|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:07, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ale to gas gas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 18:26, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Sprzęt kupiony, 14r. 300 exc six days na nowych oponach i mussach, + nowe wkłady Ohlins w przednich lagach i kilka innych ciekawych dodatków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:25, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
jero11 napisał: | Sprzęt kupiony, 14r. 300 exc six days na nowych oponach i mussach, + nowe wkłady Ohlins w przednich lagach i kilka innych ciekawych dodatków |
Wrzuć foty i jaka cena za taki sprzęt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 19:34, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Na razie brak zdjęć bo sprzęt stoi u sąsiada za granicą jeszcze, leciałem samolotem w obie strony... Po przeliczeniu na nasze dałem około 23tys. do wymiany jedynie łożyska koła tył i dolne amora tył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:36, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ile takie latanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Pon 14:44, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Niecałe 500zł w obie strony licząc jazdę samochodem, autokarem i lot samolotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 20:08, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj były pierwsze jazdy na 300 exc, w średnim zakresie obrotów idzie dobrze, ciągle wyrywa na koło, na górze jakby brakowało mocy i trochę z dołu. nie wiem jeszcze jak ustawienia gaźnika i zaworu wydechowego. Muszę jeszcze zestroić zawieszenie, w przodzie są wkłady Ohlins-a FGKT 1585 i nie wiem jeszcze jak to regulować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jero11 dnia Nie 20:09, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:32, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kurde, który sprzęt bardziej wybacza EXC250 czy EXC300 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 17:09, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak w ktm ale RR 250 a RR 300 Beta jest różnica taka, że 250ka po pełnym odkręceniu jedzie łagodniej i tak nie zrywa jak wściekła 300ka, za to 300ka na dłuższych podjazdach albo tam, gdzie ciężko się napędzić bo mamy mało miejsca to 300 jest lepsza, znowu 250ka lżejsza ciuteczke i w ciężkim terenie mniej wymaga opatrzności jeśli chodzi o manetkę gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:20, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ktory lepszy do CC a ktory do SE
slyszalem od pewnego goscia ze np 300 jest duzo gorsza do CC i SE niz 250
jak to jest, jakie macie odczucia
lubie krecic motor 300 duzo bardziej poniewiera jak strzele sprzeglem jak 250?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:52, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | ktory lepszy do CC a ktory do SE
slyszalem od pewnego goscia ze np 300 jest duzo gorsza do CC i SE niz 250
jak to jest, jakie macie odczucia
lubie krecic motor 300 duzo bardziej poniewiera jak strzele sprzeglem jak 250? | Trzysetką się jeździ dołem obrotów, dół i środek jest bardzo mocny. 250 ma w porównaniu do 300 sporo słabszy dół, środkowy zakres jest mocny ale i tak słabszy niż w 300 a dopiero górą idzie jak dzik, mocniej niż 300 exc.
Charakterystyka silnika jest inna w 250 i 300. Trzysetką idziesz non stop dołem żeby cię nie zamęczyła a 250 trzeba trochę wyżej kręcić ale za to nie męczy dużym momentem od samego dołu.
Jechać non stop przez 2 godziny ogniem na CC trzysetką jest niewykonalne, przypatrz się że nawet czołówka światowa gdzie tylko może to idzie dołem na 300exc. Pomijam kwestię że kręcenie trzysety jest bezsensowną stratą trakcji bo przy tak dużym momencie obrotowym na wyższych obrotach jest non stop zerwana przyczepność.
Do 250exc wrzucasz tuningowy dyfuzor + czerwoną sprężynę na wydech i robi się naprawdę fajnie, nawet z dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:57, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
aha czyli moj plan squisha i portingu w 300 plus moje krecenie mnie zabije tak
lepiej zrobic to w 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:05, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | aha czyli moj plan squisha i portingu w 300 plus moje krecenie mnie zabije tak
lepiej zrobic to w 250 | Napewno bardziej cię zmęczy kręcona 300 niż 250, tu nie ma co dyskutować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:13, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
a nie krecona 300 bedzie szybsza niz krecona 250?
300 bd latwiej wyjechac z zakretu? szybciej nadac predkosci np przed przeszkoda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:27, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | a nie krecona 300 bedzie szybsza niz krecona 250?
300 bd latwiej wyjechac z zakretu? szybciej nadac predkosci np przed przeszkoda ? | 300 z racji dużego momentu łatwiej będzie wychodzić z zakrętów, łatwiej będzie się zbierać z dolnych obrotów w razie awaryjnych sytuacji, więcej błędów ci wybaczy w technicznym terenie. Te wszystkie zalety mogą się okazać wielkimi minusami jeśli nie nauczysz się wykorzystywać odpowiednio potencjału tego motocykla. Wtedy będziesz narzekał że za mocny, męczy itd.
Który jest szybszy to ciężkie pytanie bo wbrew pozorom to są motocykle dla dwóch różnych rajderów, dwóch różnych stylów jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|