Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 200 - Przełożenia
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek525




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:25, 06 Sty 2015    Temat postu: EXC 200 - Przełożenia

Cześć,

Jakich używacie przełożeń w EXC200?
Fabryczne 14:45 nadaje się raczej na 1/4 mili a nie do enduro.
Na co radzicie zmienić?


Pozdrawiam
Maciek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Wto 21:25, 06 Sty 2015    Temat postu:

14/50
lub
13/50


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Wto 21:25, 06 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:26, 06 Sty 2015    Temat postu:

Mam w swoim 13:48 i jest to idealne przełożenie w ciężki teren.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:30, 06 Sty 2015    Temat postu:

Miałem 200 z 1999r i tam były trochę inne przełożenia w skrzyni jak w nowszych modelach. Jeździłem na przełożeniu 14/50. Do wolnej technicznej jazdy było niby ok ale na podjazdy 2 była za krótka a znów 3 za szybka i za słaba. Nie wspomnę o przelotach na prostych. Myślę że optimum było by 14/48.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pią 18:15, 09 Sty 2015    Temat postu:

Ja mialem u siebie 13/50, dwojka mocna, ale chyba troche za wolna, do tego na dluzszych przelotowkach jak trzeba bylo leciec za chlopakami z 80 km/godz straszny smok. Teraz zmienilem z przodu na 14, ale zdazylem jedna jazde zrobic tylko, ale wedlug mbie lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wtct




Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:08, 07 Lut 2015    Temat postu:

rams napisał:
Mam w swoim 13:48 i jest to idealne przełożenie w ciężki teren.


Ale jaki masz rok produkcji, bo to ma kluczowe znaczenie ze wzgledu na przelozenia w skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:36, 08 Lut 2015    Temat postu:

Rok 2010

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:24, 08 Lut 2015    Temat postu:

Ja miałem 14/52 ale jedynka była bezużyteczna do tego tak jak kolega wyżej pisał tzn.dwójka na podjazd za wolna trójki czasami brakowało.Zmieniłem na 15/52 i jest lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
januszek




Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Roszkowa Wola

PostWysłany: Pon 14:28, 09 Lut 2015    Temat postu:

U mnie w 2001 jest 14/48 troche słabo i za szybko, zmieniam teraz na 14/50 i do testowania planuje kupic jescze przednia 13

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Denixen




Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 20:23, 13 Lut 2015    Temat postu:

Wprawdzie mam ktm exc 250 z przełożeniami 13/52 ale sobie chwalę. Nie nadają się za bardzo do jazdy na kole bo trzeba dużo mieszać ale do enduro jest w sam raz, wrzucam 2 ew. 3 i każdy podjazd jest mój. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Denixen dnia Pią 20:23, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 17:59, 29 Lis 2017    Temat postu:

Siemanko. Pacjent: Exc 450 2014.
W moim kacie kończy się napęd. Aktualnie mam przełożenie 13x52. Coż mogę powiedzieć? Bardzo dobre w ciężki teren, na przelocie gorzej chodź z racji że to 450 to i tak idzie jak burza.
Przyzwyczaiłem się do tego przełożenia i jakoś boję się zmieniać, ale wiem że w hard enduro raczej stosuje się inne przełożenie, większe. W związku z czym chcę wrzucić 14z na przód, a tył, no cóż nie bardzo wiem co?
Zostawić te 52z, czy może coś mniejszego?
Moto ma przede wszystkim dobrze jechać podjazdy i trialowy teren, przelot to kwestia bardzo drugorzędna.
Wydaje mi się, że zmiana przełożenia poprawi trakcję, bo teraz ma tak dużo momentu, że na śliskim łatwo ją stracić.
Co myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 19:11, 29 Lis 2017    Temat postu:

Ja u siebie mam 13x51. Jak miałem z przodu 14 to czasami przyduszałem go pod koniec podjazdu. Teraz czasami musze podjazd jechac na 3 bo za szybko traci trakcje ale generalnie jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 19:21, 29 Lis 2017    Temat postu:

Wydaje mi się, że 1 ząb z tyłu niewiele zmieni i była by to raczej modyfikacja bezprzedmiotowa. Fabrycznie jest 14/52 i takie rozważam, ewent. 13/48.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:30, 29 Lis 2017    Temat postu:

jeden ząb z tyłu robi dużą różnicę, 13x52 to za krótko, zacznij od 14x52, ewentualnie 13x50/ lub 51,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 20:00, 29 Lis 2017    Temat postu:

Wydawało mi się, że niewiele. Jakie Kristofsx stosowales w 450? Lepiej tył, czy przód zmieniać? Jest to jakoś istotne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin