janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:56, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Kolego żeby dwusow dobrze się kręcił w całymi zakresie to wszystko musi być ustawione i sprawne.
Zawór czysty, bez nagaru, waleczki ustawione, cieglo ustawione, szczelne połączenie z dyfuzorem.
Tłumik nie zaklejony olejem, dyfuzor w dobrym stanie.
Ustawiony cylinder odpowiedniej grubości uszczelka.
Zawór dolotowy szczelny.
Najważniejszy jest gaźnik, ustawienia z serwisowki pod dana temperaturę mają się w miarę zgadzać, zwykle trzeba trochę bardziej ubogo ustawić niż podają. Jeśli nie dostałeś żadnych dysz i iglic od poprzednika to musisz to kupić, 2t nie da rady jeździć cały rok najednym zestawie. Jak gaźnik zapuszczony to tylko ultradźwięki, powietrzem to można tak profilaktycznie sobie czyścić. I jeszcze ważny jest zaworek plywakowy, jeśli przepuszcza to nic nie dadzą ustawienia, ciągle będzie za bogato.
Z tego co piszesz nawet nie rozebrales zaworu, ani niż sprawdziles ustawień gaźnika, takim działaniem nic nie wskurasz, albo robisz jakoś należy alko daj te komuś kto się zna bo szkoda twoich nerwow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Czw 8:13, 08 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|