 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 13:53, 11 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Złomy i tyle większość boryka się z problemami w nowych katach. Złom to złom ja mam 2015 i nowszego nie kupię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zeppelin
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:53, 13 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Jednak pojeździełem na innym 2t, kumpel się przejechał i tak to jednak jest, że w porównaniu z freeridem dół jest znacząco słabszy. Jednak komfort zawieszenia przy szybszej jeździe to wynagradza, no i jak się wkręci na obroty to juz nic go nie zatrzyma.
Zaczynamy się docierać i jednak 250 tpi daje radę. Brak wibracji, falowania obrotów no i nie trzeba jeździć z kompotem w plecaku na dłuższe polatanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:59, 13 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
pokombinuj z przełożeniami np.13/52; te250i którą kiedyś jeździłem miała takie i z dołu całkiem fajnie jechała,
miałem spory dylemat co wziąć bo 250 bardzo mi się spodobała
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pią 21:00, 13 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|