Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 VS EXC 300
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:07, 27 Wrz 2015    Temat postu:

ale to gas gas Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Nie 18:26, 04 Paź 2015    Temat postu:

Sprzęt kupiony, 14r. 300 exc six days na nowych oponach i mussach, + nowe wkłady Ohlins w przednich lagach i kilka innych ciekawych dodatków Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:25, 04 Paź 2015    Temat postu:

jero11 napisał:
Sprzęt kupiony, 14r. 300 exc six days na nowych oponach i mussach, + nowe wkłady Ohlins w przednich lagach i kilka innych ciekawych dodatków Smile


Wrzuć foty i jaka cena za taki sprzęt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Nie 19:34, 04 Paź 2015    Temat postu:

Na razie brak zdjęć bo sprzęt stoi u sąsiada za granicą jeszcze, leciałem samolotem w obie strony... Po przeliczeniu na nasze dałem około 23tys. do wymiany jedynie łożyska koła tył i dolne amora tył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:36, 04 Paź 2015    Temat postu:

ile takie latanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Pon 14:44, 05 Paź 2015    Temat postu:

Niecałe 500zł w obie strony licząc jazdę samochodem, autokarem i lot samolotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Nie 20:08, 25 Paź 2015    Temat postu:

Dzisiaj były pierwsze jazdy na 300 exc, w średnim zakresie obrotów idzie dobrze, ciągle wyrywa na koło, na górze jakby brakowało mocy i trochę z dołu. nie wiem jeszcze jak ustawienia gaźnika i zaworu wydechowego. Muszę jeszcze zestroić zawieszenie, w przodzie są wkłady Ohlins-a FGKT 1585 i nie wiem jeszcze jak to regulować.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jero11 dnia Nie 20:09, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majras




Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:32, 28 Paź 2015    Temat postu:

Kurde, który sprzęt bardziej wybacza EXC250 czy EXC300 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 17:09, 30 Paź 2015    Temat postu:

nie wiem jak w ktm ale RR 250 a RR 300 Beta jest różnica taka, że 250ka po pełnym odkręceniu jedzie łagodniej i tak nie zrywa jak wściekła 300ka, za to 300ka na dłuższych podjazdach albo tam, gdzie ciężko się napędzić bo mamy mało miejsca to 300 jest lepsza, znowu 250ka lżejsza ciuteczke i w ciężkim terenie mniej wymaga opatrzności jeśli chodzi o manetkę gazu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:20, 01 Gru 2015    Temat postu:

ktory lepszy do CC a ktory do SE
slyszalem od pewnego goscia ze np 300 jest duzo gorsza do CC i SE niz 250
jak to jest, jakie macie odczucia
lubie krecic motor 300 duzo bardziej poniewiera jak strzele sprzeglem jak 250?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:52, 01 Gru 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
ktory lepszy do CC a ktory do SE
slyszalem od pewnego goscia ze np 300 jest duzo gorsza do CC i SE niz 250
jak to jest, jakie macie odczucia
lubie krecic motor 300 duzo bardziej poniewiera jak strzele sprzeglem jak 250?
Trzysetką się jeździ dołem obrotów, dół i środek jest bardzo mocny. 250 ma w porównaniu do 300 sporo słabszy dół, środkowy zakres jest mocny ale i tak słabszy niż w 300 a dopiero górą idzie jak dzik, mocniej niż 300 exc.
Charakterystyka silnika jest inna w 250 i 300. Trzysetką idziesz non stop dołem żeby cię nie zamęczyła a 250 trzeba trochę wyżej kręcić ale za to nie męczy dużym momentem od samego dołu.
Jechać non stop przez 2 godziny ogniem na CC trzysetką jest niewykonalne, przypatrz się że nawet czołówka światowa gdzie tylko może to idzie dołem na 300exc. Pomijam kwestię że kręcenie trzysety jest bezsensowną stratą trakcji bo przy tak dużym momencie obrotowym na wyższych obrotach jest non stop zerwana przyczepność.
Do 250exc wrzucasz tuningowy dyfuzor + czerwoną sprężynę na wydech i robi się naprawdę fajnie, nawet z dołu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:57, 01 Gru 2015    Temat postu:

aha czyli moj plan squisha i portingu w 300 plus moje krecenie mnie zabije tak
lepiej zrobic to w 250


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:05, 01 Gru 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
aha czyli moj plan squisha i portingu w 300 plus moje krecenie mnie zabije tak
lepiej zrobic to w 250
Napewno bardziej cię zmęczy kręcona 300 niż 250, tu nie ma co dyskutować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:13, 01 Gru 2015    Temat postu:

a nie krecona 300 bedzie szybsza niz krecona 250?
300 bd latwiej wyjechac z zakretu? szybciej nadac predkosci np przed przeszkoda ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:27, 01 Gru 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
a nie krecona 300 bedzie szybsza niz krecona 250?
300 bd latwiej wyjechac z zakretu? szybciej nadac predkosci np przed przeszkoda ?
300 z racji dużego momentu łatwiej będzie wychodzić z zakrętów, łatwiej będzie się zbierać z dolnych obrotów w razie awaryjnych sytuacji, więcej błędów ci wybaczy w technicznym terenie. Te wszystkie zalety mogą się okazać wielkimi minusami jeśli nie nauczysz się wykorzystywać odpowiednio potencjału tego motocykla. Wtedy będziesz narzekał że za mocny, męczy itd.
Który jest szybszy to ciężkie pytanie bo wbrew pozorom to są motocykle dla dwóch różnych rajderów, dwóch różnych stylów jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin