Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[EXC 200] Kopniak uciekł brak kompresji. Od czego zacząć?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:36, 23 Kwi 2012    Temat postu: [EXC 200] Kopniak uciekł brak kompresji. Od czego zacząć?

Witam
Kupiłem w miare mało używane exc 2003 rok, moto bez większej historii. Tłok niby w Anglii wymieniany, koleś ściągnął zrobił ze 3 baki i moto stało.
Miałem to pomierzyć licząc się z remontem, ale wcześniej chciałem się przekonać do 200.
Na drugiej jeździe moto zdechło na wolnych obrotach, uciekła kompresja, kopniak chodzi bez większego oporu.
Czy to tłok, czy może zawór?
Trochę się leje przy wejściu dyfuzora.

Chętnie bym sam to chciał robić ale nie wiem czy bez doświadczenia w 2T rozbierając czy dyfuzor czy ten dekielek coś poradzę?

Co radzicie, oddać komuś czy próbować samemu z pomocą forum zdiagnozować, od czego zacząć w razie co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 9:48, 23 Kwi 2012    Temat postu:

zawór nie ma nic do kompresji to nie 4T. bez zaworu z zaworem zablokowanym kompresja bedzie taka sama. pewnie padł tłok. zdejmij dyfuzor i bedzie widac co zostało z tłoka. chociaz ja bym sie nawet nie bawił tylko wyciagał od razu silnik z ramy, sciagał cylek i zamawiał częsci Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:59, 23 Kwi 2012    Temat postu:

No to przeczekałem. Kogo w Warszawie lub okolicy polecacie do takiej roboty?
Korbę pewnie też, bo na moje ucho ją było słychać. Części to pewnie sam bym zamówił gdzieś po zniżkach, ale nie wiem co dokładnie brać w komplecie? Czy czekać aż się będzie w proszku u mechanika. To powie co dobre co złe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:46, 23 Kwi 2012    Temat postu:

dajesz do mechanika, on rozbiera silnik i mówi co do wymiany. w ciemno jak mówisz tłok, jak cos to i korba. cylinder ? nie waidomo. nie wiadomo jak reszta rzeczy. ale korba tłok łozyska uszczelki to podstawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:16, 23 Kwi 2012    Temat postu:

a świeca i głowica jest dobrze dokręcona?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 13:17, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leski




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:02, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Tłok korba firma, jaką polecacie? Wosner czy Prox? Czy jedno i to samo?
Uszczelki które brać a których unikać, oryginalne dużo droższe?
W razie robienia dołu jakie łożyska?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 14:50, 23 Kwi 2012    Temat postu:

ściagnij bak, spuśc wodę i odkec te 6 śrubek z głowicy i będziesz już widzial co jest grane, to tylko 15 minut roboty.
wossner czy prox to samo. uszczelki nawet chińskie z allegro dają rady. oryginalne beda droższe, z tym że sama uszczelka pod cylinder oryginal kosztuje kilkanaście złotych (przynajmniej do 250/300)
łozyska kupisz w sklepie z łozyskami, pamietaj o luzie c3 i najlepiej poliamidowe koszyki, ale nie koniecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:44, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Ja właśnie robię remont w swoim exc 250 też skończyła mi się kompresja. Ja wsadziłem korbę HOT RODS-a za ok 350zł, kuty tłok wossnera 430zł łożyska na wał firmówki ( lewe 170zł prawe 30 ), ja do tego zafundowałem sobie nicasil 850zł , a uszczelki na allegro kupisz zamienniki za +/- 200zł, no i plus jeszcze uszczelniacze nowy olej itp. ale to już drobne wydatki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:15, 23 Kwi 2012    Temat postu:

za 850zl? gdzie wysyłałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:34, 23 Kwi 2012    Temat postu:

przez chłopa z allegro?pewno tam gdzie ja :Dpochwal się
masz już zrobione?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 20:51, 23 Kwi 2012    Temat postu:

850zł to czeski nikasil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:24, 23 Kwi 2012    Temat postu:

raczej nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 21:43, 23 Kwi 2012    Temat postu:

prawe łożysko za 30zł? napisz jakie to włozyłeś, i czy było takie samo grube jak oryginal ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 22:06, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Poramańcz napisał:
850zł to czeski nikasil.

850zł na allegro od uzytkownika patrykcz666 jest to nicasil angielski z langcourt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 22:09, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Nicasil jest Czeski 650zł nicasil + spawanie 100-150zł + 50zł wysyłka do pośrednika ( taka droga bo ubezpieczyłem paczkę na 2000zł ). Jak cylinder wróci to się pochwale nawet mogę wrzucić jakieś zdjęcia. A łożysko jest niby firmowe wszystkie wymiary jak oryginalne firmy KYK Bearings niby łożysko daje radę i sprawdzone więc kupiłem już jest nabite na wał i czeka z dołem silnika na cylinder Smile. Cylinder powinienem mieć za jakieś +/- dwa tygodnie. Zobaczymy jak się Czesi popiszą jak coś będzie nie tak to mogę reklamować niby dają gwarancje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin