|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leski
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:36, 23 Kwi 2012 Temat postu: [EXC 200] Kopniak uciekł brak kompresji. Od czego zacząć? |
|
|
Witam
Kupiłem w miare mało używane exc 2003 rok, moto bez większej historii. Tłok niby w Anglii wymieniany, koleś ściągnął zrobił ze 3 baki i moto stało.
Miałem to pomierzyć licząc się z remontem, ale wcześniej chciałem się przekonać do 200.
Na drugiej jeździe moto zdechło na wolnych obrotach, uciekła kompresja, kopniak chodzi bez większego oporu.
Czy to tłok, czy może zawór?
Trochę się leje przy wejściu dyfuzora.
Chętnie bym sam to chciał robić ale nie wiem czy bez doświadczenia w 2T rozbierając czy dyfuzor czy ten dekielek coś poradzę?
Co radzicie, oddać komuś czy próbować samemu z pomocą forum zdiagnozować, od czego zacząć w razie co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:48, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
zawór nie ma nic do kompresji to nie 4T. bez zaworu z zaworem zablokowanym kompresja bedzie taka sama. pewnie padł tłok. zdejmij dyfuzor i bedzie widac co zostało z tłoka. chociaz ja bym sie nawet nie bawił tylko wyciagał od razu silnik z ramy, sciagał cylek i zamawiał częsci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leski
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:59, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No to przeczekałem. Kogo w Warszawie lub okolicy polecacie do takiej roboty?
Korbę pewnie też, bo na moje ucho ją było słychać. Części to pewnie sam bym zamówił gdzieś po zniżkach, ale nie wiem co dokładnie brać w komplecie? Czy czekać aż się będzie w proszku u mechanika. To powie co dobre co złe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 11:46, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dajesz do mechanika, on rozbiera silnik i mówi co do wymiany. w ciemno jak mówisz tłok, jak cos to i korba. cylinder ? nie waidomo. nie wiadomo jak reszta rzeczy. ale korba tłok łozyska uszczelki to podstawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 13:16, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a świeca i głowica jest dobrze dokręcona?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 13:17, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leski
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:02, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tłok korba firma, jaką polecacie? Wosner czy Prox? Czy jedno i to samo?
Uszczelki które brać a których unikać, oryginalne dużo droższe?
W razie robienia dołu jakie łożyska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 14:50, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ściagnij bak, spuśc wodę i odkec te 6 śrubek z głowicy i będziesz już widzial co jest grane, to tylko 15 minut roboty.
wossner czy prox to samo. uszczelki nawet chińskie z allegro dają rady. oryginalne beda droższe, z tym że sama uszczelka pod cylinder oryginal kosztuje kilkanaście złotych (przynajmniej do 250/300)
łozyska kupisz w sklepie z łozyskami, pamietaj o luzie c3 i najlepiej poliamidowe koszyki, ale nie koniecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 19:44, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie robię remont w swoim exc 250 też skończyła mi się kompresja. Ja wsadziłem korbę HOT RODS-a za ok 350zł, kuty tłok wossnera 430zł łożyska na wał firmówki ( lewe 170zł prawe 30 ), ja do tego zafundowałem sobie nicasil 850zł , a uszczelki na allegro kupisz zamienniki za +/- 200zł, no i plus jeszcze uszczelniacze nowy olej itp. ale to już drobne wydatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:15, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
za 850zl? gdzie wysyłałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:34, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
przez chłopa z allegro?pewno tam gdzie ja :Dpochwal się
masz już zrobione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:51, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
850zł to czeski nikasil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:24, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
raczej nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 21:43, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
prawe łożysko za 30zł? napisz jakie to włozyłeś, i czy było takie samo grube jak oryginal ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 22:06, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Poramańcz napisał: | 850zł to czeski nikasil. |
850zł na allegro od uzytkownika patrykcz666 jest to nicasil angielski z langcourt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 22:09, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nicasil jest Czeski 650zł nicasil + spawanie 100-150zł + 50zł wysyłka do pośrednika ( taka droga bo ubezpieczyłem paczkę na 2000zł ). Jak cylinder wróci to się pochwale nawet mogę wrzucić jakieś zdjęcia. A łożysko jest niby firmowe wszystkie wymiary jak oryginalne firmy KYK Bearings niby łożysko daje radę i sprawdzone więc kupiłem już jest nabite na wał i czeka z dołem silnika na cylinder . Cylinder powinienem mieć za jakieś +/- dwa tygodnie. Zobaczymy jak się Czesi popiszą jak coś będzie nie tak to mogę reklamować niby dają gwarancje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|