Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 2009 remont

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos107




Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:43, 18 Lut 2016    Temat postu: EXC 250 2009 remont

Witajcie, właśnie robię remont w moim EXC 250 2009 cylinder nicasil selekcja B, czy łożyska firmy NTN na wał oraz uszczelniacze winderosa na cały silnik, tłok wossner oraz korba z wossnera + uszczelki athena to będzie dobre połączenie ? Z góry dziękuje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 16:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

Tylko jednej rzeczy nie testowałem - uszczelniaczy winderossy, ale miałem top end od nich i problemu nie widziałem.
Reszta jest porządnych firm i pod warunkiem, że napraw nie będziesz przeciągał i motor będziesz serwisował dobrze wszystko będzie ok.
Nad korbą zastanowiłbym się jednak czy lepszy nie będzie oryginał.
Dużo ludzi mówi, że lata dwa razy dłużej niż jakikolwiek zamiennik.
Ja dopiero testuje tę teorię Wink
Chociaż pewnie i tak zaraz znajdzie się ktoś, kto powie że wossner to wielkie G Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

dobre, chociaz przelicz czy nie wyjdzie ci podobny hajs za oryginalne uszczelki na sztuki - bo i tak sie nie wymienia kazdej pierdoły zwykle. a oryginał to oryginał wg mnie lepszy.

niektórzy na korby narzekają wossnera - a inni jeżdzą bez problemów - wiec ciezko tak super to ocenic nie mając samemu takiej korby. ja osobiscie montował bym sobie proxa chyba albo hotrodsa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos107




Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:11, 18 Lut 2016    Temat postu:

Bardzo dziękuje za natychmiastowe odpowiedzi. Poprzednia korba która siezdiała była to korba wossnera, która wytrzymała 193mth i powstały dość spore luzy. Uszczelniaczy postaram sie poszukać oryginalnych, łożyska NTN z tego co sie orientuje są montowane przez KTM wiec nie powinno byc z nimi żadnych problemów.


Edit:

A co powiecie o zestawie : Korba HOT RODS oraz tłok VERTEX ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidos107 dnia Czw 17:27, 18 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 17:58, 18 Lut 2016    Temat postu:

Ja też polecam korby proxa, co jak co ale je robią dobre. Na uszczelki winderosa też złego słowa nie powiem chociaż nie pasowały dwie małe z bocznych okienek od zaworu wydechowego. Na dyfuzor kup sobie oringi z vitonu w hurtowni - są niezniszczalne (odporne na temperaturę, benzynę, olej itp))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 19:48, 18 Lut 2016    Temat postu:

Latam w swoim 4t na tłoku Wossnera, korbie Proxa i uszczelkach Atheny. Osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń. Przy remoncie i wymianie wszystkich łożysk, z tego co pamiętam też dawałem NTN, problemów żadnych nie zauważono Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:01, 18 Lut 2016    Temat postu:

jakbys potrzebował oryginalnych częsci - pisz na PW moge ci wszystko załatwic w miare niezłych cenach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Czw 20:04, 18 Lut 2016    Temat postu:

Ostatnio w 125 sx wstawiłem na życzenie klienta korbę Prox, korba ma dosyć luźne pasowanie na dolnym łożysku, przez co dzwoni na odpalonym silniku. Większość korb które montuje to Wossner i z nimi nie ma problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

tłok oem, korba prox, łozyska oem, uszczelki oem jesli chodzi o silnik, tez w trakcie remontu jestem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 10:00, 19 Lut 2016    Temat postu:

No to teraz kolega na pewno nie ma dylematu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos107




Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:59, 19 Lut 2016    Temat postu:

Teraz jedynie dylemat mam z tłokiem/cylindrem bo wymiar to 66,40-66,43
I nie wiem czy pakować Selekcje B tj. 66,35 tłok Wossner(takie były dwa poprzednie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin