|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
katoh
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:22, 25 Sty 2015 Temat postu: exc 200/250 potrzebne opinie |
|
|
cześć,
już chwilę rozglądam się za 200/250 i na chwilę obecną mam kilka typów. Czy koledzy z forum mogliby mi pomóc fachową wiedzą, który z tych moto odpada w przedbiegach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 20:42, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ten 3 z listy to mój sprzęt i nie jest to exc tylko sxf z setingiem zawiasu pod endurocross. Jeżeli masz pytania PW bądź tel.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas_da dnia Nie 21:17, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 13:50, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dwusetę z gniezna mogę za miesiąc obejżeć jak będę u siebie. Ale zwróć uwagę, że ma zamontowany zblokowany dyfozor, więc z testów mocy nici, a żeby tym jeździć normalnie to na dzień dobry 800zł za normalny dyfer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:16, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Po czym poznałeś, że ma zamontowany zblokowany dyfuzor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:38, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
wątpie żeby był ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 0:36, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Po tym przewężeniu 20,30 cm od cylindra. wydaje mi się że zblokowane właśnie tak wyglądają, a jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Wto 2:16, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Żółf, to jest normalny dyfuzor, zblokowany ma kształt jak w secie, nie zakręca.
ten jest tylko puknięty z dołu dlatego może się wydawać, że zwężony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 10:45, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o to zwężenie:
[link widoczny dla zalogowanych]
W miejscu gdzie jest spaw
Po prostu widziałem 2 takie dyfry i oba zblokowane, a otwarte nie rozszerzają się równomiernie, poprawcie się, jeżeli się mylę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachus0
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Wto 12:02, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Możliwe że ktoś rozciął, wywalił i zaspawał. Ja mam identyczny i właśnie tak poprzedni właściciel zrobił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 14:35, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli taki z fabryki wychodzi jako zblokowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:58, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
To jest fabryczny dyfuzor. Z tego co pamiętam to do blokady one mają wkładaną zwężkę z katalizatorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 9:38, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak w 200 ale 250/300 katalizator jest w polowie dyfuzora na tym najwiekszym spawie po obwodzie, rozcina sie spaw żęby wyjąc kata. A 200tki z dyfrem który biegnie prosto w dół bez zakręcania to SX, EXCki muszą mieć dłuższy bo by dołu nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|