Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 250 2t czy exc-f 350 wybór niemożliwy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 15:11, 20 Lis 2011    Temat postu:

Tak patrząc na wypowiedzi wszystkich forumowiczów widzę że jak zawsze zdania dotyczące motocykli 2t i 4t są podzielone i każdy typ ma swoich zwolenników i przeciwników. Wedle mnie to sam musisz wybrać co do ciebie pasuje i jakie moto bardziej wolisz. Masz do wyboru narwaną ćwiartkę i równo oddające moc 350. Każdy z tych dwóch KTM-ów ma swoje plusy i minusy. Ja osobiście skłonił bym się ku 2T sam niedawno przesiadłem się z 4t na EXC 250 2t i twierdzę że jednak wolę narwane 250 mimo jego spalania i częstych remontów silnika. Ogólnie 250 w 2t jest motocyklem ciężkim do okiełznania ale wszystko jest dla ludzi i z biegiem czasu da się wyczuć ten motocykl, a jeżeli posiadasz już jakieś umiejętności to powinieneś dać sobie rade (tylko jak to mówią ostrożnie z gazem Smile ). Takie jest moje zdanie ale decyzję musisz podjąć sam a my możemy ci tylko podpowiedzieć. A wedle mnie jeżeli masz odwagę i nie boisz się mocy to skłonił bym się ku 250 2t tańsze w zakupie i w utrzymaniu, a jeżeli wolisz bardziej spokojne moto to wybrał bym jednak 350 4t decyzję musisz podjąć sam.
POZDRAWIAM Damian


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianEXC250 dnia Nie 23:20, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Nie 21:02, 20 Lis 2011    Temat postu:

DamianEXC250 napisał:
Tak patrząc na wypowiedzi wszystkich forumowiczów widzę że jak zawsze zdania dotyczące motocykli 2t i 4t są podzielone i każdy typ ma swoich zwolenników i przeciwników. Wedle mnie to sam musisz wybrać co do ciebie pasuje i jakie moto bardziej wolisz. Masz do wyboru narwaną ćwiartkę i równo oddające moc 350. Każdy z tych dwóch KTM-ów ma swoje plusy i minusy. Ja osobiście skłonił bym się ku 2T sam niedawno przesiadłem się z 4t na EXC 250 2t i twierdzę że jednak wolę narwane 250 mimo jego spalania i częstych remontów silnika. Ogólnie 250 w 2t jest motocyklem ciężkim do okiełznania ale wszystko jest dla ludzi i z biegiem czasu da się wyczuć ten motocykl, a jeżeli posiadasz już jakieś umiejętności to powinieneś dać sobie rade (tylko jak to mówią ostrożnie z gazem Smile ). Takie jest moje zdanie ale decyzję musisz podjąć sam a my możemy ci tylko podpowiedzieć. A wedle mnie jeżeli masz odwagę i nie boisz się mocy to skłonił bym się ku 250 2t tańsze w zakupie i w trzymaniu, a jeżeli wolisz bardziej spokojne moto to wybrał bym jednak 350 4t decyzję musisz podjąć sam.
POZDRAWIAM Damian

Cenna wypowiedź. Dzięki
Coraz bardziej skłaniam się jednak w kierunku 2T. Wielu kolegów wypowiada się o zawodnikach i ich wyborach, ja jednak będę jeździł hobbystycznie i to jakie moto wybierają zawodnicy ma dla mnie małe znaczenie. Zauważyłem też w wypowiedziach "fetysz" podjazdów za którymi nie przepadałem. Moja jazda zwykle wyglądała tak że jechałem do lasu, znajdowałem 1000-2000m chopek i zakrętów i pałowałem tak po tej trasie 1, 2, 3 godziny do "zgonu"rąk Laughing . Gdy teren jest znany, moto nie zaskakuje mnie za bardzo więc myślę że 2t jest wtedy dobrym wyborem. Jeśli chodzi o koszty utrzymania to z informacji forumowych wynika że globalnie są one podobne z tym że w 2t rozkładają się w miarę równomiernie zaś w 4t od czasu do czasu trzeba wydać jednorazowo "kilka zer" Sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 21:10, 20 Lis 2011    Temat postu:

gadalem dziś z kumplem, jeździł na sx-f 350 i miał wczesniej crf 450 i mówi, że crf przy tym to baranek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 23:31, 20 Lis 2011    Temat postu:

To w takim razie nie masz się co zastanawiać tylko brać 250 2t. Ja także nie jestem zawodnikiem tylko hobbystycznie śmigam po lesie i uważam że jak na takie śmiganie to sprzęt jest bardzo dobry, ma ogromną moc ale z umiejętnościami da się ją okiełznać, a jeżeli masz już jakieś doświadczenie to jest to naprawdę dobra opcja. Dokładnie 3 tygodnie temu stałem przed takim samym dylematem jak ty czy wybrać coś w 4t cz w 2t. I z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć że była to w 100% dobra decyzja i wybór padł na exc 250 2t nie dla tego że preferuje 2t czy 4t tylko dla tego że jest to niezawodna maszyna i nikt temu nie zaprzeczy, oraz okazała się być najbardziej dopasowana do moich wymagań i preferencji(a wiadomo każdy ma inne). Jeżeli tobie też odpowiada taki motor to nie zastanawiaj się. Może mój nie jest nowy ale nie narzekam jeździ się bardzo dobrze. No to cóż pozostaje mi życzyć tobie udanego zakupu i przyjemności z jazdy. Jestem pewny że nie będziesz żałował i mam nadzieję że będziesz zadowolony z tego modelu tak jak ja.

ps. naprawdę uważaj z gazem bo ma kopa Smile Smile

POZDRAWIAM Damian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart1001
Gość






PostWysłany: Nie 14:40, 25 Gru 2011    Temat postu:

A co powiecie o exc 300.Podobno ma moc zbliżoną do 250 ale oddaje ją liniowo i nie jest narowista.Może tolepszy wybór niz 250?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:50, 25 Gru 2011    Temat postu:

narwista na pewno jest moc podobna tyle że dół ma lepszy porównywalny do 4t
przjedx sie oboma motocyklami i porównaj sobie i wybierz co wolisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 1:03, 26 Gru 2011    Temat postu:

dużo mocniejsza od ćwiary.
ktm 144 ma o 2KM !! NA KOLE !! mniej niż 250, a co tu mówić o 300


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:09, 26 Gru 2011    Temat postu:

250tka ma ok.50koni a 300 ok.52 wiec dużej różnicy w mocy nie ma za to w jej oddawaniu tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 11:15, 26 Gru 2011    Temat postu:

konie i konie, nie tylko konie ciągną motor, liczy się moment, przeniesienie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:54, 26 Gru 2011    Temat postu:

dla tego mówie to sa ok. 2 konie różnicy i wiadomo że nie to sie liczy napisałem że moc oddaje całkiem inaczej i bardziej liniowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianEXC250




Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 21:09, 03 Sty 2012    Temat postu:

Tak jak mówi kolega nie ważne są tylko konie mechaniczne liczą się tak że inne parametry motocykla. A z tego co słyszałem od kolegów którzy mieli trochę styczności z EXC300 2t wszyscy twierdzą że charakterystyka silnika przypomina 4t jak twierdzą "dół ma prawie jak 4t" i zupełnie inaczej oddają moc chodź nadal jest to "narwane" 2t to ma dużo wspólnego z 4t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:55, 03 Sty 2012    Temat postu:

wezcie pod uwage ze 4t mniej spala paliwa i przeliczajac te róznice np po calym sezonie wychodzi ladna suma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:02, 03 Sty 2012    Temat postu:

weź też pod uwagę remont generalny porównując 2t i 4t tez jest ładna różnica która nawet nie dorównuje sumie paliwa patrz również że 4t szybciej kończy napęd jak i opony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:31, 03 Sty 2012    Temat postu:

z tymi remontami to róznie bywa i przewaznie wychodzi na równo bo 2t taniej ale czesciej 4t rzadziej ale konkretnie. Naped i opony to fakt 4t zjada szybciej przez swój moment obrotowy ale wlasnie to jest zaleta 4t.
Wszystko zalezy gdzie sie jezdzi, jak wiecej po torze to lepiej brac 2t jak ktos lubi dalsze wycieczki enduro w ciezkim terenie to lepiej 4t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Śro 15:15, 04 Sty 2012    Temat postu:

wójo napisał:
wezcie pod uwage ze 4t mniej spala paliwa i przeliczajac te róznice np po calym sezonie wychodzi ladna suma

szczególnie jak wybuchnie silnik, to 3 tyś z miejsca trzeba wyrzucić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin