Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 250 VS EXC 300
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:58, 08 Lip 2013    Temat postu: EXC 250 VS EXC 300

Pod koniec roku planuje zakup jakiejś świeżej sztuki z okolic 2012r.
Obecnie jeżdżę exc 200.
No i mam kilka pytań może ktoś testował oba bajki jaka jest różnica między nimi? Chce latać w zawodach Cross Country, Super Enduro i w przyszłości może enduro.
I zastanawiam się który sprzęt będzie bardziej odpowiedni.

No i też interesuje mnie jeszcze jedna sprawa na allegro wystawiane są od jakiegoś czasu same 300. Dla czego nie ma 250 czyżby były takie dobre że ich nie sprzedają? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pon 13:42, 08 Lip 2013    Temat postu:

bo 300 są najlepsze w swojej klasie dlatego jest ich tak dużo w ofercie a 250 są motocyklami dla zwycięzcy "The victory machine"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:59, 08 Lip 2013    Temat postu:

Po prostu większość woli 300 niż 250. Stąd większa podaż 300 na rynku wtórnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlody20120




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:53, 08 Lip 2013    Temat postu:

maciek napisał:
bo 300 są najlepsze w swojej klasie dlatego jest ich tak dużo w ofercie"
nie wydaje mi sie ze 300 jest dużo w ofercie raczej powiedziałbym bardzo mało. Miałem okazje testować 300 i polecam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:09, 08 Lip 2013    Temat postu:

Coś więcej o tych sprzętach.
W zakrętach taką 300 ciężej się złożyć niż 250? Czuć różnicę wagową? Ten moment 300 nie przeszkadza w zakrętach ciaśniejszych z bandą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olek300




Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:01, 08 Lip 2013    Temat postu:

Z tego co wiem to 300 to jest to samo co 250 tylko pojemność większa także nie będzie żadnej różnicy wagowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:22, 08 Lip 2013    Temat postu:

ja słyszałem, że 300tka mimo wiekszej pojemnosci jakos super mocniejsza nie jest bo ma niżej kręcący silnik i ciągnie ładnie z dołu ( własnie wieksza pojemnosc to poprawiła ) jak latałem charakterystyka mało przypomina wyczynowe 2T Very Happy gdzie tylko na wysokich obrotach sprzet jedzie. tutaj silnik fajniej pracuje z samego dołu, do technicznych spraw lepsze niz do przelotów z wieksza predkoscią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:02, 08 Lip 2013    Temat postu:

Do moich potrzeb który sprzęt lepszy?
I dla czego to 250 jest maszyną do wygrywania a nie 300 skoro wychodzi ze jest lepsza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:45, 08 Lip 2013    Temat postu:

Nowe duże 2T KTM-a bardzo ładnie jadą z dołu ponieważ mają wyjątkowo małe gaźniki jak na takie pojemności

Lepiej kupić 300 ponieważ ma większy moment obrotowy i jak chcesz latać coś pokroju enduro to 300 będziesz mógł mniej wachlować biegami ponieważ ten czołg pojedzie na każdym biegu.
Jest też mniej narwany.

Ogólnie weź też pod uwagę husaberga 300 który seryjnie ma np. większy zbiornik niż ktm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ToloKtm




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:36, 11 Lip 2013    Temat postu:

Kolega ma exc 300 ja mam exc 250 niczym sie nie różni jedynie tym że w 300 troszke mocniejszy dół a tak to wszystko to samo bez różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:45, 02 Sie 2013    Temat postu:

Interesują mnie jeszcze "sprężynki mocy".
Czy bardzo zmieniają charakterystykę moto?
Jak one w ogóle zmieniają charakterystykę i w jakim zakresie to działa itp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Six days




Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk

PostWysłany: Pią 20:08, 02 Sie 2013    Temat postu:

Mnie tam nie brakuje Smile choć ostatnio myślałem czy nie zaeksperymentować ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:35, 03 Sie 2013    Temat postu:

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Czekam na jakieś info panowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Sob 19:54, 03 Sie 2013    Temat postu:

W KTM EXC250/300 w zestawie daje trzy kolory sprężynek, które maja odpowiadać innym charakterystyka oddawania mocy. Zielona daje najpóźniejszego kopa, żółta to standard a czerwona robi z motocykla wściekliznę. W ramach potrzeby bez żadnego problemu można to sobie wymienić i dopasować oracie silnika do swoich potrzeb lub warunków panujących danego dnia na trasie. Wystarczy odkręcić pokrywę magicznej sprężynki i wyciągnąć zawartość. Po czym podmienić na żądana sprężynkę odpowiadająca naszym oczekiwania. Tak zęby było to zobrazować jak są błotniste warunki, dużo kamieni, rzeka lepiej mieć później moc zęby nie zrywać przyczepności za szybko albo ogóle to zakładamy zielona sprężynkę. Jak mamy do czynienia z dużymi prędkościami gdzie chcemy jak najszybciej dostać moc to zakładamy czarowna? Z tego, co wiem to niektórzy PRO jeżdżą na żółtej sprężynce z podkręconym prelaturę, aby ja utwardzić i dzięki temu trochę bardziej pójść w stronę czerwonej sprężynki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Sob 19:56, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:27, 03 Sie 2013    Temat postu:




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin