|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 23:32, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja do swój wypchałem zwykła watą szklaną do ocieplania. Efekt jest zadowalający.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 9:32, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
On i tak jest już za głośny bo ma wydech hgs'a i krótki tłumik. Zobaczę z tą wata/wełną dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 22:23, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No to na pewno jest głośny ale jak dobrze ułożysz watę w tłumiku to nie stracisz na mocy i na pewno troszkę go "uciszysz". U mnie jest ogromna różnica po zmianie waty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fahrenheit
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:44, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A podacie patenty na to jak się wymienia tą watę i gdzie ona dokładnie siedzi? U mnie to wygląda tak jak na załączonym obrazku. Czy może w moim przypadku przyczyna leży gdzie indziej? Leję 1:40 a z racji początków jeżdżę dość mocno zachowawczo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 15:47, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wata w tłumiku jak sama nazwa mówi znajduję się w puszce (tłumiku).
Podobne tematy były już wystarczy poszukać, a za ten temat powinieneś chyba dostać złotą łopatę
By post nie był bezpomocny tu masz filmik [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fahrenheit
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:52, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Post jest bardzo pomocny i dziękuję. Również za złotą łopatę, wykopałem właśnie by nie zakładać nowego tematu. Pytanie jednak czy wymiana waty coś zmieni skoro cieknie jak widać na zdjęciu jeszcze przed końcowym. A może w końcowym jest taki syf że wywala przez to wcześniej olej bo tam już nie ma "ujścia" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 15:54, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Fotka troszke mała. Rozbierz i zobacz. Wymień wate i looknij czy cos ci sie nie zapchało? Mogła wata w środku być juz tak zawalona olejem że blokuje go w środku i wali juz przed końcówką.
Moja rada:
1. Wymień watę
2. Bardziej kręć moto i powinno być ok, a jak nie poszuka się dalej przyczyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fahrenheit
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:59, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Takowoż i uczynię jak radzisz kolego i dam znać jak bardzo cenne okazały się Twe rady. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 16:13, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem wam tak. Mój tak samo smolił z wydechu, po wymianie waty to samo.
kręcenie moto nic nie da jeśli zawór wydechowy jest już dojechany. Ja w swoim musiałem wymieniać:
[img]http://www.ktmpartfinder.com/pictureDisplayHandler.ashx?photopath=ktm_images/98503370.gif&width=800&height=600[/img]
57 bo ona odpowiada za maksymalne otwarcie zaworu i u mnie była w połowie zjechana. Wymieniłem ten element i dałem brakujące podkładki na regulacje zaworu i stał sie szatanem. Całkiem inne moto czuć wyraźnie gdy zawór zaczynał działać bo szedł na koło przy tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 22:45, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
lej 1:50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 23:26, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
jak zawór ci nie działa to możesz lać nawet 1:70 i pewnie i tak ci tego nie przepali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fahrenheit
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:52, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wata wczoraj wymieniona, po powrocie zaleję go uboższą mieszanką i zrobię przelotkę na wyższych obrotach i zobaczymy czy wywali czy nie. Jak wywali zajrzę do tego zaworu. Asteros część o której mówisz na Aunerze stoi około stówki, wymieniałeś to sam? nie jest to chyba zbytnio skomplikowane, jakieś uszczelki tam jeszcze trzeba wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 13:41, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie jest to skoplikowane, co do uszczelek to tam masz jedynie uszczelkę pod tą osłonę przez którą do zaworyu się dostajesz ale jej wymieniać nie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 15:50, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
żeby zmienić uszczelke zaworu czy w ogóle dostać się do zaworu trzeba ściagać cylek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 16:18, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Do wymiany elementu który ci podałem trzeba ściągać dekiel kopki itd więc uszczelki pod ten dekiel i być może pod dekiel od regulacji zaworu tyle że ona jest miedziana więc powinna być dobra. Może porobię zdjęcia jak to zrobić bo i tak silnik w kawałkach po wybuchu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|