|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:58, 08 Lip 2013 Temat postu: EXC 250 VS EXC 300 |
|
|
Pod koniec roku planuje zakup jakiejś świeżej sztuki z okolic 2012r.
Obecnie jeżdżę exc 200.
No i mam kilka pytań może ktoś testował oba bajki jaka jest różnica między nimi? Chce latać w zawodach Cross Country, Super Enduro i w przyszłości może enduro.
I zastanawiam się który sprzęt będzie bardziej odpowiedni.
No i też interesuje mnie jeszcze jedna sprawa na allegro wystawiane są od jakiegoś czasu same 300. Dla czego nie ma 250 czyżby były takie dobre że ich nie sprzedają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 13:42, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
bo 300 są najlepsze w swojej klasie dlatego jest ich tak dużo w ofercie a 250 są motocyklami dla zwycięzcy "The victory machine"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:59, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Po prostu większość woli 300 niż 250. Stąd większa podaż 300 na rynku wtórnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlody20120
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:53, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
maciek napisał: | bo 300 są najlepsze w swojej klasie dlatego jest ich tak dużo w ofercie" | nie wydaje mi sie ze 300 jest dużo w ofercie raczej powiedziałbym bardzo mało. Miałem okazje testować 300 i polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:09, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Coś więcej o tych sprzętach.
W zakrętach taką 300 ciężej się złożyć niż 250? Czuć różnicę wagową? Ten moment 300 nie przeszkadza w zakrętach ciaśniejszych z bandą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:01, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to 300 to jest to samo co 250 tylko pojemność większa także nie będzie żadnej różnicy wagowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:22, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ja słyszałem, że 300tka mimo wiekszej pojemnosci jakos super mocniejsza nie jest bo ma niżej kręcący silnik i ciągnie ładnie z dołu ( własnie wieksza pojemnosc to poprawiła ) jak latałem charakterystyka mało przypomina wyczynowe 2T gdzie tylko na wysokich obrotach sprzet jedzie. tutaj silnik fajniej pracuje z samego dołu, do technicznych spraw lepsze niz do przelotów z wieksza predkoscią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:02, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Do moich potrzeb który sprzęt lepszy?
I dla czego to 250 jest maszyną do wygrywania a nie 300 skoro wychodzi ze jest lepsza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:45, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nowe duże 2T KTM-a bardzo ładnie jadą z dołu ponieważ mają wyjątkowo małe gaźniki jak na takie pojemności
Lepiej kupić 300 ponieważ ma większy moment obrotowy i jak chcesz latać coś pokroju enduro to 300 będziesz mógł mniej wachlować biegami ponieważ ten czołg pojedzie na każdym biegu.
Jest też mniej narwany.
Ogólnie weź też pod uwagę husaberga 300 który seryjnie ma np. większy zbiornik niż ktm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToloKtm
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:36, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega ma exc 300 ja mam exc 250 niczym sie nie różni jedynie tym że w 300 troszke mocniejszy dół a tak to wszystko to samo bez różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:45, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Interesują mnie jeszcze "sprężynki mocy".
Czy bardzo zmieniają charakterystykę moto?
Jak one w ogóle zmieniają charakterystykę i w jakim zakresie to działa itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Six days
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pią 20:08, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mnie tam nie brakuje choć ostatnio myślałem czy nie zaeksperymentować ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:35, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
To nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Czekam na jakieś info panowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 19:54, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
W KTM EXC250/300 w zestawie daje trzy kolory sprężynek, które maja odpowiadać innym charakterystyka oddawania mocy. Zielona daje najpóźniejszego kopa, żółta to standard a czerwona robi z motocykla wściekliznę. W ramach potrzeby bez żadnego problemu można to sobie wymienić i dopasować oracie silnika do swoich potrzeb lub warunków panujących danego dnia na trasie. Wystarczy odkręcić pokrywę magicznej sprężynki i wyciągnąć zawartość. Po czym podmienić na żądana sprężynkę odpowiadająca naszym oczekiwania. Tak zęby było to zobrazować jak są błotniste warunki, dużo kamieni, rzeka lepiej mieć później moc zęby nie zrywać przyczepności za szybko albo ogóle to zakładamy zielona sprężynkę. Jak mamy do czynienia z dużymi prędkościami gdzie chcemy jak najszybciej dostać moc to zakładamy czarowna? Z tego, co wiem to niektórzy PRO jeżdżą na żółtej sprężynce z podkręconym prelaturę, aby ja utwardzić i dzięki temu trochę bardziej pójść w stronę czerwonej sprężynki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Sob 19:56, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|