|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:00, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
akurat 2T ogarniałem nie chodzi mi o to że odkręcam i nie wiem co sie dzieje bo taki szczał mocy jest chodzi o to że jade jest winkiel, i czasem dohamuje ( nie jeździłem wyczynowe i kolega tez nie bedzie ) i wtedy nim sie zawór otworzył... mijał rok ;D i po prostu ta moc na wysokich jest nieprzewidywalna nawet jak z zawodnikami gadam to kazdy mówi że 2T dobre sprzety, lekkie, ale że 4T po prostu nim odkręcisz gaz to wiesz jak sie zachowa, i mówili że w 2T tego nie było iść idzie ale dopiero po dodaniu gazu wiadomo czy zawór ma sie dopiero otworzyc czy juz jest otwarty i czy strzał mocy bedzie za ułamek sekundy, czy juz jest dostepna pełna moc ;D o to przejscie chodzi. oczywiscie to nie jest jakies strasznie złe. bo sam chętnie dosiadł bym jakiegos 2T na drugie moto bo te odejscie po otwarciu zaworu to jest to. ale jednak na co dzien 4T i tylko 4T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Czw 23:15, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Plus w 4 T jest ze paliwa nie musisz mieszać, co do 2T ja sam jeżdżę 300 exc i jestem zadowolony z tego sprzętu czasami widzę jak na zwodach chłopaki na 4 T cisną ile można aż do 1 stromego podjazdu i większość z nich soji już bokiem i kopią hehe nie ma to jak przycisk start, co do remontu silnika 4T jest o wiele dorszy i trzeba często wymienić olej i filtry i po prostu pilnować, co do 2T jedyne meczące jest mieszanie paliwa trzeba brać ze sobą olej wybór należy do ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 8:26, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja latam na 525 i jakos nie mam problemu z podjazdami...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:31, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ja tam samo aby umiejętnosc była i dobry laczek. a co do moto - zdunek - czołowy polski zawodnik gania na SXF 350 sprzęt w jego rękach pięknie sie zachowuje chodzi ciszej niz wszystkie inne sprzety na zawodach xd odejsciem dorównuje 450 ale widac że zwinny jak 250 jak sie od razu zakochałem w 350 był na zawodach tez exc 250 ;D jechał juz jakis słabszy zawodnik, choc i tak to była pomieszania grupa A i B, czyli czołówka i na EXC 250 (2t) niestety był ostatni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart1001
Gość
|
Wysłany: Pią 16:19, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dziękuję kolegom za wypowiedzi. Są bardzo pomocne. Mam jeszcze trochę czasu więc przemyślę ten temat nie jeden raz. Jeśli ktoś będzie miał coś do dodania to czekam na wypowiedzi. Pozdrawiam wszystkich i raz jeszcze dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 18:52, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jakbym miał tyle pieniędzy żeby ogarnąć finansowo to bez zastanowienia brałbym 350 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart1001
Gość
|
Wysłany: Pią 19:50, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | Jakbym miał tyle pieniędzy żeby ogarnąć finansowo to bez zastanowienia brałbym 350 4t. |
Masz na myśli zakup czy utrzymanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy25
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pią 22:08, 18 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Ja latam na 525 i jakos nie mam problemu z podjazdami... |
Podjazd podjazdowi nie równy!"Porządny" podjazd można "złotać"tylko i wyłącznie 250/300 2t ewentualnie 250 4t chodz jak ostatnio wsiadłem na niego(moto kumpla) to czułem się na nim jak na 525. Jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się ze mną zgadzać ale jestem pewien że 450 czy 525 nie wyjedzie tam gdzie dwupak.
