Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 125 dziwne obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktoe




Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 22:43, 14 Sty 2015    Temat postu: EXC 125 dziwne obroty

Witam. Podczas ostatniej jazdy na moim kochanym exc Very Happy uslyszalem dziwne obroty silnika. Myslalem ze to wina karnu ale nic z tego. Przejechane jest juz 140 mth. Czy to moze byc korba do wymiany? Jesli tak to co oprocz niej sie wymienia?
Z gory dzieki za pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 22:58, 14 Sty 2015    Temat postu:

Szacun że po 140mth na jednej korbie w secie jeszcze jeździsz Very Happy nie wiem czy bezpośrednią przyczyną obrotów jest korba, ale ja po 140mth z uśmiechem na twarzy(dlatego ze silnik nie wybuchł) rozpoławianym silnik. Przy wymianie korby zawsze wymienia sie też tłok(chyba ze bardzo niedawno wymieniłeś), po 140mth to i pewnie łożyska na wale mogą byc zużyte. Do tego dochodzą uszczelki na caly silnik. Uważaj, bo mozesz jeździć na bombie zegarowej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktoe




Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 9:49, 15 Sty 2015    Temat postu:

@amek721 Sory zle mnie zrozumiales. Kupilem go rok temu i mial 107 mth Smile korba raczej byla robiona bo poprzedni właściciel to maniak i dbal o niego. A i jeszcze pytanko. Jakie korby polecacie, bo jest kilka na rynku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 10:05, 15 Sty 2015    Temat postu:

Aaaaa to spoko Very Happy w takim razie ktm prawie nówka Very Happy jak masz pewność, że korba nie ma więcej niż te powiedzmy 80mth to o nic się nie bój, zmieniłbym juz tłok na twoim miejscu, a przynajmniej sprawdz jego stan i przy okazji korbę. Z tymi obrotami to powiedz czy regulowałeś gaźnik pod temperaturę, ewentualnie sprawdź membranę.
Co korb to drugi sezon przelatałem na wossnerze, będę wymienial, chociaz nie wiem jeszcze w jakim stanie jest. Dzwoniłem do sprzedawcy części, to powiedział że nie zakłada innych niż proxa. Także do jazdy w miare normalnej(nie ciągle odcinka) wossner daje rade, prox podobno nawet w gorszych warunkach wytrzymuje. W 250 4t nam hot rodsa i 3 sezon trzyma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 10:45, 15 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktoe




Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 23:28, 15 Sty 2015    Temat postu:

Tlok byl robiony 15 mth temu na 2 pierscieniach. Z ta temperatura to chyba dobrze myslisz bo jezdzilem przy -5 oC. Wlasnie zastanawiam sie nad korba proxa lub jasila Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 8:07, 16 Sty 2015    Temat postu:

Więc wyreguluj gaźnik pod temperaturę, w serwisuwce masz tabele pod twój rok i model. Dokup(chyba że masz) dysze i zmieniaj. Jak będziesz mial dobrze (wg manuala), to wykręcaj świecę i patrz na kolor(powinien być jak kawa z mlekiem). Very Happy
Z tych dwóch kord brałbym bez zastanowienia proxa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Pią 8:10, 16 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktoe




Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 22:38, 16 Sty 2015    Temat postu:

Ok wielkie dzieki za pomoc Wink korba chyba będzie Wossner wiec klasa Wink szerokości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin