Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 F
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dgalka




Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:48, 02 Sty 2015    Temat postu: EXC 250 F

Witam,
jestem tu nowy, poczytałem dużo o motocyklu jaki mnie interesuje ale nie miałem styczności z ludzmi którzy go użytkują. Mianowicie chodzi mi o wady i zalety wyżej wymienionego moto. Obecnie użytkuje Suzuki DRZ400 w wersji najmocniejszej i najlżejszej czyli Y. Chodzi mi o zamiane na coś nowszego i lżejszego dlatego też wybrałem EXC 250 F i stad moje pytanie czy dobry wybór czy bede dłubał wiecej niż w DRZ-cie.
Prosze o wypowiedzi tylko tych ludzi którzy owe sprzęty mieli lub mają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:17, 02 Sty 2015    Temat postu:

Może napisz jeszcze z którego roku ma być ten ktm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:39, 02 Sty 2015    Temat postu:

z którego by nie był - na 10000% bedziesz dłubał kilka razy wiecej niz przy DRZ. znajomek miał własnie Y wersje, katował go z bratem całe dnie po torze, wyjeździł z 500 mth na częsciach, i podwiesił mu sie dekompresator, i spadła chyba guma z filtra i zassało troche piasku. wiec postanowił zrobic remont, jak sciągnałem cylinder to praktycznie nie było jeszcze nic do wymiany. tłok sie miescił w normie, nie brał oleju, zawory też praktycznie 100% szczelne, daleko do żyletek. ale częsci są tak smiesznie tanie ze za 700 zł to mial pół nowego silnika ( zawory po jakies 60 zł za sztuke bralismy, tłok nie pamietam ale też nie duzo 400 ? )

w ktmie nawet najpancerniejszym na RFSie 450- 525 wynik 500 mth jest dosyc wysoki, i zazwyczaj oznacza mooooooocno wyeksploatowane częsci.

w 250tce która sie wyzej kręci taki wynik moze byc nie do uzyskania. wiec trzeba na pewno duzo częsciej zaglądac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dgalka




Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:40, 02 Sty 2015    Temat postu:

Mysle nad rocznikami 08 do 2010 na nowke mnie nie stać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dgalka




Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:18, 02 Sty 2015    Temat postu:

ehmm dlatego wlasnie sie zastanawiam, bo nie wiem sam jakie moto może być następca mojej drz-ty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:40, 02 Sty 2015    Temat postu:

Ale przyjemność z jazdy KTM w stosunku do DRZ-ty bezcenna ( przerabiałem to ściezke ).
Za wszystko zapłacisz kartą Wink - ja zmieleniem DRZ na RFS 400 ( to inny moto niż 250 zlat 08-10) - koszty jakoś mnie nie zabijają jak do tej pory- ale fakt jest drożej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 14:55, 02 Sty 2015    Temat postu:

400tka jest tansza od 250tki to też fakt. podobno 400tki są najmniej wyżyłowane stąd pewnie najtanszy serwis,

ale tutaj tez duzo racji DRZ a EXC to niebo a ziemia Razz mimo że na papierze DRZ słaba nie jest, i nie waży tak duzo wiecej od EXCka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dgalka




Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:02, 02 Sty 2015    Temat postu:

Yhmmm szkoda tylko że już nie robią nowych rfs i 400 hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 18:35, 02 Sty 2015    Temat postu:

dgalka napisał:
Yhmmm szkoda tylko że już nie robią nowych rfs i 400 hehe

Czemu szkoda?
Świat zapierdziela do przodu - to się nazywa postęp! Wink

Kolega który śmiga od roku 400tką RFS(jego pierwsze konkretne hard enduro i prawdziwa perełka - kupiona w stanie, w który trudno było uwierzyć, miała śmieszny przelot rzędu 30-50mh i nie wiele ponad 1000km) kiedy wsiadł na mojego Berga złapał się za głowę "jakie to lekkie, zwinne i mocne..." Shocked

Ja poprzednio miałem EXC 450 z 2008, jeszcze wcześniej SXFa 250 z 2006 czy 2007 i nawet jako amator już po pierwszych jazdach widzę olbrzymią różnicę między tymi motocyklami w praktycznie każdym aspekcie.
Lepsze wrogiem dobrego...

Kolego kupuj co Ci się podoba - napewno pierwsza jazda wyczynem pokroju EXC rozwieje Twoje wątpliwości, niezależne czy kupisz 250tkę czy coś większego. DRZ przy tych bike'ach to sprzęt dla listonosza.
Fakt, że bedzie bardziej wymagająca w kontekście obsługi i serwisu ale zrekompensuje Ci to z nawiązką frajdą z jazdy i nowymi możliwościami, ktore przed Tobą otworzy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Pią 18:37, 02 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dgalka




Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:13, 02 Sty 2015    Temat postu:

Nom chyba kupie własnie EXC-f 250 bo jak narazie to najlepszy odpowiednik dla mnie lekkość i poręczność chyba ze coś innego znajde

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:43, 02 Sty 2015    Temat postu:

No może mnie nie zabijecie za polecanie innych moto Wink - ale mam dwóch kupli którzy przesiedli sie KTMów na ćwiartki - jeden na WR 250 a drugi na CRF.
Obaj zachwyceni.
Ja kawałek jeździłem tą WR ką - już na alu ramie - fajna - lekka i zwinna .
W trudnym terenie nie nadążam za nią ( ale grzybiarz amator jestem).
Na łatwiejszych przelotkach trochę odstaje - ale tylko trochę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 21:51, 02 Sty 2015    Temat postu:

Pytanie jacy to "zawodnicy" i z jakich KTMów się przesiedli na jakie Hondy/Yamahy(konkretne modele, roczniki i stan konkretnych egzemplarzy, przebieg). Wink

Porównywać uczciwie to mozna do siebie tylko adekwatne do modele czyli np. z tego samego rocznika, tej samej pojemności, z jednej grupy(CRFa to crossówka więc nijak ma się do EXC czy WR) i w idealnym stanie... Inaczej to nie ma sensu.
Poza tym jest jeszcze coś takiego jak specyficzne oczekiwania a każdy ma trochę inne.

Ja nie jestem jakimś fanboy'em pomarańczowych ale mnie interesują sprzęty wyłącznie hard enduro więc na tym polu Japonia wypada bardzo blado i w zasadzie nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
KTM odkąd przejął Husqvarnę i Husaberga praktycznie zmonopolizował ten rynek i ma zdecydowanie największą część tego tortu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 22:55, 02 Sty 2015    Temat postu:

Yahama próbuje wrócić do hard enduro z nową WRką na 2015 , zbudowaną na bazie YZF, zobaczymy co z tego będzie, im więcej konkurencji dla KTM/HQV tym lepiej

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dgalka




Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:55, 03 Sty 2015    Temat postu:

Rozmawiam juz jakiś czas z gościem który ma własnie owego KTM-a 250.
Mówi mi że jeździ tym katem często w zawodach i nakręcił już 100mth. Pytałem czy otwierał silnik powiedział że nie bo po serwisach itp. NIe zauważył zuzycia poszczególnych elementów w silniku. Zaznacze że moto jest z 2010 roku i do oddania za 14k więc moje pytanie czy ładowac się w to czy odrazu moge liczyć się z remontem bo 100mth to już sporo na jednym tłoku i korbie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:00, 03 Sty 2015    Temat postu:

Na dzień dobry przy takim przebiegu trzeba robić remont. Przynajmniej tłok do wymiany, reszta do kontroli. W zależności jaki ma przebieg korba, zawory itd. Może się okazać że kilka tys do włożenia na dzień dobry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin