|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Nie 11:25, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Na szczęście w remoncie jestem od podawania kluczy, remont wykonuje kolega pracujący w serwisie motocyklowym jednak za zakup części jestem odpowiedzialny ja.
Czy możesz podesłać link lub wskazać sklep w którym znalazłeś część?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Nie 11:29, 09 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:37, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 11:38, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Znając życie serwis ktm, czyli np ktmsklep.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Nie 11:42, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tam właśnie szukałem jedyny parts układu wydechowego który wyszukuje to
jednak na nim nie ma części której szukam, no nic będę szukał dalej..
@Edit: sory już znalazłem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Nie 11:43, 09 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Pią 16:08, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Trochę przerwy miałem, ale proszę o Waszą ocenę tłoka i cylindra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Pią 16:10, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 19:23, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Na oko po fotkach to nawet ciężko byłoby ocenić czy masz małego czy dużego, a co dopiero stan tłoka czy cylindra:) Nie są przytarte, ale cylinder wymaga pomiarów. Ze stanu tłoka raczej obstawiam że nie nadaje się do dalszego użytku, poza tym wyznaję zasadę że w 2t tłok wyjęty to tłok zmieniony, i lepiej wrzucić tanią namurę niż drugi raz zajechany tłok. Zmierz cylinder i dobierz odpowiednią selekcję albo daj do regeneracji. Niektórzy polecą pewnie honowanie, mi przy honowaniu rozjebali dobry cylinder, więc nie polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Sob 15:36, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Cylinder jakoś dziwnie wygląda, są niby ślady honowania ale nie takie kąty robi się na honowaniu. Ktoś to tarł czymś dziwnie, są poziome rysy. Na tłoku widać rysy - w którymś momencie dostał się piach albo coś podobnego.
Tłok i tak do zmiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Nie 10:23, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli albo zrobię szlif i tłok albo sam tłok.
Włożony miałem tłok do SX'a - z jednym pierścieniem. Czy będzie jakaś różnica w charakterystyce silnika jeżeli włożę tłok do EXC z dwoma pierścieniami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:51, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
cylinder na bank nie będzie trzymał wymiaru nad oknem wydechowym, tam zuzywa sie najszybciej,
zakladaj tlok dwu pierscieniowy, polecam PROX, u mnie po dobrym sezonie na oleju motul 800 wyglądał lepiej niz ten Twoj po 30h,
zwróccie uwagęna stane nakiełka wału, czasem trzeba go poprawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Nie 19:46, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem w swoim jeden pierścień, teraz mam dwa. Następny bede wkładał jedno pierścieniowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|