Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 2t-Dławi się po gwałtownym dodaniu gazu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PaPSooN13




Dołączył: 25 Wrz 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Nie 10:57, 17 Sty 2021    Temat postu: EXC 250 2t-Dławi się po gwałtownym dodaniu gazu.

-Witam. Mam problem ze swoją sztuką. Problem jest w tym, że podczas gwałtownego dodania gazu motocykl się przydusza a później bardzo ładnie wchodzi na obroty. Dzieje się tak jak obroty spadną do wolnych i wtedy gdy doda się gazu występuje problem.
Wszystko, sprawdzone jest szczelne, gaźnik wyczyszczony, filtr nowy.
-KTM EXC 250 2013r
W gaźniku;
Dysza główna 170
Powietrza 35
Iglica N8RJ

Może ktoś ma taka maszynę i pomógł by mi swoim setem ustawienia gaźnika. Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź i poradę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:36, 17 Sty 2021    Temat postu:

kazdy silnik moze wymagac innych nastawów wiec inna fura nie bedzie miarodajna
podnies iglice wyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PaPSooN13




Dołączył: 25 Wrz 2020
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mogielnica

PostWysłany: Pon 19:56, 18 Sty 2021    Temat postu:

A jeżeli to nie pomaga to gdzie może jeszcze tkwić przyczyna? Może mieć na to wpływ squish gap mam 1,7mm. Czy problemu szukać raczej w regulacji gaźnika?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z JD Jetting?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:46, 18 Sty 2021    Temat postu:

nawet jak źle ustawisz tłok ( o ile nie bedzie rąbał w głowice czy spalał stukowo ) to i tak powinien chodzic rozsądnie, takie gwałtowne odkręcenie to w 95% kwestia gaźnikowa
jd jetting jest spoko jak ktos nie ma pojecia o regulacji gaźnika, jakims cudem robią takie elementy że zakładasz, regulujesz wg ich porad i to jeździ akceptowalnie, spokojnie jest to do uzyskania z fabrycznymi dyszami/iglicami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin