|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 21:12, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Thx Fourier za podpowiedzi, wszystkie wasze porady wdraze zycie
Na sm chce sie bawic po placach i wypady w miescie , wiem ze z przelotowek musze zrezygnowac bo to juz nie 4t ale mysle ze na placykach nede mial zabawy z 3 seta
Co do zatarc to tylko tego sie boje w hard enduro ze gdzies zapaluje go na podjazdach ale to czas pokaze jak mi te 2t lezy😁
Nie popsuje moto ten co go nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 9:18, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak wrażenia po przesiadce na 2t??
Sam latam co prawda exc 200 i planuję wsiąść na exc 250-300? tylko jeszcze nie wiem który rok itp.
Pytanie do naszych kolegów ekspertów,silnikiem nie hamuję ale czasami mi się to nie udaję.Gdy latamy na ostro,jestem rozpędzony na wysokim biegu,przede mną zakręt który wymaga dużego zwolnienia a za parę metrów ponownego odkręcenia to czasami w tym pośpiechu silnik mi przychamuję.Oczywiście od razu łapie za sprzęgło i staram się tego unikać ale nie raz tak jest.Czy to mocno jest szkodliwe dla dwutakta???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 12:32, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja jestem mega zadowolony 😁 moto duzo lzejsze a w terenie jak leci to reka podnosze , mocy az za duzo , nienorownywalnie do 450 , kazde szybsze odkrecenie podnosi kolo,dol jest dla mnie bardzo dobry a zalozylem zielona sprezyne na zawor bo na czerwonej chyba jeszcze mnie poniewiera😂
Jedynie skutek uboczny to wlasnie jak piszesz to brak reakcji na hamowanie silnikiem co nie jest wskazane jak inni pisali, musze chyba sie przyzwyczaic bo przed zakretem niebwytabiam go zhamowac . Mam nadzieje ze na sm bedzie za to lepic super , w tygodniu zaloze i obadam
Wada , kolektor juz pogiolem😂😂 bo jednak wystaje na kazda strone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Wto 12:43, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
To jest dwutakt na nim nauczysz sie więcej niż na czteropaku. Dwusuwy są bardziej wymagające, ale uczą dobrej techniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:25, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak przez kilka sekund zahamujesz silnikiem to nic mu się nie stanie. Chodzi głównie o długie zjazdy, żeby go nie hamować non stop przez kilkanaście sekund.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 16:17, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zjazdy tylko na sprzęgle także spoko.Kurde nurtuję mnie jeszcze wybór pomiędzy 250 a 300 tką,roczniki od 2010.Najlepiej byłoby się przelecieć tylko u nas w bandzie same 450-525tki i 560tka.
Jedyne co mi przeszkadza w 200tce to brak średniej mocy,albo wpadam ostrzej albo nie podjeżdzam bo i tak nie ogarnę,choć nie daję za wygraną!
Do kolegi Gadboy
Ja przed 200tką miałem klocowatą drz-tę (E) także wrażenia mega pozytywne ,jeżeli chodzi o wagę,zwrotność i fun z jazdy.A jak wyglądają podjazdy na 300tce??trzeba więcej kręcić co powoduję brak kontroli przy tej mocy czy jest ok??Nie wymagam wjazdu powolnego jak 4pakiem(bez kręcenia manetką) ale tak kontrolnie pytam A jak wyglada porówanie gabarytowe 300 do starej 450tki??Też muszę to rozważyć ponieważ mam tylko 172cm wzrostu a nowsze modele są wyższe od mojej 200tki.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 16:29, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kat 200
Jest wyzszy od mego starego 2011 ale wygodnieszy i zwinniejszy
Co do podjazdow to narazie slabo😂 tam gdzie 4t wjezdzalem odrazu to tego kilka razy musze podnosic ,ale lekki wiec bez klopotu . Idzie jak po sznuteczku jak z gazem wyczuje ale podbicie na wyboju szarpne gazem i leze😆 bo kolo mi podnosi
Mysle ze wprawa przyjdzie z czasem bo mam jeszcze stare nawyki ale 300 lekko musniesz gazu i mieli 4t lecialem na wolnych obrotach, takie porownanie.mysle ze 250 jest spoko a zawsze mozna zmienic na big bore 300,ja mialem swietna okazje wiec wyrwalem 300
Jak narazie zrobilem jak dla mnie zmiane na lepsza ale sadze ze sezon i bedzie expiriens😁
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAT 200
Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 21:39, 11 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze wyższy od 450tki ? o cholera to chyba mam problem hehe.Muszę koniecznie przed kupnem się przejechać i porównać,bo tak to tylko działam wyobraźnią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|