|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Śro 10:22, 05 Sie 2015 Temat postu: EXC 200 - problem po regulacji |
|
|
Witajcie,
Wczoraj postanowiłem wyregulować obroty w moim KTM EXC 200 2003. Na najwyższych obrotach wyglądało jakby się zalewał, jakby nie przepalał do końca (miesznaka 1:50). Próbowałem regulować więc odkręciłem manatkę i kręce śrubę, reguluje, w pewnym momencie puściłem gaz po około (20s) gazowania i motor zgasł. następnie kopiąc w kopkę słyszę jakiś metaliczny dzwięk, motor odpala z gazem ale gdy puszczam gaz od razu gaśnie. Gdy przesuwam powoli kopkę słychać metaliczny dzwięk, jakby coś obcierało w silniku. Olej jest.
Dziś zamierzam wyciągnąć silnik zabrać się za to. Macie jakieś pomysły co to może być, gdzie zajrzęć najpierw?
Jeżeli potrzebne więcej informacji do pomocy proszę pisać.
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 11:00, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze co ma śrubka do wysokich obrotów?
Ten dźwięk to może być pierścień ocierający o zawór wydechowy?
Wpierw zdejmij tylko głowicę.
Ciężko napisać coś więcej nie znając stanu motocykla.
To twój motocykl to napisz kiedy co było ostatnio robione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Śro 11:17, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Było robione całe sprzęgło 2 miesiące temu (tarcze, przekładki, sprzężyny) na tłoku przejechane jest +/-30mth, kupiłem go w 2014.09, nie mam informacji na temat stanu korby.
Dzwięk jest słyszalny jakby z okolic magneto.
Tak jak mówisz, rozpocznę od ściągnięcia głowicy postaram się porównać z manualem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Śro 11:19, 05 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 12:10, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciłeś na postoju gaz do oporu na 20s i kręciłeś śrubką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Śro 12:53, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, na rozgrzanym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 13:19, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Do oporu? Full maneta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 13:24, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
O stary, no to gratulacje Zrzucaj od razu głowicę i cylinder i módl się, żeby nie było aż tak źle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:44, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
ehhh ... co się mogło posypać od trzymania manetki na max po 10-20s?
Pytanie serio ponieważ dziwi mnie to trochę, na najwyższym biegu nie raz trzymałem moto na max obrotów przez 20s na długich szutrach stąd moje zdziwienie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 13:56, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Na full gazie to się ustawia skład mieszanki w piłach motorowych i podkaszarkach (w starszych modelach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Śro 14:53, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, ale co może powodować taka 'regulacja'?
Chciałem sprawdzić czy przy tych maksymalnych obrotach nadal będzie się dławił czy wkręci się tak jak należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 15:12, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Chłopaku 2t o poj. 125,200 zacierasz jadąc na maksa otwartym gazem przez 20 sekund na ostatnim biegu, a ty gazowałeś na biegu jałowym powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:54, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
O takiej regulacji to jeszcze nie slyszalem. Nie robisz sobie z nas jaj? Jesli serio tak robisz i jezdzisz to szkoda mi Twojego moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:44, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
gdyby to była R1dynka albo inny plastik to pewnie by wytrzymał troche dłuzej niz 20s Zaden silnik nie lubi pracy na maxa bez obciazenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bernicls
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielone Wzgórze
|
Wysłany: Nie 11:10, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za informację.
Następnego dnia kiedy silnik ostygł pociągnąłem ręką za kopkę i nie było już tego dźwięku. Zdjąłem głowicę, i rozpołowiłem silnik (muszę wymienić również wałek zmiany biegów). Jutro wstawię zdjęcia tłoka i cylindra z prośbą o Waszą ocenę.
Ale dziś inne pytanie, jedna z rolek układu wydechowego (5) była urwana, na części (10) było tyle nagaru że nie ruszał się w ogóle, wyjąłem wyczyściłem.
Orientujecie się czy część nr 5 można kupić nową czy tylko szukać używki?
Nie udało mi się znaleźć w żadnym partsie w sklepie ktm
Będę wymieniał również korbowód i łożyska wału korobwego, to na razie na tyle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bernicls dnia Nie 11:12, 09 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:18, 09 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Słabo szukałeś, 147zł kosztuje nr 5.
Jak masz wykonywać remont podobnie jak wykonałeś "regulację" gaźnika to lepiej oddaj na warsztat ten motor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|