|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:35, 30 Wrz 2016 Temat postu: exc 2T z mocnym dołem -na które roczniki zwrócić uwagę? |
|
|
witam. Planuję przesiąść się z sxf 250 na 2T enduro(200/250/300-który wybrać), z tym że zależy mi aby miał mocny dół-aby nie trzeba było na podjazdy wjeżdżać na pełnym gazie, czy od któregoś rocznika w exc było coś poprawione? A może w husqvarna ma lepszy dół obrotów?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pią 14:51, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hsqva
Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:16, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Generalnie 300 ma najmocniejszy dół. Ja w swojej 250 założyłem zestaw do jettingu (https://www.jdjetting.com) i też dół miała wystarczajacy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:46, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
a exc 200 ma mocniejszy dół od exc 250?
Ps. ten zestaw do jettingu to dysze do gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pią 14:48, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:57, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ostatnio latałem kumpla Huską 300 z 2015 - ta to ma dół, a górze to nie wspomnę - zapier... aż strach gazu dotknąć - świetny motocykl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:35, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. 300ta najlepszy ma dół, 250 słabszy.. 200 słabszy... 125 jeszcze słabszy...
co roku praktycznie cos poprawiają, i idzie to liniowo w zasadzie, nie ma roczników mega przełomowych, ale w przeciągu kilku lat kazda poprawa daje jednak efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszrr
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:08, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
[quote="henio12323"]200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. 300ta najlepszy ma dół, 250 słabszy.. 200 słabszy... 125 jeszcze słabszy...
co roku praktycznie cos poprawiają, i idzie to liniowo w zasadzie, nie ma roczników mega przełomowych, ale w przeciągu kilku lat kazda poprawa daje jednak efekt[/quote
henio12323 ja miałem EXC 1995r i był dół mocniejszy niż EXC300 2009r i to nie było tylko moje opinia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 22:14, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | 200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. |
True story aczkolwiek na 250 nie jeździłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 22:48, 01 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Dużo zależy też jak się samemu zestroi silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:48, 03 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
a jak wypada porównanie exc z husqvarną wr?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:32, 03 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
W 2T zasada jest dość prosta im większa pojemność tym lepszy dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zeppelin
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:06, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie miałem wcześniej exc 450 i przesiadłem sie na freerida 250 i powiem że dół podobny, a 250 nie rwie tak trakcji na podjazdach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:28, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
hsqva napisał: | Generalnie 300 ma najmocniejszy dół. Ja w swojej 250 założyłem zestaw do jettingu (https://www.jdjetting.com) i też dół miała wystarczajacy. |
Możesz coś więcej na ten temat napisać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 21:14, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Może nie EXC, a SX ale... masz wyobrażenie jak rozkłada się moment obrotowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tonny
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:27, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A od którego roku 250'tki posiadaly wymienne sprężyny do ustawienia charakterystyki zaworu wydechowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:06, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
tak jak widze po fotkach to juz w 2000 roku były spręzynki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|