Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:07, 02 Mar 2016    Temat postu:

To nie tylko z KTM'ami tak jest. Co raz gorszy sprzęt robią niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:34, 02 Mar 2016    Temat postu:

major000 napisał:
Niestety jakość nowych Ktm-ów jest delikatnie mówiąc żenująca.

2016/2017 ?
do huski bardziej się przykładają czy to samo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:40, 02 Mar 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
major000 napisał:
Niestety jakość nowych Ktm-ów jest delikatnie mówiąc żenująca.

2016/2017 ?
do huski bardziej się przykładają czy to samo?
Huska to to samo co ktm tylko lepiej wyposażona. Nie ma tak że to się sypie non stop ale porównując modele od 2012 w górę do tych sprzed 2012 różnica jest zauważalna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:43, 02 Mar 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
a co ma emisja spalin do ilości cylindrów?
jak najbardziej produkowane są nadal silniki V6 i V8 w PB jak i ON a nawet V12 i W12
według tego toku myślenia z rynku zniknąć by musiały ciężarówki i autokary, o maszynach budowlanych nie wspomnę


moze co do samej ilosc cylindrów nie ale zauwaz ze rezygnuja z wiekszych pojemnosci a co za tym idze z duzych widlaków i mam na mysli TYLKO samochody osobowe a nie ciezarowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:11, 02 Mar 2016    Temat postu:

pawciak12 napisał:
hacker33 napisał:
a co ma emisja spalin do ilości cylindrów?
jak najbardziej produkowane są nadal silniki V6 i V8 w PB jak i ON a nawet V12 i W12
według tego toku myślenia z rynku zniknąć by musiały ciężarówki i autokary, o maszynach budowlanych nie wspomnę


moze co do samej ilosc cylindrów nie ale zauwaz ze rezygnuja z wiekszych pojemnosci a co za tym idze z duzych widlaków i mam na mysli TYLKO samochody osobowe a nie ciezarowe

Nie wydaje mi sie w tym roku wyszło nowe bmw m7 6.6 V12 592 konie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:04, 02 Mar 2016    Temat postu:

major000 napisał:
. Nie ma tak że to się sypie non stop ale porównując modele od 2012 w górę do tych sprzed 2012 różnica jest zauważalna.


Ale co konkretnie ? Mniejsze przebiegi bez remontów ?



Jeśli nie będzie exc 125 2017, to pewnie też nie będzie 200 exc ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:27, 02 Mar 2016    Temat postu:

pawel napisał:
major000 napisał:
. Nie ma tak że to się sypie non stop ale porównując modele od 2012 w górę do tych sprzed 2012 różnica jest zauważalna.


Ale co konkretnie ? Mniejsze przebiegi bez remontów ?



Jeśli nie będzie exc 125 2017, to pewnie też nie będzie 200 exc ...
Mniejsze przebiegi silnika związane z ciągłym schodzeniem z wagi...gorsza jakość plastików...gorzej wykonane pewne elementy(np. dyfuzory od 250/300 do roku 2010 miały podwójną ściankę, od 2011 mają pojedyńczą i gną się od byle gówna)...exc od modelu 2013 wyjeżdża z fabryki na oponach które od razu nadają się na śmietnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:30, 02 Mar 2016    Temat postu:

No dobra ale ile tych BMW wyprodukowali no i jaka to półka cenowa, czy to jest zwykła osobówka czy jeszcze jakis supercar bo mam watpliwosci?? Tu chodzi o zwykłe osobówki których sie produkuje najwiecej np. passat B8 najwiekszy i najmocniejszy silnik benzynowy to 2.0 280KM, a z silników diesla 2.0 240KM wszystkie 4 cylindry, gdzie w B7 był dostepny silnik V6 300KM, nie wspomne juz o passacie B5 z silnikiem 4.0 W8 275KM który miał dwa razy wiecej cylindrów i pojemnośc tez miał 2x wiekasza od paska B8 z silnikiem 2.0 a mocy maja prawi tyle samo, nadal twierdzicie ze zobaczycie silniki V6 w zwykłych rodzinnych autach? Nastepne audi A4 B9 najwiekszy silnik benzynowy to 2.0 252KM gdzie w B8 najwiekszym silnikiem był 4.2 450km. Nastepny dla przykładu ford mondeo V najwieksze silniki benzynowe i diesla 2.0 gdzie w mondeo III były silniki benzynowe 3.0 V6, takich przykładów jest wiele i morał jest taki ze juz silników V6 jest coraz mniej juz o V8 nie wspomnę i mówie tu tylko o autach w tych segmentach bo wiadomo ze jakies A8 nie bedzie miało 2litrowego silnika po by z miejsca nie ruszyło jeszcze raz podkresle ze chodzi tu o auta tych segmentów które wymieniłem wyzej Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 21:36, 02 Mar 2016    Temat postu:

