|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DOBIWOO
Dołączył: 22 Lip 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:12, 22 Lip 2024 Temat postu: EXC 250 |
|
|
Cześć wszystkim jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem ktm exc 250 tpi wszystko jest super raz na kilka wyjazdów a zdarzylo mi sie juz tak dwa razy jak się zagrzeje / nie silnik to po zgaszeniu nie odpala rozrusznik kręci jak szalony ale motocykl nie odpala. po transporcie motocykla z lasu po 2 godzinach odpala jak by nigdy nic. wszystkie kostki przeglądnięte z kontaktem. w garażu odpala wiec ciężko mi cos zdiagnozować.
pd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 5:57, 23 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
no własnie - ciezko bedzie diagnozowac jak nie ma uszkodzenia.
uszkodzene troche nietypowe, a przyczyn moze byc wiele wiec tez ciezko doradzać
jaki przebieg jest na tłoku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DOBIWOO
Dołączył: 22 Lip 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:47, 25 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
Tłok wymieniony 1 h temu cylinder zregenerowany 1h wiec na dotarciu sytuacja zdarzyła się 1 raz przed regeneracja. Wczoraj pojechałem do lasku koło domu zagrzałem go i po ok 30 minutach jazdy zgasiłem i już nie zapalił, następnie odczekałem 10 minut już go miałem porzucić i przyjść za godzinę spróbować a tu zapalił dojechałem do domu a tu nie pali minęła chwilka i znów pali od strzała. myślę żaby zamówić cewkę zapłonową ale to taki ślepy strzał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 5:37, 26 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
totalnie ślepy ja bym zagrzał moto i pomierzył z serwisówką n ie jest to idealny pomiar, ale mozesz zrobic to sam, i moze cos znajdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 8:14, 28 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
cześć z tego co sprawdziłem w momencie jak nie odpala to pompa paliwa się nie załącza, nie słychać jej, macie jakąś serwisówke z instrukcja co gdzie pomierzyć żeby sprawdzić czy to wina pompy czy źródła zasilania ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:37, 28 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
multimetrem zmierz napiecie na wtyczce, 12V ma byc, na wtyczce jest opis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 22:05, 28 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
zmierzyłem. Napięcie na wtyczce pojawia się i znika. Przy pierwsze próbie zapalił zmierzyłem i było 12v. później przestał palić już nawet nie musiał się zagrzać pry drugim podejściu już nie było 0v przy próbie rozruch z rozrusznika lub kopnika. Jakieś pomysły masz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 5:38, 29 Lip 2024 Temat postu: |
|
|
czyli nie wiazka, a napiecie znika, bo pompa sie wzbudza i potem nie brzeczy caly czas tylko dopiero po rozruchu, trzeba by przecieciec schemat jak kojarze to pompe wyzwala impulsator - jezeli nie ma z niego sygnału nie wzbudzi ani pompy ani iskry, i dalej sygnał idzie do modułu z niego na regulator napiecia w którym jest jakis przekaźnik który wyzwala głowny przekaźnik ( nie rozrusznika tylko ten od pompy ) ( ze sciezką moge sie mylić kiedys nad tym siedziałem, bo potrafiły byc przypadki ze padał regulator i losowo co jakis czas pompa zaczynała brzęczeć) wiec idac od konca, podmienił bym, przekaźniki miejscami - masz dwa jeden od swiateł drugi od pompy własnie, moze byc tez trzeci od wentylatora, zamien losowo miejscami wykluczysz przekaźnik, dalej pozostaje impulsator, modul, i regulator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|