|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:48, 02 Sty 2015 Temat postu: EXC 250 F |
|
|
Witam,
jestem tu nowy, poczytałem dużo o motocyklu jaki mnie interesuje ale nie miałem styczności z ludzmi którzy go użytkują. Mianowicie chodzi mi o wady i zalety wyżej wymienionego moto. Obecnie użytkuje Suzuki DRZ400 w wersji najmocniejszej i najlżejszej czyli Y. Chodzi mi o zamiane na coś nowszego i lżejszego dlatego też wybrałem EXC 250 F i stad moje pytanie czy dobry wybór czy bede dłubał wiecej niż w DRZ-cie.
Prosze o wypowiedzi tylko tych ludzi którzy owe sprzęty mieli lub mają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:17, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Może napisz jeszcze z którego roku ma być ten ktm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:39, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
z którego by nie był - na 10000% bedziesz dłubał kilka razy wiecej niz przy DRZ. znajomek miał własnie Y wersje, katował go z bratem całe dnie po torze, wyjeździł z 500 mth na częsciach, i podwiesił mu sie dekompresator, i spadła chyba guma z filtra i zassało troche piasku. wiec postanowił zrobic remont, jak sciągnałem cylinder to praktycznie nie było jeszcze nic do wymiany. tłok sie miescił w normie, nie brał oleju, zawory też praktycznie 100% szczelne, daleko do żyletek. ale częsci są tak smiesznie tanie ze za 700 zł to mial pół nowego silnika ( zawory po jakies 60 zł za sztuke bralismy, tłok nie pamietam ale też nie duzo 400 ? )
w ktmie nawet najpancerniejszym na RFSie 450- 525 wynik 500 mth jest dosyc wysoki, i zazwyczaj oznacza mooooooocno wyeksploatowane częsci.
w 250tce która sie wyzej kręci taki wynik moze byc nie do uzyskania. wiec trzeba na pewno duzo częsciej zaglądac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:40, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Mysle nad rocznikami 08 do 2010 na nowke mnie nie stać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:18, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ehmm dlatego wlasnie sie zastanawiam, bo nie wiem sam jakie moto może być następca mojej drz-ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:40, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ale przyjemność z jazdy KTM w stosunku do DRZ-ty bezcenna ( przerabiałem to ściezke ).
Za wszystko zapłacisz kartą - ja zmieleniem DRZ na RFS 400 ( to inny moto niż 250 zlat 08-10) - koszty jakoś mnie nie zabijają jak do tej pory- ale fakt jest drożej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 14:55, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
400tka jest tansza od 250tki to też fakt. podobno 400tki są najmniej wyżyłowane stąd pewnie najtanszy serwis,
ale tutaj tez duzo racji DRZ a EXC to niebo a ziemia mimo że na papierze DRZ słaba nie jest, i nie waży tak duzo wiecej od EXCka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:02, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Yhmmm szkoda tylko że już nie robią nowych rfs i 400 hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 18:35, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dgalka napisał: | Yhmmm szkoda tylko że już nie robią nowych rfs i 400 hehe |
Czemu szkoda?
Świat zapierdziela do przodu - to się nazywa postęp!
Kolega który śmiga od roku 400tką RFS(jego pierwsze konkretne hard enduro i prawdziwa perełka - kupiona w stanie, w który trudno było uwierzyć, miała śmieszny przelot rzędu 30-50mh i nie wiele ponad 1000km) kiedy wsiadł na mojego Berga złapał się za głowę "jakie to lekkie, zwinne i mocne..."
Ja poprzednio miałem EXC 450 z 2008, jeszcze wcześniej SXFa 250 z 2006 czy 2007 i nawet jako amator już po pierwszych jazdach widzę olbrzymią różnicę między tymi motocyklami w praktycznie każdym aspekcie.
Lepsze wrogiem dobrego...
Kolego kupuj co Ci się podoba - napewno pierwsza jazda wyczynem pokroju EXC rozwieje Twoje wątpliwości, niezależne czy kupisz 250tkę czy coś większego. DRZ przy tych bike'ach to sprzęt dla listonosza.
Fakt, że bedzie bardziej wymagająca w kontekście obsługi i serwisu ale zrekompensuje Ci to z nawiązką frajdą z jazdy i nowymi możliwościami, ktore przed Tobą otworzy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Pią 18:37, 02 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:13, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Nom chyba kupie własnie EXC-f 250 bo jak narazie to najlepszy odpowiednik dla mnie lekkość i poręczność chyba ze coś innego znajde
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:43, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No może mnie nie zabijecie za polecanie innych moto - ale mam dwóch kupli którzy przesiedli sie KTMów na ćwiartki - jeden na WR 250 a drugi na CRF.
Obaj zachwyceni.
Ja kawałek jeździłem tą WR ką - już na alu ramie - fajna - lekka i zwinna .
W trudnym terenie nie nadążam za nią ( ale grzybiarz amator jestem).
Na łatwiejszych przelotkach trochę odstaje - ale tylko trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 21:51, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pytanie jacy to "zawodnicy" i z jakich KTMów się przesiedli na jakie Hondy/Yamahy(konkretne modele, roczniki i stan konkretnych egzemplarzy, przebieg).
Porównywać uczciwie to mozna do siebie tylko adekwatne do modele czyli np. z tego samego rocznika, tej samej pojemności, z jednej grupy(CRFa to crossówka więc nijak ma się do EXC czy WR) i w idealnym stanie... Inaczej to nie ma sensu.
Poza tym jest jeszcze coś takiego jak specyficzne oczekiwania a każdy ma trochę inne.
Ja nie jestem jakimś fanboy'em pomarańczowych ale mnie interesują sprzęty wyłącznie hard enduro więc na tym polu Japonia wypada bardzo blado i w zasadzie nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
KTM odkąd przejął Husqvarnę i Husaberga praktycznie zmonopolizował ten rynek i ma zdecydowanie największą część tego tortu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:55, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Yahama próbuje wrócić do hard enduro z nową WRką na 2015 , zbudowaną na bazie YZF, zobaczymy co z tego będzie, im więcej konkurencji dla KTM/HQV tym lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dgalka
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:55, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Rozmawiam juz jakiś czas z gościem który ma własnie owego KTM-a 250.
Mówi mi że jeździ tym katem często w zawodach i nakręcił już 100mth. Pytałem czy otwierał silnik powiedział że nie bo po serwisach itp. NIe zauważył zuzycia poszczególnych elementów w silniku. Zaznacze że moto jest z 2010 roku i do oddania za 14k więc moje pytanie czy ładowac się w to czy odrazu moge liczyć się z remontem bo 100mth to już sporo na jednym tłoku i korbie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:00, 03 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Na dzień dobry przy takim przebiegu trzeba robić remont. Przynajmniej tłok do wymiany, reszta do kontroli. W zależności jaki ma przebieg korba, zawory itd. Może się okazać że kilka tys do włożenia na dzień dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|