|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:54, 22 Kwi 2017 Temat postu: exc 300 1999rok b dużo pali |
|
|
witam, exc 300 1999rok dużo pali, dysza główna aktualnie 160 (przedtem była 170 ale też dużo paliło)iglica na samym dole, a exc pali jak smok.
Pełny bak (bodajże 7L)spali w 1,5h jazdy podczas gdy exc 250 z 2003 roku nie spali nawet 5 litrów na 2 godziny jazdy.
Co jeszcze można zmienić/podregulować? Dyfuzor FMF Fatty. EXC na tuleji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 1:03, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co wymagasz od 18 letniego motoru, gdzie gaźnik itp są już dość mocno zuzyte, zresztą motocykle z tego roku były inaczej strojone niż teraźniejsze i napewno sobie więcej wypiją. Wyreguluj porządnie gaźnik, bo duże spalenie to już głowna przyczyna niewyregulowanego gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:43, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tuleja. Stare moto duzy silnik. Sport wydech.... Wynik spalania jest calkiem ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:45, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
nie mam oczekiwań jakiś wygórowanych, ale myślałem że te wyniki powinny być porównywalne, a różnica pomiędzy 250 a 300 w spalaniu jest kolosalna.
Czy zakładanie mniejszej dyszy głównej ma sens? ORaz czy obniżenie poziomu paliwa w komorze pływakowej coś da?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Nie 13:58, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chaamik
Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:35, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
w moim starym exc 200 tez potrafiłem w 1,5h spalic 7l, wiec to normalny wynik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chaamik dnia Nie 15:36, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 15:35, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Żebyś tylko nie zatarł bo będzie za ubogo. Kompresję chociaż mierzyłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Nie 15:36, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sparci
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:43, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
zbyster napisał: | Czy zakladanie mniejszej dyszy głównej ma sens?O raz czy obnizenie poziomu paliwa w komorze plywakowej coś da? |
Ma sens jesli chcesz go zatrzeć😉 Generalnie ustawienia gaznika zaczynaj od tego co proponuje fabryka i potem dostrajasz pod swoje moto (masz tuleje i stosunkowo stare moto wiec ustawienia fabryczne nie zdadzą egzaminu). Reguluj na podstawie tego jak silnik pracuje i poprzez kolor swiecy, jesli dazysz do jazdy o kropelce to jedyne co osiagniesz to zatarcie silnika 😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:14, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
po prostu chcę trochę ograniczyć paliwożerność. Więc spróbuję zamontować mniejszą dyszę i zobaczę co będzie się działo. A kolor świecy po jakim czasie pracy silnika należy sprawdzić? 10 min wystarczy?
A może trzeba założyć dłuższą iglicę?
A obniżenie poziomu paliwa w komorze pływaka wpłynie na spalanie?
Ps. Ktm 380 z 1997roku pali mniej od tego exc 300, to chyba coś jest nie tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Nie 16:21, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 16:42, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wystarczy że ktoś kto robił tuleje spieprzył okna i juz będzie palić jak smok. Zmniejszaniem dysz i wymianą iglicy nic nie osiagniesz - co najwyżej go zatrzesz albo wypalisz dziurę w tłoku. Poza tym te spalanie z EXC 250 to jakieś nierealne (chyba że stoi te dwie godziny na wolnych obrotach).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiEXC
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 17:58, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Znajomemu gg ec 250 w jakieś 2,5h jazdy po lesie spalił niecałe 10l. To jest normalne w starych motocyklach, wysłużony gaźnik itp też robią robotę. Na własne oczy widziałem exc 380 z gaznikiem keihin 38, spawakiem po portingu itp, generalnie bardzo dużo modów, palił 18l na godzinę jazdy po torze, także nie masz co narzekać, tylko to było zrobione profesjonalnie a nie po spartańsku Co ci da obniżenie poziomu paliwa ? Nic to nie da, a będzie skutokowało to tym że po paru dłuzyszch, mocniejszych odkręcaniach manety silnik bedzie robił buuu, bo nie dostanie mieszanki, a zanim spłynie do komory to zdąży wszystko wyssać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:12, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
gaźnik ma byc wyregulowany tak żeby go nie zalewało, ani nie było za ubogo i tyle. nie mozna go zubożyc żeby mniej palił bo uszkodzisz sobie silnik. i zamiast kilku dyszek na paliwo wydasz kilka stówek na tłoczek.
zwłaszcza w tulei.
mozliwe że teraz masz za bogato - wtedy rzeczywiscie regulacja miała by sens i nieco by obniżyła spalanie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|