Miałem trzy 4t(ktm) ale dopiero 250 2t otworzył mi drogę do całkiem innej jazdy dużo lepszej,lżejszej i zwrotniejszej.Na nim czuję się jak na rowerze to jest to czego szukałem i na pewno nie zmienię na 4t.pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:06, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
nawet nie chce mi sie komentować tej ostatniej wypowiedzi... szkoda gadac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:07, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
250 4t sie czułes jak na 525 ... spoko..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 11:54, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
bart1001 napisał: | Czepek napisał: | Jakbym miał tyle pieniędzy żeby ogarnąć finansowo to bez zastanowienia brałbym 350 4t. |
Masz na myśli zakup czy utrzymanie? |
raczej jak ktoś ma na zakup 30 tys to na utrzymanie też będzie miał.
ogólnie chodziło mi o kasę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 12:32, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
rrrudy25 napisał: |
Podjazd podjazdowi nie równy!"Porządny" podjazd można "złotać"tylko i wyłącznie 250/300 2t ewentualnie 250 4t chodz jak ostatnio wsiadłem na niego(moto kumpla) to czułem się na nim jak na 525. Jest to tylko moje zdanie i nie każdy może się ze mną zgadzać ale jestem pewien że 450 czy 525 nie wyjedzie tam gdzie dwupak.
Miałem trzy 4t(ktm) ale dopiero 250 2t otworzył mi drogę do całkiem innej jazdy dużo lepszej,lżejszej i zwrotniejszej.Na nim czuję się jak na rowerze to jest to czego szukałem i na pewno nie zmienię na 4t.pzdr |
hmm noo ja łoiłem każdy podjazd na 520sx i 450sx, a ludki na 2502t zostawali daaleko w tyle, a nawet największy podjazd dobry rider zrobi na 125, wszystko zależy od umiejętności,
dobrze że znalazłeś to co Ci odpowiada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 12:58, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z krzyskiemsx jeden chwali 2T inni 4T, kto jak umie jeździć to wszędzie podjedzie zależy od kierowcy jedni uczyli się jeździć na 2T i przesiali się na 4T inni zaś zaczęli jazdę od 4T, więc każdy jeździ, na czym się lepiej czuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy25
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Nie 9:36, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
hmm noo ja łoiłem każdy podjazd na 520sx i 450sx, a ludki na 2502t zostawali daaleko w tyle, a nawet największy podjazd dobry rider zrobi na 125, wszystko zależy od umiejętności,
dobrze że znalazłeś to co Ci odpowiada.[/quote]
Tak, umiejętności są potrzebne bo czasami nie chodzi o to żeby się rozpędzić do 70ciu i ciąć w lini prostej do góry i zgodzę się z tobą że seta też potrafi
ale wierz mi "kristofie" że nie podjechałbyś wszędzie na 520 jeszcze w sx-sie który agresywniej oddaje moc,ma twardsze zawieszenie i nie wybiera tak "kamerdólców" jak enduro.
Jeżdzę 98% po górach i nikt z 30 znajomych nie ma więcej niż 250/300.
Z resztą jak ostatnio oglądałem filmiki z erzbergu to cheba co 15 sztuka szła w 4 paku! To trochę daje do myślenia na czym się mniej rider męczy i na czym wyżej podjedzie. Bez urazy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:53, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
sory ale jak co 15 sztuka mogła byc w 4T ? moze oglądałeś nie czołówke tylko ogon jak 2T doganiały 4 paki. w erzbergu głownie 4T latają choc są i 2T ale zazwyczaj te większe 250 w góre, ale ten rajd jest tez znany z tego że sporo lata tam wynalazków typu BMW hp2 i powiedz mi że to jest sprzęt pod podjazdy :d 100 kucy na kole, ciezka krowa...
co do podjazdów to racja że 2T bedzie mógł podjechac pod wyzszą i bardziej stromą góre - 4T sie po prostu zacznie kopać. u nas jest piaskownia i jest na prawda płaski pojazd i kilkanascie metrów wzwyż, i nie wiem czy ktokolwiek tam 4T wjechał, 125 w 2T nie dawały rady, jedynie (chyba!) ja z kumplem na 250 w 2T wjechalismy. tylko o to za frajda jechac i tylko podjazdy robic ? pozatym w naturalnym terenie takie praktycznie nie występują. wiec takie podjazdy pod kątem 45stopni dla 4T to pikusie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|