|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:25, 06 Sty 2015 Temat postu: EXC 200 - Przełożenia |
|
|
Cześć,
Jakich używacie przełożeń w EXC200?
Fabryczne 14:45 nadaje się raczej na 1/4 mili a nie do enduro.
Na co radzicie zmienić?
Pozdrawiam
Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Wto 21:25, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
14/50
lub
13/50
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Wto 21:25, 06 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:26, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Mam w swoim 13:48 i jest to idealne przełożenie w ciężki teren.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:30, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem 200 z 1999r i tam były trochę inne przełożenia w skrzyni jak w nowszych modelach. Jeździłem na przełożeniu 14/50. Do wolnej technicznej jazdy było niby ok ale na podjazdy 2 była za krótka a znów 3 za szybka i za słaba. Nie wspomnę o przelotach na prostych. Myślę że optimum było by 14/48.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pią 18:15, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mialem u siebie 13/50, dwojka mocna, ale chyba troche za wolna, do tego na dluzszych przelotowkach jak trzeba bylo leciec za chlopakami z 80 km/godz straszny smok. Teraz zmienilem z przodu na 14, ale zdazylem jedna jazde zrobic tylko, ale wedlug mbie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtct
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:08, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Mam w swoim 13:48 i jest to idealne przełożenie w ciężki teren. |
Ale jaki masz rok produkcji, bo to ma kluczowe znaczenie ze wzgledu na przelozenia w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:36, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Rok 2010
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 21:24, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem 14/52 ale jedynka była bezużyteczna do tego tak jak kolega wyżej pisał tzn.dwójka na podjazd za wolna trójki czasami brakowało.Zmieniłem na 15/52 i jest lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
januszek
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Roszkowa Wola
|
Wysłany: Pon 14:28, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie w 2001 jest 14/48 troche słabo i za szybko, zmieniam teraz na 14/50 i do testowania planuje kupic jescze przednia 13
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Denixen
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 20:23, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wprawdzie mam ktm exc 250 z przełożeniami 13/52 ale sobie chwalę. Nie nadają się za bardzo do jazdy na kole bo trzeba dużo mieszać ale do enduro jest w sam raz, wrzucam 2 ew. 3 i każdy podjazd jest mój.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Denixen dnia Pią 20:23, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 17:59, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Siemanko. Pacjent: Exc 450 2014.
W moim kacie kończy się napęd. Aktualnie mam przełożenie 13x52. Coż mogę powiedzieć? Bardzo dobre w ciężki teren, na przelocie gorzej chodź z racji że to 450 to i tak idzie jak burza.
Przyzwyczaiłem się do tego przełożenia i jakoś boję się zmieniać, ale wiem że w hard enduro raczej stosuje się inne przełożenie, większe. W związku z czym chcę wrzucić 14z na przód, a tył, no cóż nie bardzo wiem co?
Zostawić te 52z, czy może coś mniejszego?
Moto ma przede wszystkim dobrze jechać podjazdy i trialowy teren, przelot to kwestia bardzo drugorzędna.
Wydaje mi się, że zmiana przełożenia poprawi trakcję, bo teraz ma tak dużo momentu, że na śliskim łatwo ją stracić.
Co myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Śro 19:11, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie mam 13x51. Jak miałem z przodu 14 to czasami przyduszałem go pod koniec podjazdu. Teraz czasami musze podjazd jechac na 3 bo za szybko traci trakcje ale generalnie jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 19:21, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że 1 ząb z tyłu niewiele zmieni i była by to raczej modyfikacja bezprzedmiotowa. Fabrycznie jest 14/52 i takie rozważam, ewent. 13/48.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:30, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
jeden ząb z tyłu robi dużą różnicę, 13x52 to za krótko, zacznij od 14x52, ewentualnie 13x50/ lub 51,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 20:00, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Wydawało mi się, że niewiele. Jakie Kristofsx stosowales w 450? Lepiej tył, czy przód zmieniać? Jest to jakoś istotne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|