Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 2t - nie wkreca sie na pelne obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:17, 01 Cze 2017    Temat postu:

mniej wiecej to ma byc tak ze po srodku ma byc z jednej strony i z drugiej. u ciebie to rozjechane jest, normalnie praktycznie kazdy zab ma swój odpowiednik zeba w drugiej zebatce Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:32, 01 Cze 2017    Temat postu:

czytli z tego co piszesz to głównie widze, że ta lewa zębatka (bardziej góra) gdzieś pokrywa się ze środkiem drugiej. Musiałbym ogarnąć, żeby ta z lewej też mniej więcej zachodziła na siebie po środku? Da radę w ogóle ogarnąć to na takim etapie jak jestem czy muszę ściągać górę i rozkładać to na czynniki pierwsze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:56, 01 Cze 2017    Temat postu:

da rade to zrobic na cylindrze, z tej strony co widac na foto to odkrecasz ampulaka, i wyciagasz trybek do góry drugim obracasz tak zebu sie zazebiło jak trzeba

https://www.youtube.com/watch?v=gYjtQYTuw3Q

tutaj masz jakis filmik widac tam że jak zawór jest w połowie to tez w połowie jest druga zebatka, - jak zawór jest zamkniety to i zamknieta jest do konca druga zebatka, a u ciebie to tak jest ze jedna jest zamknieta a druga w połowie otwarta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:57, 01 Cze 2017    Temat postu:

da rade ustawic bez rozbiórki góry,
sam zawór masz dobrze ustawiony bo nie da się go zle ustawic w zasadzie, zle masz ustawione te wałeczki(idzie przez nie moze 10% gazów, ale zawsze) przynajmniej jeden a moze i obydwa, pokaz drugą stronę
rozepnij zawór od mechanizmu otwierania (to ciegiełko) i jak podniesiesz palcem zawór do gory na maxa to masz miec przeloty w waleczkach ustawione na kanały,
wałeczki prawy i lewy nie są takie same, przynajmniej w w nowszym modelu,

ogólnie jak to ktoś składał i nie ogarniał takich prostych spraw to ja bym to rozebral i dokladnie sprawdził, pewnie uszczelka pod cylinder tez wsadzona "aby było", sruba od blaszek trzymających wszystko z przekreconym łbem, zamow nową bo nie dokrecisz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:30, 01 Cze 2017    Temat postu:

tu tez sie podpisze pod tym... jak ktos to robił i nie zwrócił uwagi to ciekawe jak posuatawiana reszta

tam sie pewnie tak jak w nowszych reguluje tez maksymalne zamkniecie zaworu luz na zaworze itp itd. no i własnie grubosc uszczelki pod cylindrem... najlepiej wziac ksiazke serwisową i krok po kroku leciec z jej ustawieniem. a rwanie cylindra to tak na prawde nie duzo roboty i koszta tez niewielkie, jak zdejmiesz pimierzysz i zamówisz uszczelke to wyjdzie cie za same uszczelki kilkanascie złotych pewnie... kwestia czekania na czesci ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 6:15, 02 Cze 2017    Temat postu:

Z tymi kropkami roznie bywa. Wystarczy spojrzec w kolektor gdy srodkowy zawor jest na dole oba boczne musza byc szczelnie zamkniete. Gdy jest otwarty na ful to na bocznych musi byc idealnie okno otwarte. Poziomu otwartego zaworu sie nie da sprawdzic bez zdjecia czapki.
A wracajac do objawow to takie rzeczy to gaznik lub urwana membrana. Czasami swieca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Pią 6:33, 02 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:09, 02 Cze 2017    Temat postu:

nie wiem czy w zabytkach nie było tak ze te przesłonki sie odwrotnie otwierały - czyli jak główna klapa szła w góre to te okrągłe przesłony sie zamykały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:25, 02 Cze 2017    Temat postu:

