|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:11, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tak patrząc na wypowiedzi wszystkich forumowiczów widzę że jak zawsze zdania dotyczące motocykli 2t i 4t są podzielone i każdy typ ma swoich zwolenników i przeciwników. Wedle mnie to sam musisz wybrać co do ciebie pasuje i jakie moto bardziej wolisz. Masz do wyboru narwaną ćwiartkę i równo oddające moc 350. Każdy z tych dwóch KTM-ów ma swoje plusy i minusy. Ja osobiście skłonił bym się ku 2T sam niedawno przesiadłem się z 4t na EXC 250 2t i twierdzę że jednak wolę narwane 250 mimo jego spalania i częstych remontów silnika. Ogólnie 250 w 2t jest motocyklem ciężkim do okiełznania ale wszystko jest dla ludzi i z biegiem czasu da się wyczuć ten motocykl, a jeżeli posiadasz już jakieś umiejętności to powinieneś dać sobie rade (tylko jak to mówią ostrożnie z gazem ). Takie jest moje zdanie ale decyzję musisz podjąć sam a my możemy ci tylko podpowiedzieć. A wedle mnie jeżeli masz odwagę i nie boisz się mocy to skłonił bym się ku 250 2t tańsze w zakupie i w utrzymaniu, a jeżeli wolisz bardziej spokojne moto to wybrał bym jednak 350 4t decyzję musisz podjąć sam.
POZDRAWIAM Damian
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianEXC250 dnia Nie 23:20, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart1001
Gość
|
Wysłany: Nie 21:02, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
DamianEXC250 napisał: | Tak patrząc na wypowiedzi wszystkich forumowiczów widzę że jak zawsze zdania dotyczące motocykli 2t i 4t są podzielone i każdy typ ma swoich zwolenników i przeciwników. Wedle mnie to sam musisz wybrać co do ciebie pasuje i jakie moto bardziej wolisz. Masz do wyboru narwaną ćwiartkę i równo oddające moc 350. Każdy z tych dwóch KTM-ów ma swoje plusy i minusy. Ja osobiście skłonił bym się ku 2T sam niedawno przesiadłem się z 4t na EXC 250 2t i twierdzę że jednak wolę narwane 250 mimo jego spalania i częstych remontów silnika. Ogólnie 250 w 2t jest motocyklem ciężkim do okiełznania ale wszystko jest dla ludzi i z biegiem czasu da się wyczuć ten motocykl, a jeżeli posiadasz już jakieś umiejętności to powinieneś dać sobie rade (tylko jak to mówią ostrożnie z gazem ). Takie jest moje zdanie ale decyzję musisz podjąć sam a my możemy ci tylko podpowiedzieć. A wedle mnie jeżeli masz odwagę i nie boisz się mocy to skłonił bym się ku 250 2t tańsze w zakupie i w trzymaniu, a jeżeli wolisz bardziej spokojne moto to wybrał bym jednak 350 4t decyzję musisz podjąć sam.
POZDRAWIAM Damian |
Cenna wypowiedź. Dzięki
Coraz bardziej skłaniam się jednak w kierunku 2T. Wielu kolegów wypowiada się o zawodnikach i ich wyborach, ja jednak będę jeździł hobbystycznie i to jakie moto wybierają zawodnicy ma dla mnie małe znaczenie. Zauważyłem też w wypowiedziach "fetysz" podjazdów za którymi nie przepadałem. Moja jazda zwykle wyglądała tak że jechałem do lasu, znajdowałem 1000-2000m chopek i zakrętów i pałowałem tak po tej trasie 1, 2, 3 godziny do "zgonu"rąk . Gdy teren jest znany, moto nie zaskakuje mnie za bardzo więc myślę że 2t jest wtedy dobrym wyborem. Jeśli chodzi o koszty utrzymania to z informacji forumowych wynika że globalnie są one podobne z tym że w 2t rozkładają się w miarę równomiernie zaś w 4t od czasu do czasu trzeba wydać jednorazowo "kilka zer"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 21:10, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
gadalem dziś z kumplem, jeździł na sx-f 350 i miał wczesniej crf 450 i mówi, że crf przy tym to baranek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 23:31, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To w takim razie nie masz się co zastanawiać tylko brać 250 2t. Ja także nie jestem zawodnikiem tylko hobbystycznie śmigam po lesie i uważam że jak na takie śmiganie to sprzęt jest bardzo dobry, ma ogromną moc ale z umiejętnościami da się ją okiełznać, a jeżeli masz już jakieś doświadczenie to jest to naprawdę dobra opcja. Dokładnie 3 tygodnie temu stałem przed takim samym dylematem jak ty czy wybrać coś w 4t cz w 2t. I z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć że była to w 100% dobra decyzja i wybór padł na exc 250 2t nie dla tego że preferuje 2t czy 4t tylko dla tego że jest to niezawodna maszyna i nikt temu nie zaprzeczy, oraz okazała się być najbardziej dopasowana do moich wymagań i preferencji(a wiadomo każdy ma inne). Jeżeli tobie też odpowiada taki motor to nie zastanawiaj się. Może mój nie jest nowy ale nie narzekam jeździ się bardzo dobrze. No to cóż pozostaje mi życzyć tobie udanego zakupu i przyjemności z jazdy. Jestem pewny że nie będziesz żałował i mam nadzieję że będziesz zadowolony z tego modelu tak jak ja.
ps. naprawdę uważaj z gazem bo ma kopa
POZDRAWIAM Damian
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart1001
Gość
|
Wysłany: Nie 14:40, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o exc 300.Podobno ma moc zbliżoną do 250 ale oddaje ją liniowo i nie jest narowista.Może tolepszy wybór niz 250?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:50, 25 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
narwista na pewno jest moc podobna tyle że dół ma lepszy porównywalny do 4t
przjedx sie oboma motocyklami i porównaj sobie i wybierz co wolisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 1:03, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dużo mocniejsza od ćwiary.
ktm 144 ma o 2KM !! NA KOLE !! mniej niż 250, a co tu mówić o 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:09, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
250tka ma ok.50koni a 300 ok.52 wiec dużej różnicy w mocy nie ma za to w jej oddawaniu tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 11:15, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
konie i konie, nie tylko konie ciągną motor, liczy się moment, przeniesienie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:54, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dla tego mówie to sa ok. 2 konie różnicy i wiadomo że nie to sie liczy napisałem że moc oddaje całkiem inaczej i bardziej liniowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 21:09, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak mówi kolega nie ważne są tylko konie mechaniczne liczą się tak że inne parametry motocykla. A z tego co słyszałem od kolegów którzy mieli trochę styczności z EXC300 2t wszyscy twierdzą że charakterystyka silnika przypomina 4t jak twierdzą "dół ma prawie jak 4t" i zupełnie inaczej oddają moc chodź nadal jest to "narwane" 2t to ma dużo wspólnego z 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:55, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
wezcie pod uwage ze 4t mniej spala paliwa i przeliczajac te róznice np po calym sezonie wychodzi ladna suma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:02, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
weź też pod uwagę remont generalny porównując 2t i 4t tez jest ładna różnica która nawet nie dorównuje sumie paliwa patrz również że 4t szybciej kończy napęd jak i opony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:31, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
z tymi remontami to róznie bywa i przewaznie wychodzi na równo bo 2t taniej ale czesciej 4t rzadziej ale konkretnie. Naped i opony to fakt 4t zjada szybciej przez swój moment obrotowy ale wlasnie to jest zaleta 4t.
Wszystko zalezy gdzie sie jezdzi, jak wiecej po torze to lepiej brac 2t jak ktos lubi dalsze wycieczki enduro w ciezkim terenie to lepiej 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 15:15, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | wezcie pod uwage ze 4t mniej spala paliwa i przeliczajac te róznice np po calym sezonie wychodzi ladna suma |
szczególnie jak wybuchnie silnik, to 3 tyś z miejsca trzeba wyrzucić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|