|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 11:59, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
tutaj jest ciekawy artykuł o KTM & Husky
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:00, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
po paru chwilach w błocie wszystkie robią się bardzo podobne
choć mi bardziej podoba się ktm ale wolę huskę ot taki paradoks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:15, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ja znowu jestem fanem marki KTM na maxa i podobały mi sie excry bardzo ale i modele 15 i 16 r są całkiem całkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 11:16, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
takie info
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:58, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
przez tych zielonych pojebufff wszystko...masakra
zaczynają od 125 a skończą na 300exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 15:37, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
dlatego w stanach homologację mają tylko 350 i 500, niedługo w EU też będą tylko XC-W dla 2T,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:19, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
pewnie to obejdą robiąc własnie motocykle "enduro" ale bez homologacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 21:58, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 22:48, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
z drugiej strony te zmiany zmuszą organizatorów imprez enduro to organizowania imprez na zamkniętej trasie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 1:21, 02 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Na co dzień mam z tym do czynienia.Kompletny tłumik do ciężarowego samochodu potrafi osiągać cenę 10000euro a to dopiero początek zabawy przy naprawach.Ujebali sobie normy jak by to miało coś zmienić.Z tego co widzę to tylko zmienia zera na kontach światowych producentów układów paliwowych i elektroniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:15, 02 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
o czym to mowa ekologia zniszczy motoryzacje, w 2018 r ma wejsc nowa norma emisji spalin w samochodach osobowych i juz V6 w osobowych nie zobaczycie a V8 juz chyba nie produkują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 13:45, 02 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Najśmieszniej będzie za kilka lat, jak te wszystkie wyżyłowane, turbodoładowane litrówki zaczną się kończyć.
Będzie trzeba robić remonty tak często jak w naszych KTMach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Śro 13:46, 02 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:55, 02 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
a co ma emisja spalin do ilości cylindrów?
jak najbardziej produkowane są nadal silniki V6 i V8 w PB jak i ON a nawet V12 i W12
według tego toku myślenia z rynku zniknąć by musiały ciężarówki i autokary, o maszynach budowlanych nie wspomnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 18:53, 02 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Audi wycofało np. w Q7 silniki V8. 2 litrowe diesle (Renault, Audi itp) są zastępowane przez 1.6. Benzyny 1.6 przez litrowe. Miałem ostatnio w pracy prezentację różnych wynalazków fiata (łącznie chyba 10 sztuk) m.in. takiego jakiegoś większego 500 z silnikiem 0,9 twinair turbo. Pojemność 900, turbo i.... 2 cylindry. Dźwięk jak w maluchu. Żeby ruszyć nim sensownie z miejsca z 3 osobami na pokładzie trzeba mieć około 3000-3500 obr/min (inaczej szarpie całą budą itp). Spalanie w jeździe mieszanej (miasto, autostrada, wsie) wychodziło pomiędzy 8 i 9 l/100km. Po 100 tys. km (o ile tyle zrobi) to nie będzie nawet czego naprawiać tylko prosto na złom.
Wg. mnie jest ostatni moment żeby kupić jakiś normalny samochód (są jeszcze pojedyncze propozycje z normalnymi silnikami) i normalnego 2t. W przypadku motocykli one są jakieś takie bardziej delikatne - mam dwie sztuki SX (150 2009 i 125 2014), w nowszym jakoś wszystko szybciej dostaje luzów lub kończy swój żywot. Z tego co widzę po znajomych to w nowych crossowych 250 4t jest jeszcze gorzej (przynajmniej z silnikiem).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 18:54, 02 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|