Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 200 zgasł i zablokowało kopkę ;/
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 13:16, 25 Maj 2014    Temat postu: EXC 200 zgasł i zablokowało kopkę ;/

Witam mam problem z moim EXC 200 ... podczas jazdy (jakas godzina) po prostu stanoł cos sie zablokowało teraz nie idzie go odpalic nie da sie wogóle kopnąc bo zablokowało kopajkę do tej pory nie było zadnego problemu z nim palił za pierwszym kopnięciem ciepły / zimny ... przed zablokowaniem nie było zadnego spadku mocy chodził jak zawsze az zablokowało cos ;/ potrzebuję waszej rady co mogło nawalic .dodam ze biegi wchodza normalnie i na luze mozna go bez problemu pchac .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drapi23 dnia Nie 18:26, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:53, 25 Maj 2014    Temat postu:

Żeliwo czy nikasil ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 13:56, 25 Maj 2014    Temat postu:

Prawdopodobnie poszła korba i/lub łożysko na korbie. W moim przypadku skończyło się to wymianą praktycznie całego silnika(powłoka cylindra, korbowód, łożyska i tłok). Cylinder do góry i wszystko jasne. Nie obejdzie się też bez rozpoławiania silnika.
PS stanął ci silnik jeżeli już...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Nie 13:58, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 15:42, 25 Maj 2014    Temat postu:

Juz wszystko wiem ! poszedł pierscien i zablokowało tłoka ,korba cała nic sie nie stało chodzi dobrze . tylko zrobiło mi rysę w cylindrze i teraz pytanie da rade jakos go zregenerowac ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drapi23 dnia Nie 15:54, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 18:25, 25 Maj 2014    Temat postu:

Da rade wysłać za granice żeby zrobili nowy nikasil jak się da,albo tuleja,albo nowy nie zajechany cylek :/

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Nie 18:26, 25 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 18:29, 25 Maj 2014    Temat postu:

OK coś wymyślę . A jaki tłok polecacie ?? obecnie był wrzucony prox

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 18:31, 25 Maj 2014    Temat postu:

ja od kilku sezonów jeżdżę na dwupierścieniowych vertexach, wymieniam je regularnie, żadnego problemu nigdy nie miałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 19:03, 25 Maj 2014    Temat postu:

A jak mam tłok selkcja B to teraz tez B czy C ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 19:04, 25 Maj 2014    Temat postu:

drapi23 napisał:
A jak mam tłok selkcja B to teraz tez B czy C ??

wszystko zalęży od cylindra czy juz ma wymiar C czy jeszcze B


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 19:10, 25 Maj 2014    Temat postu:

Musisz pomierzyć średnicówką i wtedy będziesz wiedział jaki włożyć-czy b czy c choć wpisując nr z tłoka też można się dowiedzieć co siedzi.Ja uznaje firmy prox, wossner, vertex nigdy się nie zawiodłem no i oryginał tylko cena spora a i tak się często zmienia to po co przepłacać Smile
P.s zalecane jest na 2 tłoki korba....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 19:20, 25 Maj 2014    Temat postu:

NIe mam Średnicówki zeby to dokładnie zmierzyć co najwyżej suwmiarkę .
NIe przewidywałem jeszcze zmiany bo nie miałem problemu z nim palił czy ciepły czy zimny od kopa , a tu dzis rozleciał sie pierścionek . A nie wieci czy w serwisie KTM mi dopasuja dokładnie selekcję ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 19:37, 25 Maj 2014    Temat postu:

Podjedź do jakiegoś tokarza w okolicy oni mają srednicówki i za free albo piwko Ci zmierzą i będziesz wszystko wiedział.....Suwmiarka nie jest dokładna przy tym pomiarze akurat....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 20:10, 25 Maj 2014    Temat postu:

no własnie suwmiarką nie zmierzę . Dzieki wszystkim za rady jutro wezmę sie za dalsze działania . Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapi23




Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 17:57, 26 Maj 2014    Temat postu:

A powiedzcie jak wrzucę tłoka wossner a mam korbę prox to spasuje czy nie zgra sie jedno z drugim ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:25, 26 Maj 2014    Temat postu:

będzie grać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin