henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:39, 29 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
mocowania filtra jest to samo w wersji blokowanej i nie
w przypadku tego modelu
- kryza w dolocie ( rurka cienka grubosci palca ) jak wyjmiesz filtr powietrza i zobaczysz przepustnice to jej nie masz, jak bedzie cienka rurka - to mozna to wywalic ( a w sumie nawet trzeba )
- katalizator - na łączeniu kolektora z koncówka wydechu, juz nie pamietam w który element ale w jeden jest wsadzony katalizator ( siatka taka zobaczysz od razu ) jak puste koncówki to znaczy ze jest bez tego
- sitko na koncówce wydechu - trzbea naciąc spaw , odkręcic nakrętke koronkow,a taką, wyjać sitko i wkręcic nakrętke z powrotem
- sonda lambada - w zasadzie może zostać, jak jest zablokowana mapa to bedzie wywalało błąd sondy jak jest rozpięta. ale fachowo sie powinno wykręcic sonde, wkrecić zaślepke/korek, a wtyczke zaślepic odpowiednią zaślepką.
to mechanika, najwazniejsze to wgrać mape zapłonu a to tylko dealer ktma może
tylko wyzej podpowiedź na 90% jak by była zablokowana mapa a wypięta sonda lambda to wywali błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|