|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pon 20:22, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Podsumowując:
Jeśli kupujemy używany motocykl starszy niż 6 miesięcy badz z przebiegiem powyżej 6000 km - nie płacimy VAT-u. Pozostają jedynie koszty rejestracji i 3% podatku od wzbogacenia.
W przypadku zakupu nowego motocykla za granicą płacimy jedynie kwotę netto a już w kraju płacimy podatek VAT w wysokości 23% ceny netto nowego motocykla.
Warto to rozgraniczyć i mieć na uwadze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:42, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
a jeżeli kupuemy motocykl powiedzmy miesięczny ze śmiesznym przebiegiem np 10 godzin ? to rozumiem że w polsce dodatkowo płacimy vat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:44, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | a jeżeli kupuemy motocykl powiedzmy miesięczny ze śmiesznym przebiegiem np 10 godzin ? to rozumiem że w polsce dodatkowo płacimy vat ? |
jeśli chcesz go rejestrować/wykazać w US to wygląda na to że tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:17, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jezeli 1 przeglad zrobisz bez licznika km to moze się nawet udać ze nie zaplacisz
jest o tym sporo w necie wystarczy poczytac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:10, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mniejsza z tym, ktmy się nie psują bo to ponoć pancerne moto zwłaszcza starsze roczniki
Co do samej charakterystyki silnika do ilu rpm się on kręci bo z tego co wiem w 250f gdzieś do ponad 12-13 tys, a w EXC 350 ?
Kupując u nas w salonie ktm przy pierwszym serwisie sprzęt zostaje odblokowany co nie powoduje utraty homologacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 12:31, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
3ndurek napisał: | Mniejsza z tym, ktmy się nie psują bo to ponoć pancerne moto zwłaszcza starsze roczniki
Co do samej charakterystyki silnika do ilu rpm się on kręci bo z tego co wiem w 250f gdzieś do ponad 12-13 tys, a w EXC 350 ?
Kupując u nas w salonie ktm przy pierwszym serwisie sprzęt zostaje odblokowany co nie powoduje utraty homologacji ? |
do 12.800, najwyższą moc ma na 8900, moment na 8000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:18, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
350tki sie kręcą praktycznie jak 250tki. ostre kosiarki ;D
ostatnio kolezanka kupowała EXC 200, to bez zadnej rozmowy od razu jej w ktmie zdjęli ten kit homologacyjny, czyli podmienili dysze gaźniku na te duze, posciągali jakies zwęzki w wydechu czy gdzie tam co było. w gaxniku też jakas była blokadka chyba na przepustnicy, i nie wiem cyz taka pokrywka na airboxa jeszcze nie idzie. zrobili wszystko przed zakupem bo sprzet z pełnym kitem raczej nie ma racji bytu jak ktos chce 20 konnego EXC to lepiej kupic jakas yamahe DT moc ta sama a cena X razy nizsza.
co do homologacji, na dobrą sprawe mało który sprzęt sie nadaje 100% w teren, kolezanki sztuka np nie miała fabrycznie kierunków ani przełącznika do nich nawet, nawet w pudełku tego nie dostała. a teoretycznie kazde nowe moto kierunki powinno mieć. lusterka akurat dostała ale w pudełku. wiec też w zasadzie bez lusterek nie powinien dostać przeglądu ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:36, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
hehe ktm ładnie oszczędza a ceny i tak coraz wyższe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:19, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
noo ceny to są wzięte z kosmosu, i do tego ciągle podwyzszane. fakt że za taką ceną nie stoi tylko sam towar tylko opłacenie sztabu inżynierów żeby to jeździło tak jak jeździ....
ale mimo wszystko, scigacze sportowe stosunkowo są niewiele droższe, a oferują 5X tyle elektroniki, czesto duzo bardziej zaawansowane technologie, zawieszenia chociazby są bardziej skomplikowane niz seryjny zawias z nowego EXC.
dostajesz kawałek stalowej ramy. kilka średniej jakosci plastików. plus silnik co prawda przemyslany ale ... to nie powód do tej ceny jak dla mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:07, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Racja kolego. W zeszłym roku porównywałem EXC450 '13 i Kawasaki Z1000 '13. KTM z kilkoma dodatkami kosztował 37000zł, a czterocylindrowe Z1000, wyposażony w ABS i kilka bajerów z katalogu 42000zł. Stopień skomplikowania konstrukcji - NIEPORÓWNYWALNY... Cena zbliżona...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 8:08, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:46, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Co do blokad w exc 350 jest tego troche z tego co tutaj piszą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponawiam pytanie
Kupując u nas w salonie ktm przy pierwszym serwisie sprzęt zostaje odblokowany co nie powoduje utraty homologacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:24, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
3ndurek napisał: | Co do blokad w exc 350 jest tego troche z tego co tutaj piszą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponawiam pytanie
Kupując u nas w salonie ktm przy pierwszym serwisie sprzęt zostaje odblokowany co nie powoduje utraty homologacji ? | Sprzęt jest odblokowywany na twoje życzenie kiedy chcesz i nie powoduję to żadnej utraty homologacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:47, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | 3ndurek napisał: | Co do blokad w exc 350 jest tego troche z tego co tutaj piszą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponawiam pytanie
Kupując u nas w salonie ktm przy pierwszym serwisie sprzęt zostaje odblokowany co nie powoduje utraty homologacji ? | Sprzęt jest odblokowywany na twoje życzenie kiedy chcesz i nie powoduję to żadnej utraty homologacji. |
O taką odpowiedź mi chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:23, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Odblokowywany jest przed sprzedażą. No chyba że wolisz 14 kW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:04, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Odblokowywany jest przed sprzedażą. No chyba że wolisz 14 kW |
Jasne że odblokowany i to dobrze
Pytanie czy akrap i powerbomb dużo daje lub sam akrap bądz powerbomb, jest sens sie w to wogóle bawić ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 3ndurek dnia Śro 22:13, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|