Panowie dzieki za odpowiedzi. Jak wroce do domu to z pewnoscia ustawie zebatke prawej strony cylindra tak aby była po środku jak to wygląda na filmiku który mi henio12323 przesłałeś. Co do lewej strony wygląda to jak poniżej na zdjęciu. Tam są takie kropki - gdzieś widziałem, że te 2 z prawej srony z małej zębatki powinny być pomiędzy kropką z zębatki z lewej strony. Tak rzeczywiście jest czy to co mam jest dobrze ustawione?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:05, 02 Cze 2017    Temat postu:

Pobierz sobie serwisowke, tam się dowiesz jak się to składa i w ogóle bez niej niewiele zdzialasz.
Rozpenij zawór tym drucikiem i odciag cieglo na bok, poruszaj zaworem góra dół, zobacz czy lekko działa i popatrz od wydechu czy otwory w walkach zgrywaja się z otwieraniem zaworu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 12:12, 02 Cze 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie wiem czy w zabytkach nie było tak ze te przesłonki sie odwrotnie otwierały - czyli jak główna klapa szła w góre to te okrągłe przesłony sie zamykały

To przeczy teorii 2T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:44, 02 Cze 2017    Temat postu:

janexc200 napisał:
Pobierz sobie serwisowke, tam się dowiesz jak się to składa i w ogóle bez niej niewiele zdzialasz.
Rozpenij zawór tym drucikiem i odciag cieglo na bok, poruszaj zaworem góra dół, zobacz czy lekko działa i popatrz od wydechu czy otwory w walkach zgrywaja się z otwieraniem zaworu.

właśnie pobrałem serwisówkę tam gdzie jest zawór niewiele widać co do ustawień. Stricte w manualu trzymają się tych kropek, że na zębatkach powinny się zgrywać i otwierać przy 5400 tyś obrotach. Na filmiku pokazuje gość, że zębatki "nachodza na siebie"gdzieś w połowie..
Z jednej i z drugiej strony ząbki idealnie muszą na siebie nachodzić?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sparci




Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:31, 02 Cze 2017    Temat postu:

Moim zdaniem zawór jest dobrze ustawiony. Ząbki owszem mają się zgrywać ale na dole a nie na górze! Wrzucam skan z serwisówki do tego modelu czyli 2004/2005.

Ciekawi mnie,że motocykl przelatał 15mh i nagle zawór sam się przestawił??Odważna teoria. U mnie to moto latało 4 sezony praktycznie bez awaryjnie, więc ciekawi mnie bardzo co tam się urodziło.
Dodatkowo chce wyjasnić pewne rzeczy i rozwiać wątpliwości, więc wyjaśniam- Cylinder jest złożony na nowej oryginalnej uszczelce ktm i ma założony nowy tłok wossner dodatkowo grubość uszczelki nie jest wzięta z dupy tylko wynika z pomiarów-podpisuję się pod tym obydwoma rekami i nie mam zamiaru słuchać oszczerstw ze strony osób które nawet koło tego moto nie stały.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:04, 06 Cze 2017    Temat postu:

Wymieniłem jeszcze świece na taką jak w manualu podana ale taka też była. Nie zaszkodzi mieć dwie. Testowałem moto i w pewnym momencie nie umie się wkręcić aż gdzieś po 5 sekundach tak szarpnie i wkreca się na pełne obroty... co to może być mieszanką, paliwo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:09, 06 Cze 2017    Temat postu:

a zawor lekko pracuje ? moze ma duze opory i nim sie otworzy mija chwile czasu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:40, 07 Cze 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
a zawor lekko pracuje ? moze ma duze opory i nim sie otworzy mija chwile czasu Very Happy

Ogólnie jak sprawdzałem otwarcie to dopiero jaqk "kielich" schodzi w dół to delikatnie haczy o ściankę śrubą, która jest widoczna na zdjęciu (więc to chyba nie ma żadnego wpływu?). Dziś całkowicie przeczyściłem gaźnik sprężonym powietrzem oraz blaszke z iglicy przesunąłem o 2 pozycje w dół i nadal to samo... już nie mam pojęcia co to może być... nikt nie miał takiego przypadku? Rolling Eyes



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin