|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:12, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
3ndurek napisał: |
Pytanie czy akrap i powerbomb dużo daje lub sam akrap bądz powerbomb, jest sens sie w to wogóle bawić ? |
Jak masz kasę to pewnie że jest sens, trochę sie poprawi. Jeszcze trzeba by wgrać mape dedykowaną.
Tutaj wykres innego wydechu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do akrapa, to jest dużo mniej wytrzymały na gleby niż oem wydech. Jeśli model ma końcówkę i mocowania z carbonu to tym bardziej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Czw 9:14, 26 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:24, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mam u siebie w KTM końcówkę slip-on Akrapović. Wątpie żeby powodowała wzrost mocy/momentu, ale podobno wygładza przebieg powyższych.
Nie ukrywam jednak, że ładnie gada
Dla odmiany w Raptorze mam kompletny układ FMF z PowerBomb i uważam, że to wyrzucony pieniądz. Nie zauważyłem jakiejkolwiek poprawy poza monstrualnym wzrostem głośności.
Oczywiście niezaprzeczalnym atutem takiego układu jest jego niska masa.
Być może przy mniejszych pojemnościach sprawa wygląda inaczej...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Czw 10:25, 26 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:13, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Lam3r napisał: | Podsumowując:
Jeśli kupujemy używany motocykl starszy niż 6 miesięcy badz z przebiegiem powyżej 6000 km - nie płacimy VAT-u. Pozostają jedynie koszty rejestracji i 3% podatku od wzbogacenia.
|
Wystarczy dobrze doczytać.. że nawet jeśli ma przejechane więcej niż 6 tyś km ale od momentu dopuszczenia do ruchu upłynęło mniej niż 6 miesięcy płacimy vat. Tak samo jeśli ma przejechane mniej niż 6 tyś a od momentu pierwszej rejestracji minęło więcej niż 6 miesięcy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktm oficjalnie nie ma gwarancji, ale z tego co wiem to u jednego dealera w PL można liczyć na gest dobrej woli jeśli coś poważniejszego się rozsypie.
Co do końcówki akrapa coś tam dodaje patrząc na wykres...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 13:14, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:47, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Z akrapoviciem dam sobie spkój już sam exc 350 nadciąga budżet i razej ogranicze sie do niezbędnego osprzętu. Co prócz osłony silnika, chlodnicy, handbarów, kutych klamek, narażone jest na uszkodzenie i warto bylo by w to zainewestować ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 3ndurek dnia Pią 16:48, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:25, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
3ndurek napisał: | Z akrapoviciem dam sobie spkój już sam exc 350 nadciąga budżet i razej ogranicze sie do niezbędnego osprzętu. Co prócz osłony silnika, chlodnicy, handbarów, kutych klamek, narażone jest na uszkodzenie i warto bylo by w to zainewestować ? |
Kute klamki nie są aż tak niezbędne, jak poluzujesz mocowania, tak żeby klamki się obracały na kierownicy ale nie za lekko to będzie ok. Tym bardziej jak chcesz kupić handbary to kute klamki są już nie potrzebne.
Na pewno warto zainwestować w osłonę wysprzęglika, filtr paliwa wkręcany przy korku wlewu na baku. Warto też pomyśleć o osłonie tylnej tarczy hamulcowej z aluminium i przedniej z plastiku(choć ta nie jest chyba aż tak ważna). Są jeszcze osłony z plastiku na dekiel sprzęgła i dekiel pompy wody. Do jazdy po kamieniach może sie przydać.
Po zmianie wydechu na akrpa różnice nie są jakieś duże, cały potencjał tego wykorzysta chyba tylko zawodnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 22:48, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:49, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki
mam cene na exc 350 2015 jak ktoś chce wiedzieć to zapraszam na pw :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:40, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
3ndurek napisał: | Dzięki
mam cene na exc 350 2015 jak ktoś chce wiedzieć to zapraszam na pw :p |
Ponad 36 tyś? Jeszcze 2 lata temu tyle 6d kosztował...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Czw 11:41, 03 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:06, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Niestety nie ma już exc 350f, ani nawet 250f z 2014 roku. Jedynie w motorismo, ale cena zabójcza 34800 - rzekomo nie mają możliwości obniżki ceny-śmiech na sali, za tyle można wynegocjować model 2015.
Gdyby ktoś czuł w kościach exc 350 14' lub 13' to pisać na pw. Jestem w stanie wyłożyć 32 max 33 tys za 14 r.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 3ndurek dnia Czw 17:07, 24 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:12, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
za ile da sie kupic teraz na dniach 350 exc albo 500 exc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:29, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem z dodatków jeszcze wentylator musi być, chyba, że latasz tylko przeloty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:28, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | za ile da sie kupic teraz na dniach 350 exc albo 500 exc?? |
Tyle ile w ogłoszeniach czyli pewnie ok 36-38 tyś zł, może coś opuszczą trzeba podzwonić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hus300
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:00, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
w ogłoszeniach ceny i tak są już niższe, także na wielkie rabaty bym nie liczył, tym bardziej, że idzie im wszystko "na pniu", okazyjnie można kupić modele które im nie zeszły np 2012 sxf 250; jeżeli chcesz kupić coś taniej to faktycznie przemyśl excf 250 taniej też będzie 250 exc (2t) bo w tych przypadkach większość wybiera 350 , 300;
aha i jeżeli chcesz kupić taniej kupuj u tego który najwięcej sprzedaje - ktm ma dość dziwny sposób premiowania, nie bardzo pamiętam na czym to polegało, ale efekt jest taki, że niektórzy dealarzy sprzedają na niemalże zerowej marży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:03, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym wzioł 350 exc > a co do końcówki akrapa albo fmf nie wyobrazam sobie jazdy na seryjniaku . zawsze jezdziłem na fmf i raz z ciekawosci założyłem oem i strasznie , kibel
, za godzine był zamieniony spowrotem na fmf lepszy dół i lepsza góra , słychac elegancko silnik , mniej sie wszystko grzeje , polecam te puszki !
lewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leniwy Lemur Mat
Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kleszczów
|
Wysłany: Czw 15:44, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Z dodatków 350 exc do rocznika 2014 trzeba koniecznie wziąć wentylator. W 2015 podobno jest już na wyposażeniu standardowym.
I jak kupiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:02, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Siemanko,
nadal nic nie kupiłem
pytałem u nich [link widoczny dla zalogowanych] do negocjacji, a jak się okazuje nic nie opuszczą już, jedynie mogą ustawić zawias pod moją wagę. Niedługo roczniki 2015 a ceny nadal mocno zawyżone, jajka jakieś.
BTW. Czym się wyróżnia wersja factory od seryjnej ?
hus300 napisał: | jeżeli chcesz kupić taniej kupuj u tego który najwięcej sprzedaje - ktm ma dość dziwny sposób premiowania, nie bardzo pamiętam na czym to polegało, ale efekt jest taki, że niektórzy dealarzy sprzedają na niemalże zerowej marży. |
Kogo masz na myśli, którego dealera ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 3ndurek dnia Sob 14:16, 13 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|