|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:02, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
to dość czesto, czy samemu idzie to ogarnac czy raczej do mechanika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 21:06, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
sprawdzisz sam bez problemu z regulacją na płytki trochę gorzej, trza się trochę znać generalnie żadna filozofia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 22:27, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
20 godzin oczywiscie przy zaworach regulowanych metoda srubkowa ktm exc do 2007 roku. przy regulacji płytkowej pewnie około 50 h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:28, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
regulacja srubkowa mniej trwała czyli czesciej trzeba regulowac luzy np. u mnie ssaki juz po 20h sa na bank do regulacji a wydechy do niewielkiej korekty ale do regulacji wystarczy klucz i srubokret, regulacja płytkowa zajmuje duzo wiecej czasu ale bywa ze przy 100h nie trzeba tykac nic, ale juz trzeba miec doswiadczenie i posiadc płytki do regulacji luzow zaworowych, koniec koncow nie wiem co lepiej wychodzi czasowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:50, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie, w dwóch KTM EXC 2013, zawory nie wymagały korekty przy 80 godzinach w jednym i 120 godzinach w drugim.
Co nie znaczy, że nie trzeba kontrolować luzów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:49, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a czy bete ktoś poleca podobno silnik ktm?? czy sami maniacy ktm tutaj są bo alternatywy szukam co do ktm gdyż płacimy za firme a mogłbym kupic powiedzmy bete nowszą za mniejsze pieniądze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 19:00, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Mnie wołasz do tablicy ? Tak jak rozmawialiśmy. Beta 400 ( ta którą posiadam) jest dla mnie idealna do endurzenia. Tak silnik jak i zawieszenie dla mnie bez zastrzeżeń.
Wcześniej uprawiałem enduro SX'em 450. Dało się. Tylko nie wiem po co się męczyłem...
Oczywiście są lżejsze motocykle i to jest DUŻA zaleta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|