Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 250 2016 a starsze modele

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamer6




Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Czw 14:37, 21 Kwi 2016    Temat postu: exc 250 2016 a starsze modele

Siema. Tak sie zlozylo ze po prawie rocznym namyslaniu czy kupic 4t czy kolejne 2t czy 350 w 4t itd itd. W koncu finalnie kupilem cwiare 2t salonowke. Niestety odbieram dopiero w pn a jestem bardzo ciekawy jakie sa roznice miedzy tym a starszymi modelami. Macie jakies doswiadczenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:06, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Do jakich roczników chcesz to porównać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamer6




Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Czw 20:49, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Do tego który wszedl od 2008 najlepiej. Czy są jakieś wyczuwalne różnice i czy ktoś z was może powiedzieć z doświadczenia że ten nowy model jest mniej wytrzymały od poprzedników, bo takie opinie też obiły mi się o uszy, jednak bez precyzowania czy chodzi o silnik, ramę, zawias czy cokolwiek, po porostu że jest mniej wytrzymały. Tak stwierdził jeden znajomy jak powiedziałem że nie kupuje używanego 13rocznika tylko nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:13, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Ktmy ogólnie podupadły na jakości ale nie do tego stopnia że te sprzed 5-ciu lat jeździły a teraźniejsze się sypią. Poprostu nie można ich już nazwać debiloodpornymi jak to się zwykło mówić np. o modelach z silnikiem RFS.
Różnice w stosunku do modeli poniżej 2010 są spore(inna skrzynia, inny zawias inne kąty ramy, inne dyfuzory, inne koła i wiele innych). Model 2011 to taka przejściówka, rama dalej stara ale silnik i zawias taki sam jak w modelach od 2012 w górę. Od modelu 2014 spora zmiana w w charakterystyce silnika(inna membrana, inna głowica, inne nastawy gaźnika). Pomijam jakieś duperele które KTM co roku zmieniał i które faktycznie są na plus.
Teraźniejsze modele 250/300 są naprawdę dobrę i lepsze od poprzedników. W 2017 wchodzi nowy model, zobaczymy czy obroni się przed sprawdzoną przez lata konstrukcją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 21:14, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Może nie EXC ale SX i nie 250 tylko 125/150. Mam/miałem porównanie modeli z roczników 2009, 2012 i 2014 - najstarszy jest najlepiej wykonany. Plastiki mniej się drapią, nie tracą tak szybko "koloru", obręcze jakby twardsze, szprychy w nowych luzują się częściej, pompa hamulca tył jakby lepsza w starym (chociaż bardziej upierdliwi mi się ja odpowietrza), chłodnice też jakby bardziej wytrzymałe.
Największy problem w 2009 to pompa sprzęgła, która dosyć często puszcza i wałek zdawczy ale... przebieg około 400 godzin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yamer6




Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pią 12:00, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Kumpel ma freerida 2014 i właśnie dwa razy miał już problem z pompą hamulca, dwa razy naprawa polegała na całkowitym jej rozebraniu i poskładaniu od nowa, nic nie wymieniał, nie naprawiał a działa. Co do oddawania mocy w niskim zakresie obrotów się coś zmieniło? ja jeździłem tym modelem jeszcze przed 2008 i tam dół nawet był a słyszałem że w tych najnowszych modelach jest go jeszcze więcej. Orientujecie się jeszcze czy warto zakładać przełącznik map? bo w standardzie go nie ma, co prawda nie kosztuje dużo bo dwieście parę złotych ale właśnie nie wiem czy się tego używa, nigdy nie ze zmianami map.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 12:43, 22 Kwi 2016    Temat postu:

ja mam przełącznik - uzywam czasami, normalnie latam na mocnej mapie, jak jest slisko a słabo z trakcją jest to przełączam na słabszą. taki przełącznik mozna nawet zaimprowizować z chinskiego przełącznika do swiateł za 15 zł ;P

ogromu róznicy nie ma, amator pewnie w ogóle nie poczuje zmiany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 14:42, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Yamer6 napisał:
Kumpel ma freerida 2014 i właśnie dwa razy miał już problem z pompą hamulca, dwa razy naprawa polegała na całkowitym jej rozebraniu i poskładaniu od nowa, nic nie wymieniał, nie naprawiał a działa. Co do oddawania mocy w niskim zakresie obrotów się coś zmieniło? ja jeździłem tym modelem jeszcze przed 2008 i tam dół nawet był a słyszałem że w tych najnowszych modelach jest go jeszcze więcej. Orientujecie się jeszcze czy warto zakładać przełącznik map? bo w standardzie go nie ma, co prawda nie kosztuje dużo bo dwieście parę złotych ale właśnie nie wiem czy się tego używa, nigdy nie ze zmianami map.


Co do tej pompy to kolega miał to samo w sx85 (takie same pompy hamulcowe) rozebralismy poskładalismy i pompa działa. Bóg wie o co chodzi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 15:13, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Syf dostaje się pod uszczelkę albo uszczelka się podwija Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin