepszy wiecej wytrzyma. ale nieco drozej kosztuje. niz regeneracja
co do przełącznika, jak to tym bardziej nie ma go w sklepie ? <wow> idziesz/dzwonisz do serwisu ktma i od ręki maja ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 22:17, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Z cylindrem tak myślałem a co do sklepu to nie wiem dokładnie gdzie jest a chodzi mi też o cene jaka by mi walneli w salonie ; d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz125
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Sob 23:51, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tyle że koszt cylindra około 2tys? ale dobra regeneracja dużo kosztuje więc już od Ciebie zależy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:41, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to zadzwon do serwisu i pytaj. ale tu na forum pewnie tez było opisywane. ale spytaj uzytkownika sobek on jest pracownikiem serwisu KTMa i pewnie by ci napisał cene wiem ze moduł od kierunków nowy kosztuje 80 zł.
cylek pewnie z 1500 a nowy nicasil z 1000 zł. wiec tak o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 23:43, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiedziałem że jest aż tak grubo. : d
W tygodniu może pojade do salonu to zobaczy sie co będzie bo szlifu zrobic pewnie nie bd mógł jak cylinder orginalny ma kolo 54mm a ja mam tlok 59mm?
Cytat z allegro "Regeneracja powłoki nikasilu w cylindrach do motocykli, skuterów, quadów, skuterów wodnych, lotni, paralotni.
Nikasil najwyższej jakości, bez mikroporów. Gwarancja jakości potwierdzona przez czołowych zawodników wyścigów motocyklowych.
Czas oczekiwnia od 3 do 4 tygodni.
Koszt 500 zł."
Pytanie do was. O ile mniejszą średnice powinien mieć tłok od cylindra?
I czy między koszem sprzęgłowym a tarczami powinien być luz? chodzi mi o te wycięcia w które wkłada sie tarcze by swobodnie sie nie obracały?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Nie 23:55, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:07, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
cylinder przy nicasilu musi byc o 0.05 mm wiekszy
co do nicasilu to ja bym sie bał wsadzic taki za 500 zł. moze i dobry ale póki co wolał bym gdzies brac ze znajomego źródła. chociaz jak czas oczekiwania 3-4 tyg to tez nie wiem czy to w Pl robia czy to moze nie wysyłkowo do czech czy UK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 10:03, 07 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
cylinder na niscilu o 0.05mm a co oryginalny ma inaczej?
Ostatnio sie dowiedziałem, że np dyfuzor u yamah'y dt 125 jest zblokowany w ktm'ie są jakieś blokady? typu moduł zapłonowy lub właśnie ten dyfuzor? Bo jego osiągi i tak są wielkie a chyba jeszcze to mogło by coś powodować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 12:40, 07 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nie czaje. ? luz miedzy tłokiem a cylindrem czyli średnica tłoka ma byc 0.05 mm mniejsza niz srednica cylindra. wtedy masz odpowiednie spasowanie.
a co do sprzętła luz ma byc i na pewno taki jak masz jest seryjny. ale 2 rzeczy - nie może byc ząbków musi byc płaska powierzchnia ( mogą byc delikatne zniekształcenia ) ale ząbki 1-2 mm głębokosci na koszu zewnetrznym sprzegła dyskwalifikują go z dalszej eksploatacji - czyli wymiana.
DT to soft enduro. EXC ma sportowy moduł i wydech od razu seryjnie. aczkolwiek zmiana wydechu moze dodać mu nieco wigoru. moduł juz jest odblokowany ale jest ustawiony pod jazde enduro. moduł z SX zmienia nieco charakterystyke. moduł blokuje po prostu v max czyli w DT moze pocisnąć np 80 km h nie wiecej zmieniasz moduł - wycisnie 130 km h np. mocy nie wykastruje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|