Radzziu napisał:
pawciak12 napisał:
hacker33 napisał:
a co ma emisja spalin do ilości cylindrów?
jak najbardziej produkowane są nadal silniki V6 i V8 w PB jak i ON a nawet V12 i W12
według tego toku myślenia z rynku zniknąć by musiały ciężarówki i autokary, o maszynach budowlanych nie wspomnę


moze co do samej ilosc cylindrów nie ale zauwaz ze rezygnuja z wiekszych pojemnosci a co za tym idze z duzych widlaków i mam na mysli TYLKO samochody osobowe a nie ciezarowe

Nie wydaje mi sie w tym roku wyszło nowe bmw m7 6.6 V12 592 konie

Wszyscy teraz trąbią, że mamy erę 'downsizing'u', tzn. zmniejszanie pojemności, a zwiększanie mocy coraz większymi turbosprężarkami.
V12 są na wymarciu, zanim się obejrzymy nie będzie już ich w klasie premium (BMW, merc, audi etc.)
Wystarczy spojrzeć na Mercedesy; np. najnowszy SLS ma mniejszą V8 względem starszego modelu.
45 AMG? Jakiś żart... Niedługo będzie oznaczenie 10 AMG
Kiedyś AMG kojarzyło się z minimum sześcioma litrami.
Kolejny przykład BMW w wersji M; kiedyś 6 cylindrów, teraz 4.
To wszystko kosztem żywotności.

pawel napisał:

Jeśli nie będzie exc 125 2017, to pewnie też nie będzie 200 exc ...

Będą w sprzedaży, ale nie będą dopuszczone do ruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:55, 02 Mar 2016    Temat postu:

Albo będą w sprzedaży ale nie na rynek UE.
Już takie motocykle były jak np. DRZ400.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 22:04, 02 Mar 2016    Temat postu:

Trochę popłynąłeś Pawciak z tą rozkminą. Passat to zwykły kasztan do wożenia dupy z punktu A do B. Co Ty tam V8 chciałeś!? Kto by to kupował? Ah... masz racje. Były! Byly drogie i nikt o zdrowych zmysłach nawet w ich stronę nie patrzył bo noe dorastały autom premium czy prawdziwym sportowym do pięt a cenę miały zbliżoną. Popatrz na serie M w BMW, RS w audi czy AMG w mercu.
Kiepskie porównanie? OK - do zwykłych wersji tez bez problemu wsadzasz silnik 300-400koni, zwykle doładowane V6, czasem doładowane V8.
Rzecz nie tylko w eko-świrach. Wszyscy ścigają sie na osiągi przy minimalizowaniu spalania i emisji co2. Stad efekt. Małe silniki to mniejsza masa, przy spokojnej jeździe turbiny ledwo sie kręcą wiec spalania jak w dieslach, emisja mała a jak dasz w pedał to takie BMW f30 z dwulitrowa benzyna o mocy raptem ~240KM robi setkę poniżej 6sekund a po czipie w niskie 5. Dziesięć lat temu takie osiągi to miałeś w autach uchodzących za sportowe albo conajmniej GT a nie w dupowozach za ułamek ich wartosci. Pamiętaj tez o akcyzie na auta powyżej 2litrow - to tez nakręca popyt na nie bo ceny maja duzo niższe...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:11, 02 Mar 2016    Temat postu:

amek721 napisał:
Najśmieszniej będzie za kilka lat, jak te wszystkie wyżyłowane, turbodoładowane litrówki zaczną się kończyć.
Będzie trzeba robić remonty tak często jak w naszych KTMach Very Happy


to już się dzieje silniki po 100tys wyglądają jak starego typu po 1mln, u kolegi w zakładzie widziałem sinik bmw (mała pojemność wielka moc) przy 60tys stopiony tłok; mówił, że to już drugi w tym miesiącu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:18, 02 Mar 2016    Temat postu:

to jest celowe działanie we wszystkich branżach: klient ma kupić nowe a nie naprawiać stare.
samochody, lodówki, tv, telefony komórkowe
mają się zestarzeć, uszkodzić, zużyć po okresie ok. 2-3 lat i po tym czasie masz kupić nowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fawinyl




Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drawsko Pomorskie

PostWysłany: Śro 22:29, 02 Mar 2016    Temat postu:

Nie zgodze się z tobą.
Miałem 500exc wytrzymała 200Mth na Odcinkach specjalnych w rajdach BAJA, więc zapewniam, że 200km odcinka specjalnego było robione w większości na odcinie. Po 110mth wymiana tłoka na selekcje B.
Kolega ma od nowości 500EXC jeździ nią weekendowo cały czas od 2012 nalot 550MTH na oryginalnej korbie!!!!
Kolejny kolega ma 450EXC 2011 560MTH na oryginalnej korbie.
Te przebiegi świadczą jednak o wytrzymałości KTM oczywiście pod warunkiem, że ktoś dba o sprzęt!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fawinyl dnia Śro 22:30, 02 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 22:42, 02 Mar 2016    Temat postu:

EXC nie są jeszcze aż tak mocno wyżyłowane (przynajmniej te większe pojemności). Kilku moich znajomych lata na nowych kxf 250 - po 20 godzinach amatorskiej jazdy na torze słychać jak tłoki dzwonią. Wymiana max po 30 godzinach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin