|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PaPSooN13
Dołączył: 25 Wrz 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: Nie 10:57, 17 Sty 2021 Temat postu: EXC 250 2t-Dławi się po gwałtownym dodaniu gazu. |
|
|
-Witam. Mam problem ze swoją sztuką. Problem jest w tym, że podczas gwałtownego dodania gazu motocykl się przydusza a później bardzo ładnie wchodzi na obroty. Dzieje się tak jak obroty spadną do wolnych i wtedy gdy doda się gazu występuje problem.
Wszystko, sprawdzone jest szczelne, gaźnik wyczyszczony, filtr nowy.
-KTM EXC 250 2013r
W gaźniku;
Dysza główna 170
Powietrza 35
Iglica N8RJ
Może ktoś ma taka maszynę i pomógł by mi swoim setem ustawienia gaźnika. Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź i poradę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:36, 17 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
kazdy silnik moze wymagac innych nastawów wiec inna fura nie bedzie miarodajna
podnies iglice wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PaPSooN13
Dołączył: 25 Wrz 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: Pon 19:56, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
A jeżeli to nie pomaga to gdzie może jeszcze tkwić przyczyna? Może mieć na to wpływ squish gap mam 1,7mm. Czy problemu szukać raczej w regulacji gaźnika?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z JD Jetting?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:46, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
nawet jak źle ustawisz tłok ( o ile nie bedzie rąbał w głowice czy spalał stukowo ) to i tak powinien chodzic rozsądnie, takie gwałtowne odkręcenie to w 95% kwestia gaźnikowa
jd jetting jest spoko jak ktos nie ma pojecia o regulacji gaźnika, jakims cudem robią takie elementy że zakładasz, regulujesz wg ich porad i to jeździ akceptowalnie, spokojnie jest to do uzyskania z fabrycznymi dyszami/iglicami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|