|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:33, 12 Kwi 2015 Temat postu: EXC 250-F 2012 Odpala przy minimalnie odkręconej manetce. |
|
|
Moto strajkuje, nie chce odpalać bez delikatnego odkręcenia manetki.
Rozrusznik ładnie kręci, ale silnik nie łapie - z kopki jest tak samo.
Jak dodam delikatnie gazu to pali.
Od czego zacząć ?
Jak w ogóle sprawdzić wolne obroty, jeżeli licznik wskazuje tylko prędkość i M/H ? :>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majras dnia Nie 17:37, 12 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:24, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
obroty ustawiasz sobie na "słuch" i wyczucie
co do prioblemu pobaw sie ustawieniami gaźnika, zacznij od pobawienia sie samąsrubką od składu. tylko z umiarem - jak za bardzo wkręcisz mozesz przegrzac silnik. jak sie nie znasz to mozesz dac mechanikowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:42, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
na zimno czy na ciepło nie chce palić?
henio to jest wtrysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 19:51, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
2012 exc-f to na wtrysku już , za dużo regulacji to tam nie masz, możliwe że konieczne będzie podpięcie pod kompa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:03, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Na ciepłym i na zimnym jest to samo, czasami zajarzy, ale żeby nie katować aku, dodaje gazu i pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:12, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
moze zeczywiscie masz za niskie obroty albo przypchane cos przy przepustnicy, obroty sprawdzisz multimetrem posaidającym taka funkcje, podjedz do jakiegos elektromechanika i ci zmierzy i ustawisz poprawne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 21:43, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedy wymieniałeś świecę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:45, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A nie ma tam regulacji TPS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:34, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No masz racje, poczytałem troche na szybko (bo narazie to czarna magia dla mnie) i ustawienie TPS może być konieczne.
Tylko kurde jak to ustawić ?
Przeglądam www, jest kilka informacji, ale przydał by się kabelek, który kosztuje 45dolars :>
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamówie ten kabel - przyda sie pewnie nie jeden raz.
No chyba, że ktoś zna jakąś inną metodę na ustawienie TPS ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majras dnia Pon 11:10, 13 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 12:23, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz blisko do ASO to jedź, zapłacisz grosze a będziesz miał 100% dobrze plus zrobią Ci diagnostykę. Przerabiałem temat z TPS, nie warto samemu się w to bawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 12:40, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A ja bym proponowal sprawdzic filterek od paliwa do wtrysku ,sa tak male ze podejzewam ze byle paproch i sie przytyka a przy dodaniu ciagnie wieksza dawke paliwa i nie ma klopotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 13:36, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wystarczyło by zaopatrzyć się w takie końcówki i samemu można zrobić taki adapter do TPS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:02, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do Auner Bielsko - 280 zł za ustwienie- chyba kogos poje**
Dokładnie, tylko pytanie gdzie te koncówki kupić ?
Bo może się okazać, że szkoda zachodu.
Z tym filtrem to czytałem, że są strasznie małe i się zapychają, Ale poprzedni własciciel chyba wymienił bo mam innego typu KL13 :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 14:06, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie o ten filtr mi chodzi tylko przed wtryskiem masz rurke z paliwem i w niej jest malutki filterek wlasnie malo kto o nim wie i nie wymienia zobacz dokladnie w servisowce jest opisane, on ma moze 5mm srednicy cos kolo tego jesli sie myle poprawcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz na fiszce. Nr 14 filtr paliwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Pon 14:12, 13 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:42, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ty, ja tego nie mam u siebie, albo jestem ślepy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|