Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 200 - problem po regulacji
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bernicls




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielone Wzgórze

PostWysłany: Śro 10:22, 05 Sie 2015    Temat postu: EXC 200 - problem po regulacji

Witajcie,
Wczoraj postanowiłem wyregulować obroty w moim KTM EXC 200 2003. Na najwyższych obrotach wyglądało jakby się zalewał, jakby nie przepalał do końca (miesznaka 1:50). Próbowałem regulować więc odkręciłem manatkę i kręce śrubę, reguluje, w pewnym momencie puściłem gaz po około (20s) gazowania i motor zgasł. Sad następnie kopiąc w kopkę słyszę jakiś metaliczny dzwięk, motor odpala z gazem ale gdy puszczam gaz od razu gaśnie. Gdy przesuwam powoli kopkę słychać metaliczny dzwięk, jakby coś obcierało w silniku. Olej jest.
Dziś zamierzam wyciągnąć silnik zabrać się za to. Macie jakieś pomysły co to może być, gdzie zajrzęć najpierw?

Jeżeli potrzebne więcej informacji do pomocy proszę pisać.

Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:00, 05 Sie 2015    Temat postu:

Po pierwsze co ma śrubka do wysokich obrotów?

Ten dźwięk to może być pierścień ocierający o zawór wydechowy?
Wpierw zdejmij tylko głowicę.

Ciężko napisać coś więcej nie znając stanu motocykla.
To twój motocykl to napisz kiedy co było ostatnio robione?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bernicls




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielone Wzgórze

PostWysłany: Śro 11:17, 05 Sie 2015    Temat postu:

Było robione całe sprzęgło 2 miesiące temu (tarcze, przekładki, sprzężyny) na tłoku przejechane jest +/-30mth, kupiłem go w 2014.09, nie mam informacji na temat stanu korby.

Dzwięk jest słyszalny jakby z okolic magneto.

Tak jak mówisz, rozpocznę od ściągnięcia głowicy postaram się porównać z manualem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Śro 11:19, 05 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 12:10, 05 Sie 2015    Temat postu:

Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciłeś na postoju gaz do oporu na 20s i kręciłeś śrubką?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bernicls




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielone Wzgórze

PostWysłany: Śro 12:53, 05 Sie 2015    Temat postu:

Tak, na rozgrzanym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 13:19, 05 Sie 2015    Temat postu:

Do oporu? Full maneta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 13:24, 05 Sie 2015    Temat postu:

O stary, no to gratulacje Smile Zrzucaj od razu głowicę i cylinder i módl się, żeby nie było aż tak źle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 13:44, 05 Sie 2015    Temat postu:

ehhh Sad ... co się mogło posypać od trzymania manetki na max po 10-20s?
Pytanie serio ponieważ dziwi mnie to trochę, na najwyższym biegu nie raz trzymałem moto na max obrotów przez 20s na długich szutrach stąd moje zdziwienie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 13:56, 05 Sie 2015    Temat postu:

Na full gazie to się ustawia skład mieszanki w piłach motorowych i podkaszarkach Very Happy (w starszych modelach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bernicls




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielone Wzgórze

PostWysłany: Śro 14:53, 05 Sie 2015    Temat postu:

Ok, ale co może powodować taka 'regulacja'?
Chciałem sprawdzić czy przy tych maksymalnych obrotach nadal będzie się dławił czy wkręci się tak jak należy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 15:12, 05 Sie 2015    Temat postu:

Chłopaku 2t o poj. 125,200 zacierasz jadąc na maksa otwartym gazem przez 20 sekund na ostatnim biegu, a ty gazowałeś na biegu jałowym powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 20:54, 07 Sie 2015    Temat postu:

O takiej regulacji to jeszcze nie slyszalem. Nie robisz sobie z nas jaj? Jesli serio tak robisz i jezdzisz to szkoda mi Twojego moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:44, 07 Sie 2015    Temat postu:

gdyby to była R1dynka albo inny plastik to pewnie by wytrzymał troche dłuzej niz 20s Very Happy Zaden silnik nie lubi pracy na maxa bez obciazenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bernicls




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielone Wzgórze

PostWysłany: Nie 11:10, 09 Sie 2015    Temat postu:

Dzięki za informację.
Następnego dnia kiedy silnik ostygł pociągnąłem ręką za kopkę i nie było już tego dźwięku. Zdjąłem głowicę, i rozpołowiłem silnik (muszę wymienić również wałek zmiany biegów). Jutro wstawię zdjęcia tłoka i cylindra z prośbą o Waszą ocenę. Smile

Ale dziś inne pytanie, jedna z rolek układu wydechowego (5) była urwana, na części (10) było tyle nagaru że nie ruszał się w ogóle, wyjąłem wyczyściłem.

Orientujecie się czy część nr 5 można kupić nową czy tylko szukać używki?
Nie udało mi się znaleźć w żadnym partsie w sklepie ktm Sad
Będę wymieniał również korbowód i łożyska wału korobwego, to na razie na tyle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Nie 11:12, 09 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:18, 09 Sie 2015    Temat postu:

Słabo szukałeś, 147zł kosztuje nr 5.
Jak masz wykonywać remont podobnie jak wykonałeś "regulację" gaźnika to lepiej oddaj na warsztat ten motor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin