|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 14:50, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Faktycznie nie ma, dziwne troche a moze tylko na schemacie nie ma zerknij w motorku
A z kablem to wepnij sie sam w dwa przewody na wiazce i potem zaizolujesz dobrze i wsio gra ,pare zlortch w kieszeni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:39, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
mały filterek paliwa w modelach 2012 jest w innym miejscu, nr 26
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:10, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Gadboy w które kolory się wpiąć , Są 3 kabelki ?
major000 dzięki, ide do garażu zobaczyć czy jest filterek.
Edit: sprawdziłem, filterka nie ma.. widocznie poprzedni właściciel stwierdził, że jest zbędny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majras dnia Pon 18:20, 13 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 18:21, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Masz podpowiedz w filmie-w czarny wpinasz czarna koncowke czyli- i w czerwony + czyli czerwona koncowke miernika i zalacz go na setne wolta. Potem regulujesz i dokrecasz katre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:36, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Napewno dobrze patrzysz w poszukiwaniu tego filtr? On jest wsadzony w środek króćca tego plastikowego co się przykręca do wtrysku, tak jak na schemacie.
Jeśli go nie ma to bardzo źle bo cały brud teraz leci na wtryskiwacz.
Nic narazie nie reguluj póki mechanicznie go nie doprowadzisz do ładu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 18:56, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To fakt jesli nie ma tego filterka czy tam sitka to moze wtrysk sie przytkal i poki nie dostanie wiekszego cisnienia (ruszenie manetka)to mu cieszko odpalic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:59, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam gdzie czarna opaska miał być filterek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:27, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:04, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie miał być bo go nie ma,
Przy okazji kupię ten większy, bo opaski wyglądają na oryginalne.(moto ma 90mh)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:34, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
źle patrzysz. on jest z drugiej strony, tam gdzie trytytka na wężu. On jest od strony wejścia gumowego wężyka na ten krócieć, w środku króćca.
I od razu cię uprzedzam przed uszkodzeniem oringu podczas montowania tego króćca we wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:38, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.
major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.
Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:07, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
majras napisał: | Tak tę trytkę to sam zamontowałem, patrzyłem tam nic nie ma.
major000 jasnowidz jesteś czy jak, właśnie się wkurzam, że uszkodziłem sobie oring na wtrysku
Muszę dodać do listy zakupów, kawałek gumki 20 zł.
Teraz napisz mi jak mam montować, żeby nie uszkodzić nowego oringa jak kupię ? | HAHAHA. Masz wyjęty cały wtrysk na wierzch czy jest zamontowany na motocyklu? Musisz mieć bardzo dobre dojście do niego bo inaczej rozwalisz następne 10 oringów. A najlepszą opcją jest wyjęcie wtrysku lub chociaż wysunięcie go kawałek poza ramę żeby móc rękę tam wsadzić. Nowy oring polej benzyną, załóż go na króciec i dopiero to wszystko wpychaj do obudowy wtrysku lekko obkręcając tym aby oring dobrze wszedł.
Od modelu 2013 ten filterek jest w innym miejscu, kupując kilka rzeczy od nowszego modelu przeniesiesz go w miejsce szybkozłączki i nawet w środku lasu wymiana trwa tam 1minutę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:37, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mam odkręcony tylko ten pierwszy element. Postaram się uważać przy montażu nowego oringa.
A mogę posmarować oring olejem, żeby łatwiej wszedł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:17, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Oba filterki wymieniona na nowe , oring na przewodzie do wtrysku również - faktycznie, trzeba się przyłożyć, żeby wszedł dobrze, ale ładnie poszło
Mam pytanie,
jak jest ze ssaniem w tych moto z wtryskiem, kiedy używać i na jak długo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:52, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Odpalasz na "ssaniu" w celu łatwiejszego rozruchu, wyłączasz gdy zaczynasz jechać lub gdy motocykl chwile pochodzi i zaczyna osiągać optymalną temp. Jeśli wyłączysz "ssanie" za wcześnie to poprostu moto zgaśnie lub będzie miało bardzo niskie obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|