Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 2016 co nowego?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:34, 05 Maj 2015    Temat postu: exc 2016 co nowego?

Wie ktoś co nowego w exc modele '16, szczególnie interesuje mnie 2t?
O sxf-ach już co nieco można wyszperać a o exc cisza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:11, 05 Maj 2015    Temat postu:

Z tego co słyszałem w 250/300 exc zmiany kosmetyczne, nic nowego. Za rok wtrysk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 17:39, 05 Maj 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 20:00, 05 Maj 2015    Temat postu:

Podepnę się pod temat - od 2013 roku zmieniła się pokrywa magneta w SX 125 itp. Doszło dodatkowe miejsce w okolicach membrany. Orientuje się ktoś po co to jest? Przygotowania pod wtrysk, rozrusznik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:06, 05 Maj 2015    Temat postu:

dzięki za link, zmiany faktycznie kosmetyczne choć:
kute półki wzięte z hus/sx(f),
ciekawe czy zawias ten sam (widać czerwone pokrętło - może 4cs),?
wzorem z crossów '15 zmieniono oś przedniego koła niby nic ale...,
znajomy jeżdżący sxf 350 model '15 twierdzi, że motocykl znacznie lepszy w zakrętach w stosunku do modelu '14

osobiście na wtrysk nie czekam dlatego chyba trzeba będzie skorzystać z być może ostatnich możliwości zakupu exc/te na gaźniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 13:35, 10 Maj 2015    Temat postu:

no to ja czekam na wtrysk Very Happy może poprawi się zasięg na baku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:42, 10 Maj 2015    Temat postu:

ten wtrysk w 2017dla 2t jest już taki pewny? czy tylko pogłoski?gaźnik dużo tańszy w eksploatacji i serwisie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:43, 10 Maj 2015    Temat postu:

ale mniej wahy pali na wtrysku, i nie wycieka nic odpływami. za zaoszczędzoną kase na paliwo, mozesz wydać na padające pompy czy filterki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:56, 10 Maj 2015    Temat postu:

no racja,tez tego są i plusy.nie trzeba będzie zmieniać dysz.Tylko ze samemu już tak nic nie pogrzebie jak potrzebny będzie serwisowy komp.Mozę nie będą padały jak muchy,choć te pierwsze roczniki wtrysku na pewno będą miały bolączki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 19:01, 10 Maj 2015    Temat postu:

Dla homologacji raczej pewne (ma wejsc nowa norma euro).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:14, 10 Maj 2015    Temat postu:

Wtrysk będzie napewno. Gadałem z właścicielem najstarszego serwisu KTM w Holandii, mówił że już nawet nowe tłoki leżą na półkach w fabryce gotowe do założenia. Same motocykle już w modelu 2015 są po części przygotowane do wtrysku(puste uchwyty na przekaźniki, licznik z kontrolką rezerwy i EFI).
Co do samego wtrysku w 2t to ja mam mieszane odczucia. NIby będzie wyraźnie mniej palił, będzie płynniejsza charakterystyka silnika, lepsza kultura pracy, mniej spalin itd. ale będzie też większy stopień skomplikowania. Po utopieniu wtrysku już nie pojedziesz dalej, nie zatankujesz badziewnej benzyny. I cholera wie czy to nie będzie cięższe niż teraźniejsze 2t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:31, 10 Maj 2015    Temat postu:

ja jestem raczej za wtryskiem. faktycznie większe skomplikowanie. ale teoretycznie mniejsza awaryjność. tak realnie też trzeba pomysleć - ile sie razy tankuje "kiepskie" paliwo.... zarzuca sie filterek na korku wlewu, i ewentualny syf nie straszny, a gorszej jakosci paliwo jest coraz trudniejsze do dostania. nie czasy 80 oktanocyh chrzczonych paliw.

to że 2T mniej spali to wielki plus, zwiekszy sie zasieg mozna bedzie jeszcze lepiej dostroic samą prace silnika, mapy wtrysku i te sprawy.

jedyny problem to grzebanie tylko i tak co tu grzebać. jak ustawiam gaźnik to raz i ma jeździć. chyba że sie cos modyfikuje. tutaj jeszcze lepiej - nic nie trzeba modzić i ustawiać. problemy w serwisie rozwiazywac to jedyny minus ale tych problemów nie ma duzo bo musi sie na prawde już cos dziać żeby oddawać na serwis. w sumie podejrzewam że 80% uzytkowników samemu nie potrafi poprawnie w pełni ustawić gaźnika....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Nie 21:02, 10 Maj 2015    Temat postu:

Jestem za. Zwiększy się trwałość silnika.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Gdzie będzie sonda lambda? Jak olej z mieszanki wpłynie na jej trwałość?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 21:08, 10 Maj 2015    Temat postu:

Mnie interesuje tylko jaka bedzie zywotnosc wtryskiwaczy. Z15 lat temu Aprilia zrobila silniki di-tech. Wszysko bylo fajne (dobra dynamika, nie trzeba bylo nic regulowac, zmniejszone spalanie, chyba 0,5 l oleju na 1000 km do dozownika) oprocz zywotnosci. U znajomych padaly wtryskiwacze. Ceny nowych byly straszne i przerabiali silnik na gaznik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 22:55, 10 Maj 2015    Temat postu:

Niestety idzie nowe Panowie i Panie i nie unikniemy tego.Jeśli podkręcą normy emisji to nie ma szans na gaxniki!Przykładem tego są samochody osobowe a o dieslach w ciężarowych nie wspomnę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin